Bulgaria ja Varnan kultahietikot. Kertokaahan paikasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jo pian lähdössä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tuota sinne en itse enää mene koskaa, joskus pari vuotta sitte kaverien innottamana lähdin niitten mukaan. Minusta jotenkin turha paikka, junttimainen, eikä yhtään minun tyyliseni. Jos ennen Kanaria oli junttien lomakohde numero yksi, niin nykyään se taitaa olla tämä yllä mainittu.

Vertaile ruokapaikkojen hintoja, niissä eroja.
Jos aamiainen hotellissa, niin meillä ollut aina tosi hyvä, ei siis kreikka / Espanja tyyliin kahvi ja sämpylä vaan ruokaa on ollut riittämiin.
Katso rannalla ne liput, siis uimavalvojien. Me nähtiin viime vuonna, kun eräs turisti hukkui, kun uivat varoituslipuista huolimatta, siellä on välillä voimakkaita pohjavirtauksia vaikka aallot näyttäisi vaarattomilta, joten uskokaa niitä lippuja.
Hotellin äänieristys onneton, mutta muuten kivaa ja siistiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:
Jos aamiainen hotellissa, niin meillä ollut aina tosi hyvä, ei siis kreikka / Espanja tyyliin kahvi ja sämpylä vaan ruokaa on ollut riittämiin.
Katso rannalla ne liput, siis uimavalvojien. Me nähtiin viime vuonna, kun eräs turisti hukkui, kun uivat varoituslipuista huolimatta, siellä on välillä voimakkaita pohjavirtauksia vaikka aallot näyttäisi vaarattomilta, joten uskokaa niitä lippuja.

tuskin mennään mereen uimaan.. Budjetti minimaalinen, joten harvoin käydään ulkona syömässä, nuudeleita meinattiin keitellä, vedenkeitin vain mukaan :)

Älä ainakaan mee sunny beachiin! Punaisen lyhdyn alueet seuraavat luksushotelleihin saakka! Huoria ja hämäräheikkejä siis joka puolella. Huonot fiilikset vain jäi koko reissusta.
Shoppaamisen takia kannattaa suunnata muualle, hinnat ei edes ole niin kovin halpoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:

tuskin mennään mereen uimaan.. Budjetti minimaalinen, joten harvoin käydään ulkona syömässä, nuudeleita meinattiin keitellä, vedenkeitin vain mukaan :)

No salaattia ( paikallista "kreikkalaista salaattia" ) sai parilla eurolla suurehkon annoksen ja oli siellä muutakin edullista.

ihan kiva: sä varmaan puhut shopska-salaatista?!? Se on taivaallista :)

Mä olen ainakin saanu Bulgarian lomiltani sitä mitä olen halunnut; rentoa oleilua, toisinaan vähän alkoholia, takuu varmasti aurinkoa. Ruoka oli ainakin silloin kun kävin (-04 ja -05) edullista!

ihan kiva: sä varmaan puhut shopska-salaatista?!? Se on taivaallista :)

Mä olen ainakin saanu Bulgarian lomiltani sitä mitä olen halunnut; rentoa oleilua, toisinaan vähän alkoholia, takuu varmasti aurinkoa. Ruoka oli ainakin silloin kun kävin (-04 ja -05) edullista!

Jos haluatte rauhaa menkaa vuoristo kyliin bulgariassa tai albena rannalle. biletys kultahietikolla on mukavaa ja ei liian overia. bussilla ja junalla paasee helposti mihin vaan.

Yhteistyössä