C-paperit armeijasta!

"vieras"
[QUOTE="mimmi";21954222]Tositoimeen sitten johonkin tehtävään, vaikka kuorimaan niitä perunoita...:D. No, mun armeija-aikana C-miehistä/naisista sanottiin kyllä vähän rumemminkin.[/QUOTE]

mitä?
 
sillon kun mä olin intissä niin c porukalle oli ihan oma "kumipääkomppania". en muista virallista nimeä mutta porukalla oli parempaa tekemistä kun tahtimarssi ja sulkeiset.
 
epifv
[QUOTE="vieras";21954230]mitä?[/QUOTE]

Homoja ja neitejä ne c-miehet on. Vitun nyrkillätapettavaa kuonaa. Ei kelpaa muuta kuin maalitauluiksi, miinanpolkijoiksi tai nyrkkeilysäkeiksi.
 
"emma"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21954264:
en nyt lähtis haukkumaan tyyppejä jotka kävi intin vaikka olis jonkun vamman takia päässy kotiakkin.
neitejä ei mun aikan ollu koko paikassa.
Saako C-mies kuitenkin käydä intin, jos tahtoo? Tuttavani oli kyllä laitettu heti "tuomion" saatuaan suoraan maitojunaan ja kotimatkalle.
 
[QUOTE="emma";21954280]Saako C-mies kuitenkin käydä intin, jos tahtoo? Tuttavani oli kyllä laitettu heti "tuomion" saatuaan suoraan maitojunaan ja kotimatkalle.[/QUOTE]

en tiedä miten nykyään on. mä kävin 80 luvun alkupuolella.
 
No mun veli tosiaan on kuuro toisesta korvasta, mikä aiheuttaa mm. sen ettei hahmota mistä suunnasta ääni kuuluu. Eli ehdottomasti ei voi antaa asetta hälle.. Näin oli sanottu. Mutta eipä tuo sinne sotaa leikkimään olis kamalasti hinkunutkaan.
 
Niinpäti
Ihan jees, mitä sitä tuonne vaivaista miestä mettään rämpimään :) Nyt voi sitten keskittyä elämäänsä. Itellä noista inttiajoista jo aikaa, ihan kiva reissu ja tulipa tehtyä.
 
No mun veli tosiaan on kuuro toisesta korvasta, mikä aiheuttaa mm. sen ettei hahmota mistä suunnasta ääni kuuluu. Eli ehdottomasti ei voi antaa asetta hälle.. Näin oli sanottu. Mutta eipä tuo sinne sotaa leikkimään olis kamalasti hinkunutkaan.
ihan pikku vinkkinä että ei siellä mitään sotaa leikitty. ihan perus ammuntoja eikä koskaan mitään tappamaan opettamista.
 
Niinpäti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21954350:
ihan pikku vinkkinä että ei siellä mitään sotaa leikitty. ihan perus ammuntoja eikä koskaan mitään tappamaan opettamista.
Sehän riippuu sinun sodanajan tehtävästäsi mihin sinut koulutetaan.
 
Niinpäti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21954664:
sovitaan sitten noin.
ei mun tarvii todistella mitään.
Mitä ihmeen todistella??? Kyllä minä ainakin osaan tappaa ihmisiä mitä ihmeellisimillä tavoilla kun kävin intin. Mutta tuskinpa näitä taitoja tullaan tarvitsemaan siviilissä ja sitäpaitsi sitä ryhmässä ja joukkueessa toimintaa ei voi ihan tuosta vain oppia, sitä pitää harjoitella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21954683:
Mitä ihmeen todistella??? Kyllä minä ainakin osaan tappaa ihmisiä mitä ihmeellisimillä tavoilla kun kävin intin. Mutta tuskinpa näitä taitoja tullaan tarvitsemaan siviilissä ja sitäpaitsi sitä ryhmässä ja joukkueessa toimintaa ei voi ihan tuosta vain oppia, sitä pitää harjoitella.
näin on herra kommando
 
Niinpäti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21954701:
näin on herra kommando
No jos kerron, että olen tarkka-ampuja riittääkö, enkä tosiaan jaksa tapella aiheesta, kuin ei kiinnosta hevonveetäkään, ajattelin nyt siipaista muutamat oluset ja nauttia elämästä ilman inttijorinoita.
 

Yhteistyössä