Bugaboo Cameleon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mirka

Vieras
Olisiko teillä kokemuksia kyseisistä yhdistelmävaunuista?
Hyviä ja huonoja puolia, miten ovat teillä toimineet?

Meillä alkaa vaunujen hankinta olla ajankohtaista, ja nuo vaikuttaisivat
sopivilta meidän perheeseen.

Kiitos avustanne jo etukäteen :)

Olisiko teillä kokemuksia kyseisistä yhdistelmävaunuista?
Hyviä ja huonoja puolia, miten ovat teillä toimineet?

Meillä alkaa vaunujen hankinta olla ajankohtaista, ja nuo vaikuttaisivat
sopivilta meidän perheeseen.

Kiitos avustanne jo etukäteen :)

Itsellani on ne ovat olleet yhden kanssa kaytossa ja olen ollut tosi tyytyvainen. Nyt odotan toista ja aion menna samoilla rattailla (ovat hyvassa kunnossa). Liikkuvat tosi kevyesti, tyontely ei ota ranteisiin hyvien jousitusten ansiosta, eivat natise, kun muoviosia on vahan, erinomaiset pienissa tiloissa ja kopat ja istuimet ovat tuntuneet mukavilta. Ala pussi on tilava jos kayn yksin kaupassa... Asun nyt siis Saksassa ja kavin myos katselemassa takalaisessa lopettavassa lastentarvikeliikkeessa Teotoneita, Hartaneja ja Emaljungia, kun niista aina Suomen sivustoilla puhutaan, mutta paadyin, etta kaytan mieluummin vanhoja Bugiksiani toisenkin kanssa. Meilla oli lisaksi adapteri johon sai kiinni vauva-ajan kaukalon. Kun lapsemme alkoi kavella, hommasimme myos hyvin kevyet sateenvarjo rattaat, mutta ne ovat lahinna olleet kaytossa ulkomaanmatkoilla yms. tilanteissa.
Olen asunut ulkomailla, joten lumessa en ole ajanut Bugiksilla, mutta kuulemma etupyoriin saa talvirenkaatkin lisavarusteina, jolloin siis se kevyt ohjattavuus varmaan karsii ja vaunuista tulee emaljungamaisemmat... Minulla on myos ystava Helsingissa, joka hoiti kaksi lastaan samoilla Bugiksilla ja kehui niita minulle. City elamaan erinomaiset, koska ovat kevyet ja ketterat.
Itse muuten tyonsin vieraana olleen tuttavaperheen gracon "matkarattaita" ja ne olivat kylla ihan ihan hirveat: eivat ohjautuneet, natisivat, sai tyontaa hartiavoimin ja olivat viela todella isot erityisesti jos ne tosiaan olivat matkarattaat!
Jotkut sanovat etteivat pikkupyorat ole hyvat mm. ropeloisella kadulla, mutta tuosta olen erimielta. Ainakin Bugiksilla etupyorien juosien avustuksilla pyorat menevat tosi napparasti aika isojenkin esteiden yli, kun osaa tyontaa ne oikein eli ei pysahdy esteen kohdalle vaan tyontaa normaalivauhdilla kohti estetta. Missaan hiekkarannalla ne eivat kylla kulje ja siella meilla oli siis nuo sateenvarjot varjoksi taitettuina.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä