Brittiyökerho jakaa porttikieltoja ylipainoisille naisille

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
tossuliini
Ei toi ole oikein, jokaisella on oikeus käydä ravintoloissa, oli sitten isokokoinen tai normaalipainonen. Mä en ole koskaan ollut mikään hirveän isokokoinen vaikka ylipainoa onkin ja nytkin pudotan painoani koko ajan. Minusta toi on jo syrjimistä.

kannanottaja
Eiks nuo vip-paikat saa itse määritellä asiakkaansa? Eli siis onko tässä jotakin uutta? Palvelujahan on kauan tarjottu marginaaliryhmille eli iso- ja pienikokoisille vaatteita. P*ska hommahan tuo on, mut juridista syrjintäkieltoa on vaikeampi soveltaa yksityiseen palvelun tarjoajaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:
Mitäköhän ongelmia ne isokokoiset ihmiset sitten ovat siellä mahtanet aiheuttaa?
Älytöntä syrjimistä
Tantorit eivät sovi asiakasprofiiliin. Kerrankin joku jolla selkärankaa asettaa selvät kriteerit haluamilleen asiakkaille.

tossuliini
Mä toivon kanssa että toi yökerho joutuisi maksamaan näille syrjityille isot korvaukset. Ei ole oikein syrjiä ketään. Mä aikanaan kun asuin Kotkassa ja olin kapakkaan menossa niin luultiin että olin humalassa vaikken ollut ottanut pisaraakaan ennen kapakkiin menoa, mutta kun mulla on lievä puhevika niin kaikki kuvittelee että mä oon kännissä vaikkei siinä olisi mitään perääkään koko asiassa. No sitten mä väläytin tälle portsarille että tunteeko hän sellasen henkilön, ja sanoi tuntevansa niin kerroin tälle portsarille että sattuu olemaan mun broidi niin jopas pääsin sitten sisälle. Ja toinen tapaus sattui kun olin yhen kaverin kanssa menossa yhteen kapakkaan samassa kaupungissa niin kaveri olisi päässyt mutta minä en ja syy sama kuin edellisessäkin tapauksessa. Eli ihan sama kuin meitä ei terveitä ruvettaisiin oikein kunnolla syrjimään. No onneksi sitä ei ole täällä mun nykyisessä kotikaupungissani sattunut koskaan, aina olen päässyt sisälle vaikka olisin ollut millasessa kunnossa tahansa koska ikinä en ole aiheuttanut mitään häiriötä kenellekään. Vertasin sitä tohon ylipainoon että voi tällastakin sattua.

tossuliini
Aikanaan se oli siinä linja-autoaseman kulmilla, samassa talossa kuitenkin missä lääkärikeskus on mutta toisella puolella, en muista enää nimeä kun siitä on jo niin pirusti aikaa. Ja toinen oli Populus.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mitäköhän ongelmia ne isokokoiset ihmiset sitten ovat siellä mahtanet aiheuttaa?
Älytöntä syrjimistä
Tantorit eivät sovi asiakasprofiiliin. Kerrankin joku jolla selkärankaa asettaa selvät kriteerit haluamilleen asiakkaille.
Tollanen valintakriteeri kertoo jo paljon hlöstä, joka sen on määrännyt.Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että ihmisiä syrjitään ulkoisten seikkojen perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Aikanaan se oli siinä linja-autoaseman kulmilla, samassa talossa kuitenkin missä lääkärikeskus on mutta toisella puolella, en muista enää nimeä kun siitä on jo niin pirusti aikaa. Ja toinen oli Populus.
Toi populus on ihan perseestä,aikoinaan ne väitti et oon väärentän mun henkkarit vaikka olin reippaasti yli 20v silloin :LOL: :kieh:

Älytöntä syrjimistä
Tollanen valintakriteeri kertoo jo paljon hlöstä, joka sen on määrännyt.Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että ihmisiä syrjitään ulkoisten seikkojen perusteella.
Niin ja tossa sanotaan et isot ihmiset aiheuttaa paljon häiriötä,mitäs ne hoikat ihmiset kännissä sitten tekee :eek: :D

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Älytöntä syrjimistä
Niin ja tossa sanotaan et isot ihmiset aiheuttaa paljon häiriötä,mitäs ne hoikat ihmiset kännissä sitten tekee :eek: :D
Punkerot paksukaiset arvostelevat meikkaavia ja itseään laittavia korkkarikäyttäjiä samalla kun tallovat Crockseillaan ihmisenkokoisten varpaille.

tossuliini
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Älytöntä syrjimistä
Punkerot paksukaiset arvostelevat meikkaavia ja itseään laittavia korkkarikäyttäjiä samalla kun tallovat Crockseillaan ihmisenkokoisten varpaille.
En mä ainakaan oo koskaan arvostellut meikkaavia enkä itseään laittavia, sehän on jokaisen oma asia laittaako miten itteään. Mulla vaan on se etten jaksa meikata vaikka meikkejä onkin olemassa ja sitten se niitten peseminen onkin työlästä. :kieh: :kieh: Mutta asiaan enkä ole koskaan astunut kenenkään varpaille en kännissä enkä selvistä päinkään joten turha yleistäminen saisi jo jäädä enkä paina edes mitään 150 kg tai enempää vaan alle 100 kg, kohta on 15 kg pudonnut painosta pois.
Sitä voi muutenkin itteensä laittaa esim näteillä vaatteilla kuin sotkea itteensä.

Hih
Älytöntä syrjimistä
Ilkeetä mutta täysi peesi

Yhteistyössä