Alkuperäinen kirjoittaja Just:Tässä hyvä video britneystä taas .
http://www.youtube.com/watch?v=UlkzgI_jNUg&mode=related&search=
Mä ihmettelin tuon kuvaajan motiivia, tais kuvata vaan sen takia että vois laittaa videon nettiin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Just:Tässä hyvä video britneystä taas .
http://www.youtube.com/watch?v=UlkzgI_jNUg&mode=related&search=
Alkuperäinen kirjoittaja mä:minä kannan yleensä aina lastani niin että on ikäänkuin toisen lonkan päällä,ja yhdellä kädellä!
ja arvatkaas mitä kerran oli jalassa hieman korkeampi pohjaiset talvikengät ,tulin bussista ulos lapsen ja tavaroitten kanssa,kenkä jäi vähän kiinni johonkin ja lensin! polvilleni asfaltille,lapselle ei käynyt kuinkaan. että näin voi kyllä käydä kelle vaan. ja minä olen absolutisti->kengät kyllä meni kaapinpohjalle.
kukaan meistä ei tunne britneytä,eikä ole omin silmin nähnyt mitä on tapahtunut oikeesti. ja missähän lukee,mikä kertoo sen että lapset pelkää äitiään(britneytä)???
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Leikkas tukan pois ettei hiusjuurista saa otettua huumetestiä.
Kai sen saa muualtakin kuin hiuksista otettua? Vai eikö?![]()
Saa, mutta pitemmän aikaa näkyy hiuksissa. Vuoden tai jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:minä kannan yleensä aina lastani niin että on ikäänkuin toisen lonkan päällä,ja yhdellä kädellä!
ja arvatkaas mitä kerran oli jalassa hieman korkeampi pohjaiset talvikengät ,tulin bussista ulos lapsen ja tavaroitten kanssa,kenkä jäi vähän kiinni johonkin ja lensin! polvilleni asfaltille,lapselle ei käynyt kuinkaan. että näin voi kyllä käydä kelle vaan. ja minä olen absolutisti->kengät kyllä meni kaapinpohjalle.
kukaan meistä ei tunne britneytä,eikä ole omin silmin nähnyt mitä on tapahtunut oikeesti. ja missähän lukee,mikä kertoo sen että lapset pelkää äitiään(britneytä)???
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:No mun mielestä tuossa horjahdusjutussa ei nyt ollu mitään ihmeellistä,ei se mua kiinnosta miten hän lapsiaan kantaa vai pitääkö kotonaan ollenkaan vaatteita,noi nyt menee vielä inhimillisyyden piikkiin,mutta huumeet,jatkuva ryyppääminen ja lasten hyvinvoinnista piittaamattomuus mua siinä eniten häiritsee.