Henna, hyvä kuulla, sillä ""toinen lähteeni""

korosti just tuota säätövaran puutetta - tosin en tiedä, oliko kyse nimenomaan cameleonista vaiks jostain muusta mallista.
Sori, pakko kysyä, että onko sulla tuosta talvikelistä siis kokemusta? Itsellä juniori vasta odotuksessa, eli sikäli kiinnostaa kovin. Umpihankilykkimistä tullaan meilläkään tuskin harjoittamaan, mutta ainakin tänä talvena meilläpäin (=pohjois-HKI) lunta on tullut ihan kiitettävästi eikä auraus ihan aina futaa niinkuin toivoisi. (Että terveisiä vaan kaupunginisille...)
Auto ei meilläkään mikään jättiläismäinen ole (päinvastoin, pikkuinen tilapeli), samoin säilytystilaa on äärimmäisen niukalti ja mulle nimenomaan kärryn liikuteltavuus on tärkeä juttu. Onneksi on aikaa pohtia, eli viiiiielä lisää kokemuksia passaa laittaa.
Ai niin. Se piti vielä kysymäni, että minkä kokoinen on noiden cameleonien koppaosa? Meillä saattaapi olla odotettavissa varsin - ööö - nopeakasvuinen kaveri, mikäli isäänsä tulee, eli vaunuihin pitäisi mahtua myös ns. ison vauvan.
(Mä tosin tiedän, että miestä pitää ylipuhua jopa noiden testaamiseen - mun silmää miellyttää just noiden uusien rattaiden muotoilu ihan älyttömästi, mutta se saattaapi vierastaa niitä - ja pihinä miehenä myös hintaa...)