Kerrankin joku paiskannut muumimammat teltoissaan ja crockseissaan pihalle.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807308023340_ul.shtml
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807308023340_ul.shtml
Tantorit eivät sovi asiakasprofiiliin. Kerrankin joku jolla selkärankaa asettaa selvät kriteerit haluamilleen asiakkaille.Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Mitäköhän ongelmia ne isokokoiset ihmiset sitten ovat siellä mahtanet aiheuttaa?
Älytöntä syrjimistä
Tollanen valintakriteeri kertoo jo paljon hlöstä, joka sen on määrännyt.Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että ihmisiä syrjitään ulkoisten seikkojen perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja :Tantorit eivät sovi asiakasprofiiliin. Kerrankin joku jolla selkärankaa asettaa selvät kriteerit haluamilleen asiakkaille.Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Mitäköhän ongelmia ne isokokoiset ihmiset sitten ovat siellä mahtanet aiheuttaa?
Älytöntä syrjimistä
Toi populus on ihan perseestä,aikoinaan ne väitti et oon väärentän mun henkkarit vaikka olin reippaasti yli 20v silloin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Aikanaan se oli siinä linja-autoaseman kulmilla, samassa talossa kuitenkin missä lääkärikeskus on mutta toisella puolella, en muista enää nimeä kun siitä on jo niin pirusti aikaa. Ja toinen oli Populus.
Niin ja tossa sanotaan et isot ihmiset aiheuttaa paljon häiriötä,mitäs ne hoikat ihmiset kännissä sitten tekeeAlkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Tollanen valintakriteeri kertoo jo paljon hlöstä, joka sen on määrännyt.Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että ihmisiä syrjitään ulkoisten seikkojen perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja :Tantorit eivät sovi asiakasprofiiliin. Kerrankin joku jolla selkärankaa asettaa selvät kriteerit haluamilleen asiakkaille.Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Mitäköhän ongelmia ne isokokoiset ihmiset sitten ovat siellä mahtanet aiheuttaa?
Älytöntä syrjimistä
Punkerot paksukaiset arvostelevat meikkaavia ja itseään laittavia korkkarikäyttäjiä samalla kun tallovat Crockseillaan ihmisenkokoisten varpaille.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin ja tossa sanotaan et isot ihmiset aiheuttaa paljon häiriötä,mitäs ne hoikat ihmiset kännissä sitten tekeeAlkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Tollanen valintakriteeri kertoo jo paljon hlöstä, joka sen on määrännyt.Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että ihmisiä syrjitään ulkoisten seikkojen perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja :Tantorit eivät sovi asiakasprofiiliin. Kerrankin joku jolla selkärankaa asettaa selvät kriteerit haluamilleen asiakkaille.Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Mitäköhän ongelmia ne isokokoiset ihmiset sitten ovat siellä mahtanet aiheuttaa?
Älytöntä syrjimistä
En mä ainakaan oo koskaan arvostellut meikkaavia enkä itseään laittavia, sehän on jokaisen oma asia laittaako miten itteään. Mulla vaan on se etten jaksa meikata vaikka meikkejä onkin olemassa ja sitten se niitten peseminen onkin työlästä. :kieh: :kieh: Mutta asiaan enkä ole koskaan astunut kenenkään varpaille en kännissä enkä selvistä päinkään joten turha yleistäminen saisi jo jäädä enkä paina edes mitään 150 kg tai enempää vaan alle 100 kg, kohta on 15 kg pudonnut painosta pois.Alkuperäinen kirjoittaja :Punkerot paksukaiset arvostelevat meikkaavia ja itseään laittavia korkkarikäyttäjiä samalla kun tallovat Crockseillaan ihmisenkokoisten varpaille.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin ja tossa sanotaan et isot ihmiset aiheuttaa paljon häiriötä,mitäs ne hoikat ihmiset kännissä sitten tekeeAlkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Tollanen valintakriteeri kertoo jo paljon hlöstä, joka sen on määrännyt.Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että ihmisiä syrjitään ulkoisten seikkojen perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja :Tantorit eivät sovi asiakasprofiiliin. Kerrankin joku jolla selkärankaa asettaa selvät kriteerit haluamilleen asiakkaille.Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Mitäköhän ongelmia ne isokokoiset ihmiset sitten ovat siellä mahtanet aiheuttaa?
Älytöntä syrjimistä
Ilkeetä mutta täysi peesiAlkuperäinen kirjoittaja :Tantorit eivät sovi asiakasprofiiliin. Kerrankin joku jolla selkärankaa asettaa selvät kriteerit haluamilleen asiakkaille.Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Mitäköhän ongelmia ne isokokoiset ihmiset sitten ovat siellä mahtanet aiheuttaa?
Älytöntä syrjimistä