Bye bye beautiful *turhaa löpinää ja kysymys*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Aika hyvä kappale nightwishiltä...kertoo joidenkin puheiden mukan entisestä laulajasta tai että laulu olisi hänelle noin niinkun tehty..kun nehän laulaa siinä etkö kuunnellut mitä sinulle sanoin , etkö lukenut mitä kirjoitin tai jotain tuollaista.

Tykkäättekö enemmän,vähemmän vai samanverran tästä bändistä uudella kokoonpanolla?

Itse ehdottomasti enemmän,ennen en edes ko.bändiä kuunnellut:)

haluaisin kyllä päästä katsomaan keikan tällä uudella kokoonpanolla. kävin katsomassa joskus kun tarja vielä oli lauleskelemassa ja voi miten kuollut oli lavaesiintyminen :kieh: eipä tarvinnut toista kertaa miettiä mennäkkö katsomaan vaikka olis ilmaiseks päässy

kertoo juu toi kappale tarjasta. ja kenellekään ei lie epäselvää kenestä kertoo kappale master passion greed... ;)

mä olen kuunnellut nw:ia vuosikaudet ja koko ajan hurahdan siihen vaan enemmän ja enemmän. tykkäsin tarjasta mutta ehkä vielä himpun verran enemmän anettesta. nyt on toi uus levy soinut ilmestymisestään asti meiän soittimessa lähes tauotta, on se vaan niin hyvä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
haluaisin kyllä päästä katsomaan keikan tällä uudella kokoonpanolla. kävin katsomassa joskus kun tarja vielä oli lauleskelemassa ja voi miten kuollut oli lavaesiintyminen :kieh: eipä tarvinnut toista kertaa miettiä mennäkkö katsomaan vaikka olis ilmaiseks päässy

mä olin nosturissa kattomassa wishmaster-kiertueen keikkaa ja kyllä mun täytyy sanoa, että osasi se tarjakin esiintyä! silti musta bändin kantava voima on holopainen. erittäin suurella mielenkiinnolla odotan 1.1. hartwall-arenan keikkaa jotta näkee myös anetten lavalla. odotukset on korkealla. :)

Soundissa oli juttua taannoin ja siinä oli biiseistäkin muutama sananen.
Taitaa juu tuo Bye Bye Beautiful Tarjasta kertoa ja Master Passion Greed Marcellosta. Tota MPG:hän ei miun muistaakseni ikinä soiteta keikalla.

Ihan hyvä levy kaiken kaikkiaan, tykkään kovasti.

ootteko kattelleet sen turusen uuden biisin videon? en oikein tienny nauraakko vai ottaa tosissaan :whistle:

biisin oon kuullu mutta musavideoo en oo nähny. löytyykö you tubesta? osaisitko sen tänne linkittää?

oli vähän sellanen wannabee-nightwish-yritelmä, ja vieläpä huono sellainen. pysyis tarja vaan omalla sarallaan, vähän menee mauttomaksi jos alkaa tuolla ex-vokalistin maineellaan ratsastaa noinkin läpinäkyvästi...

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
ootteko kattelleet sen turusen uuden biisin videon? en oikein tienny nauraakko vai ottaa tosissaan :whistle:

biisin oon kuullu mutta musavideoo en oo nähny. löytyykö you tubesta? osaisitko sen tänne linkittää?

oli vähän sellanen wannabee-nightwish-yritelmä, ja vieläpä huono sellainen. pysyis tarja vaan omalla sarallaan, vähän menee mauttomaksi jos alkaa tuolla ex-vokalistin maineellaan ratsastaa noinkin läpinäkyvästi...

http://www.youtube.com/watch?v=VwbtbfAnI80 pikkasen mennään NW:n taustalla eteenpäin ;)

Just katoin tubelta... Vois jessus mikä viritelmä kaikkine peruukkeineen. Ei oo Tarja mitään ilman NW:tä. Biisikin oli aikasta tylsä.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:

Just katoin tubelta... Vois jessus mikä viritelmä kaikkine peruukkeineen. Ei oo Tarja mitään ilman NW:tä. Biisikin oli aikasta tylsä.

miks mulle tuli mieleen siitä yhdestä kohdasta fakta homma tms :ashamed:

Mä en tykkää ton uuden laulajan äänestä yhtä paljon kun Tarjan äänestä. Musta tosta puuttuu syvyyttä... Siis toi on vähän semmonen Värttinän-laulajan ääni.

Mut ei maha mittään. :)

Mä peesaan tätä täysin. Uus levy on ihan uskomattoman hyvä, vaikka aluksi ajattelin, että ihme poppari flikka tää Anette, mutta kyllä se vaan hyvin vetää, kun koko levyn kuuntelee.... Keikkaa odottelen minäkin!

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

http://www.youtube.com/watch?v=VwbtbfAnI80 pikkasen mennään NW:n taustalla eteenpäin ;)

kiitos!

no eipä ollu mistään kotosin tuo. kyllä sen jo kattilakin kuulee korvillaan, että nw:n henki on holopaisen biiseissä, ei tarjan äänessä.

kukahan muuten on ton biisin tehnyt?

Mun mielestä videossa ei ole sinänsä mitään vikaa, mut toi biisi on ihan tylsä. Ei pääse milloinkaan alkuunsa, vaan koko ajan lässähtää ja lässähtää...

mun mielestä toi bye bue.. ei oo mistään kotosin, aika paska jos suoraan sanon.. :kieh: se Anette ärsyttää mua ihan sikana niillä videoilla kun se hytkyy kun heikkopäinen..
a030.gif
ja siis jotenkin se pilaa sen koko kappaleen, se amaranth oli ihan jees kappale mutta mun mielestä nw vanhat kappaleet on huomattavasti parempia.. tarjan ääni sopi paremmin kun Anetella on kyllä hyvä ääni mutta niin kovin tylsä ja tavallinen..
en siis aio ostaa uutta levyä kun ei se oikein enää iske..
mun mielestä kyllä kertoo paljon jos ihmiset jotka aiemmin ei ole metallia tai raskaampaa kuunnellut niin nyt kuuntelee uutta nw:siä.. onhan se aika iloista poppi rockia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaamea-akka:
mun mielestä toi bye bue.. ei oo mistään kotosin, aika paska jos suoraan sanon.. :kieh: se Anette ärsyttää mua ihan sikana niillä videoilla kun se hytkyy kun heikkopäinen..
a030.gif
ja siis jotenkin se pilaa sen koko kappaleen, se amaranth oli ihan jees kappale mutta mun mielestä nw vanhat kappaleet on huomattavasti parempia.. tarjan ääni sopi paremmin kun Anetella on kyllä hyvä ääni mutta niin kovin tylsä ja tavallinen..
en siis aio ostaa uutta levyä kun ei se oikein enää iske..
mun mielestä kyllä kertoo paljon jos ihmiset jotka aiemmin ei ole metallia tai raskaampaa kuunnellut niin nyt kuuntelee uutta nw:siä.. onhan se aika iloista poppi rockia :D

Tämä teksti tuli täysin samanlailla kun mun velejeni suusta viime vkl:)