Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
niin, siitä asti kun Elop pestattiin johtajaksi
Troijan hevosesta taitaa tulla seuraava Mikkisoftan toimari...Troijan hevonen toimi kuten ennakoitua. Uutinen jonka kaikki tiesi, eli eipä yllättänyt lainkaan.
Sulle satti krjotitusvihre. Kirjoitetaan Flop.
Ei tainnut tuo aisiksen heitto oikein aueta sulle?Alkuperäinen kirjoittaja että näin;28939615:Tarkastahan oma kirjoituksesi,Kirjoitetaan Elop
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;28939615:Tarkastahan oma kirjoituksesi,Kirjoitetaan Elop
Niin. Miten kukin oman Troijalaisensa tahtoo kirjoittaa...
Mut äläpä mulle opeta äidinkieltä tai kirjoitussääntöjä. Mä olen niin iso poika, et mä osaan jo tarvittavan määrän.
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;28939615:Tarkastahan oma kirjoituksesi,Kirjoitetaan Elop
mun mielestä Elop ei flopannut, se teki miehen lailla sen työn mihin Balmer sen lähetti
siivos firman myyntikuntoon ja möi kännykkäbisneksen sinne mihin oli sovittu
mun mielestä Elop ei flopannut, se teki miehen lailla sen työn mihin Balmer sen lähetti
siivos firman myyntikuntoon ja möi kännykkäbisneksen sinne mihin oli sovittu
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28939874:Juuri näin. Tosin asia lienee junailtu aika lailla valmiiksi jo siinä vaiheessa, kun Elop astui remmiin.
sitä voi ihmetellä miten helposti Elop sai hallituksen Windows Phone käyttiksen taakse
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28940009:Kauppalehden foorumilla jotkut spekuloivat vielä Sampan kilpailevalla tarjouksella. Minun on vähän vaikea nähdä, mitä Samppa siitä hyötyisi, mutta minähän en busineksesta mitään ymmärräkään.