Bye bye beautiful *turhaa löpinää ja kysymys*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entistäkin NWiä kuunteli ihmiset jotka ei muuten rankemmasta pidä, kuten mun äitini :whistle:
Musta Nightwishiä ei ole koskaan voinu ihan kunnolla hevikategoriaan vetää... Se kun käy kaikille...

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaamea-akka:
mun mielestä toi bye bue.. ei oo mistään kotosin, aika paska jos suoraan sanon.. :kieh: se Anette ärsyttää mua ihan sikana niillä videoilla kun se hytkyy kun heikkopäinen..
a030.gif
ja siis jotenkin se pilaa sen koko kappaleen, se amaranth oli ihan jees kappale mutta mun mielestä nw vanhat kappaleet on huomattavasti parempia.. tarjan ääni sopi paremmin kun Anetella on kyllä hyvä ääni mutta niin kovin tylsä ja tavallinen..
en siis aio ostaa uutta levyä kun ei se oikein enää iske..
mun mielestä kyllä kertoo paljon jos ihmiset jotka aiemmin ei ole metallia tai raskaampaa kuunnellut niin nyt kuuntelee uutta nw:siä.. onhan se aika iloista poppi rockia :D

Tämä teksti tuli täysin samanlailla kun mun velejeni suusta viime vkl:)

noh, meitä noin ajattelevia on siis enemmänkin :kieh:
mutta onneksi maailmasa on paljon hyvää musiikkia niin että jokainen löytää omansa :D

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
haluaisin kyllä päästä katsomaan keikan tällä uudella kokoonpanolla.

Nehän tulee Tampereelle joulukuussa. Saattas olla lippuja vielä, en tiedä..
Mä oon menos B)

Mäkin tahtosin nämä nähdä, mutten tykkää isoista keikoista... Eivätkä taida soittaa Tavastiallakaan enää toistamiseen :whistle:

Tarja on tökkinyt aina, ja nyt tökkii vielä enemmän kun ei ole NW:iä tukenaan. Nyky-Nightwish kuulostaa jo ihan kuunneltavalta, ehkä jopa hyvältä!

Hassua, että kauheesti spekuloitiin että miten NW pärjää ilman sitä kiljukaulaa, eikä juuri kukaan kyseenalaistanut Tarjan soolouran kantavuutta. Nyt alkaa pahasti näyttää siltä, että NW klaaraa vallan mainiosti ilman kyseistä diivaa, mutta Tarjan uralla ei taida olla ihan yhtä paljon ilmaa siipien alla.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaamea-akka:
onhan se aika iloista poppi rockia :D

jos tykkäät siis raskaammasta musasta niin levyltä löytyy jotain kyllä sullekin. melko monipuolinen paketti kuitenkin.

holopainenhan on maininnut haaveilevansa leffamusan tekemisestä ja semmoisia vaikutteita löytyykin tolta levyltä. höystettynä niin raskaalla, tummalla väännöllä kuin sillä popin ketkutuksellakin. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
ootteko kattelleet sen turusen uuden biisin videon? en oikein tienny nauraakko vai ottaa tosissaan :whistle:

biisin oon kuullu mutta musavideoo en oo nähny. löytyykö you tubesta? osaisitko sen tänne linkittää?

oli vähän sellanen wannabee-nightwish-yritelmä, ja vieläpä huono sellainen. pysyis tarja vaan omalla sarallaan, vähän menee mauttomaksi jos alkaa tuolla ex-vokalistin maineellaan ratsastaa noinkin läpinäkyvästi...

http://www.youtube.com/watch?v=VwbtbfAnI80 pikkasen mennään NW:n taustalla eteenpäin ;)

Ei tuo oo nähnytkään Nightwishiä, vertaa vaikka tähän Anette kokoonpanoon. Tottakai se kuulostaa vanhalta, yhdistävänä tekijänä kun on nimenomaan Tarja.

Vanha Nightwish kuulosti paremmalta, tää nykyinen menee liikaa tusinapopin suuntaan.