J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:Vertaile ruokapaikkojen hintoja, niissä eroja.
Jos aamiainen hotellissa, niin meillä ollut aina tosi hyvä, ei siis kreikka / Espanja tyyliin kahvi ja sämpylä vaan ruokaa on ollut riittämiin.
Katso rannalla ne liput, siis uimavalvojien. Me nähtiin viime vuonna, kun eräs turisti hukkui, kun uivat varoituslipuista huolimatta, siellä on välillä voimakkaita pohjavirtauksia vaikka aallot näyttäisi vaarattomilta, joten uskokaa niitä lippuja.
Hotellin äänieristys onneton, mutta muuten kivaa ja siistiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:Vertaile ruokapaikkojen hintoja, niissä eroja.
Jos aamiainen hotellissa, niin meillä ollut aina tosi hyvä, ei siis kreikka / Espanja tyyliin kahvi ja sämpylä vaan ruokaa on ollut riittämiin.
Katso rannalla ne liput, siis uimavalvojien. Me nähtiin viime vuonna, kun eräs turisti hukkui, kun uivat varoituslipuista huolimatta, siellä on välillä voimakkaita pohjavirtauksia vaikka aallot näyttäisi vaarattomilta, joten uskokaa niitä lippuja.
Hotellin äänieristys onneton, mutta muuten kivaa ja siistiä.
tuskin mennään mereen uimaan.. Budjetti minimaalinen, joten harvoin käydään ulkona syömässä, nuudeleita meinattiin keitellä, vedenkeitin vain mukaan![]()
ihan kiva: sä varmaan puhut shopska-salaatista?!? Se on taivaallista
Mä olen ainakin saanu Bulgarian lomiltani sitä mitä olen halunnut; rentoa oleilua, toisinaan vähän alkoholia, takuu varmasti aurinkoa. Ruoka oli ainakin silloin kun kävin (-04 ja -05) edullista!