Onko täällä ketään ORIMATTILASTA??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhuu

Vieras
jos on tai joku muu tietäs niin kertokaahan kaupungista, mitä palveluja sieltä löytyy ja kaikki muukin mahdollinen tieto on tervetullutta :)

Olemme muuttamassa orimattilaan :)

Itse asunut orimattilassa about 5 vuotta. Omasta mielestä harrastusmahdollisuuksia ei ole tarpeeksi. Muuten mukavaa maaseutumaisemaa. Sanotaan että olalaiset olis sisäänpäin kääntyneitä, moni varmaan onkin, mutta niinhän se on varmaan joka paikassa. On täällä kaikki peruspalvelut mitä vaan tarttee.

Mä asun Lahdessa,mutta Orimattilakin on tullut tutuksi. Yhden tien varrella on kätevästi kaikki kaupat ja virastot. Pieni paikka siis. Siellä vähän kaikki tuntee toisensa ja muiden asiat. Jos muuttaa kauemmas keskustasta,niin asioille on vähän matkaa. Ainoa vaatekauppa taitaa olla Seppälä. Lahdessa kannattaa siis tehdä vaateostokset.

Alkuperäinen kirjoittaja Valo:
Itse asunut orimattilassa about 5 vuotta. Omasta mielestä harrastusmahdollisuuksia ei ole tarpeeksi. Muuten mukavaa maaseutumaisemaa. Sanotaan että olalaiset olis sisäänpäin kääntyneitä, moni varmaan onkin, mutta niinhän se on varmaan joka paikassa. On täällä kaikki peruspalvelut mitä vaan tarttee.

kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja juhuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Veit mun alotuksen :D Muakin kiinnostais tietää millainen paikka Orimattila on elellä :)

:D oletteko tekin muuttamassa sinne?
Minne päin?

Ei me olla (ainakaan vielä) muuttamassa. Toiveena se tulevaisuudessa olisi. Kyllähän sieltä sivusilmällä asuntoja välillä katsellaan, toiveena päästä vähän pienemmälle paikkakunnalle, ja se nyt sopisi parhaiten kokonsa ja miehen työpaikan vuoksi. Mutta tämä on asteella "haaveillaan".

Sellanen tuli vielä mieleen, että omakotitalo-asutusalueet on yleensä aika rauhallista mutta toi myllylä ja oriontornit on sitten levottomampaa (kerrostalo-aluetta). Siel asuu ainakin suurin osa opiskelijoista. Itse asun käkelässä oktalossa, on ollut todella rauhaisaa eloa!

Yhteistyössä