Broileriwrap resepti hukassa, kylmä suolainen synttäreille????

Sama pää kesät talvet niin olen täysin unohtanut miten vuosi sitten tein likan synttäreille suolaisen tarjottavan....

Siinä oli wrapit mitkä täytettiin broilerisuikaleilla jne, leikattiin puoliksi ja tarjolle....

Tyttö niitä taas haluaisi huomenna kun juhlii ystäviensä kanssa 11-v päiväänsä enkä mä löydä mitään reseptiä, googlettanut olen ja haulla täältä etsinyt.... :/

Kun mietin että mahtoiko niissä olla joku juju silloin mikä teki niistä niin hyviä, toki nyt muuten osaisin tehdä..... ;)
 
rouva x
Oon nyt tehny muutaman kerran näistä aineksista: Yrtti-valkosipulitortilloja, Chili-mango Creme Fraichea, jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, ananaspaloja, Felixin valkosipulikastiketta ( pihvin kuva etiketissä), kypsää kanaa. Hyviä tulee ja tuon Creme Fraichen tilalla voi siis olla muutakin soosia. Tietysti jos haluat kiinteämpiä niin tilalle tuorejuustoa että voi leikata kahtia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rouva x:
Oon nyt tehny muutaman kerran näistä aineksista: Yrtti-valkosipulitortilloja, Chili-mango Creme Fraichea, jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, ananaspaloja, Felixin valkosipulikastiketta ( pihvin kuva etiketissä), kypsää kanaa. Hyviä tulee ja tuon Creme Fraichen tilalla voi siis olla muutakin soosia. Tietysti jos haluat kiinteämpiä niin tilalle tuorejuustoa että voi leikata kahtia.
Oukei, eli mä taidan laittaa paistettua broileria, ananasta, tomaattia, kurkkua, jäävuorisalaattia, tavallista Creme Fraichea ja vähän mietoa salsakastiketta. En viitsi liian väkevää tehdä että kelpaa tytöille, ovat kyllä jo 9-12 vuotiaita....
 

Yhteistyössä