Bye bye Nokia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sil viissii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;28939615:
Tarkastahan oma kirjoituksesi,Kirjoitetaan Elop

Niin. Miten kukin oman Troijalaisensa tahtoo kirjoittaa...

Mut äläpä mulle opeta äidinkieltä tai kirjoitussääntöjä. Mä olen niin iso poika, et mä osaan jo tarvittavan määrän.

Miten ootte aina noin negatiivisia? Nyt suomalaiset ja etenkin entiset Nokialaiset pääsevät käytämään innovatiivisuuttaan jollain uudella alueella ja voivat viimein ravistella matkapuhelinmarkkinoiden tomut päältään. Aina tarvitaan vaikkapa uusia grillikioskin pitäjiä.

Mä niin toivon että se olisi suomalaiset jotka loppupeleissä vedättäisivät Microsoftia mutta taitaa olla turha toivo.

Pitännee toivoa kaikkea hyvää Elopille ja kumppaneille, niin kuin esimerkiksi pitkäkestoista uusiutuvaa vatsatautia ja ylipäätänsä kaikenlaista pientä epäonnea johon ei dollareilla muutosta saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28939874:
Juuri näin. Tosin asia lienee junailtu aika lailla valmiiksi jo siinä vaiheessa, kun Elop astui remmiin.

no oli siinä siivoomisessa oma hommasa mutta kuka vaan osaa juustohöylätä

sitä voi ihmetellä miten helposti Elop sai hallituksen Windows Phone käyttiksen taakse ja erityisesti sitä miten noin halpa kauppahinta meni läpi

sitä voi ihmetellä miten helposti Elop sai hallituksen Windows Phone käyttiksen taakse

Ihan liian helposti, jotta voisi uskoa homman olleen pelkästään Eflopin oma oivallus.

Kauppalehden foorumilla jotkut spekuloivat vielä Sampan kilpailevalla tarjouksella. Minun on vähän vaikea nähdä, mitä Samppa siitä hyötyisi, mutta minähän en busineksesta mitään ymmärräkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28940009:
Kauppalehden foorumilla jotkut spekuloivat vielä Sampan kilpailevalla tarjouksella. Minun on vähän vaikea nähdä, mitä Samppa siitä hyötyisi, mutta minähän en busineksesta mitään ymmärräkään.

Tasan varmasti ei tule toteutumaan. Onneksi minun viimeisetkin Nokian osakkeet lähtivät NSN-kaupan myötä, kun osakkeella ei muutoinkaan enää näyttänyt olevan riittäviä spekulatiivisia piirteitä. Täytyy kyllä sanoa, että tuli ihan puun takaa tämä matkapuhelinyksikön myynti!

Vaikea nähdä, kuinka Nokia osake tulee heilahtamaan kaupan myötä. Nyt firmaan toisin jää kannattava liiketoiminta, mutta sekin kannattava liiketoiminta nojasi vahvasti Devices-yksikköön esim. Here.

Nyt sitten selvisi miksi Ollila avautui juuri eilen autojen satelliittipaikannukseen perustuvasta verotuksesta: siitä kaavaillaan Nokian NSN:lle erittäin hyvää bisnestä.

Yhteistyössä