M
mimms
Vieras
hei, kertoisiko joku mitä tarkoittaa BRUTTOTULOT? olen siis ensimmäistä kertaa muuttamassa omaan asuntoon ja tietoa tarvittaisiin vuokrahakemukseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:se on sun palkka + muut mahdolliset tulot ennen vähennyksiä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:hmmm, jos oon kotona muksun kanssa kotihoidontuella enkä saa muuta kuin kelantukia ja sossulta toimeentulotukea...?
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:se on sun palkka + muut mahdolliset tulot ennen vähennyksiä
No ei siihen nyt sentään mitään sosiaalimaksuja ilmoiteta.
Jotenkin vain tuntuu ihmeelliseltä jos aikuinen(???) ihminen kysyy mikä on bruttotulo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no anteeks vaan mutta haluan olla kotona lapsen kanssa niin kauan kuin se on mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no anteeks vaan mutta haluan olla kotona lapsen kanssa niin kauan kuin se on mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no anteeks vaan mutta haluan olla kotona lapsen kanssa niin kauan kuin se on mahdollista.
Minulle ei olisi mahdollista, jos vaihtoehto olisi olla sossun elätti. Mahdollista olisi jos omin varoin tulisi toimeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no anteeks vaan mutta haluan olla kotona lapsen kanssa niin kauan kuin se on mahdollista.
Minulle ei olisi mahdollista, jos vaihtoehto olisi olla sossun elätti. Mahdollista olisi jos omin varoin tulisi toimeen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no anteeks vaan mutta haluan olla kotona lapsen kanssa niin kauan kuin se on mahdollista.
vali vali, sulla on tietysti mies joka elättää. mulla vaan sattui käymään huono tuuri ja mies otti ja lähti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no anteeks vaan mutta haluan olla kotona lapsen kanssa niin kauan kuin se on mahdollista.
vali vali, sulla on tietysti mies joka elättää. mulla vaan sattui käymään huono tuuri ja mies otti ja lähti.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no anteeks vaan mutta haluan olla kotona lapsen kanssa niin kauan kuin se on mahdollista.
Vali vali, mun mies lähti lätkimään kun esikoinen oli n. 2 v ja kakkonen mahassa. Ja ihan itse elätin itseni ja lapseni, omalla työllä. Sossun puoleen ei tarvinnut kääntyä kertaakaan. Ei sillä, että olisi antanut luonto periksi. 2 vuotta ehdin olla yksin lasten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no anteeks vaan mutta haluan olla kotona lapsen kanssa niin kauan kuin se on mahdollista.
Vali vali, mun mies lähti lätkimään kun esikoinen oli n. 2 v ja kakkonen mahassa. Ja ihan itse elätin itseni ja lapseni, omalla työllä. Sossun puoleen ei tarvinnut kääntyä kertaakaan. Ei sillä, että olisi antanut luonto periksi. 2 vuotta ehdin olla yksin lasten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei tainnut antaa luonto periksi ja hakea tukea sossusta? Minkä ikäisenä veit kuopuksen hoitoon?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei tainnut antaa luonto periksi ja hakea tukea sossusta? Minkä ikäisenä veit kuopuksen hoitoon?
1v10kk lähti päiväkotiin kumpainenkin, että en tosiaan ole heti hyökännyt töihin kun äippäloma loppuu. Mutta ei kyllä anna luonto periksi mennä sossuun ruinaamaan jos on vaihtoehto tienata itse oma elantonsa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt taas lisää pökkyä pesään. Itse olen ollut työelämässä reilut 20 vuotta, kertaakaan en työttömänä. Sinnittelin lapsen kanssa kotona niin pitkään kuin mahdollista ja hain ihan häpeämättä sossusta toimeentulotukea. Oon varmasti veroja sen edestä maksellut...