Britney menetti lastensa huoltajuuden....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Tässä hyvä video britneystä taas .

http://www.youtube.com/watch?v=UlkzgI_jNUg&mode=related&search=

Mä ihmettelin tuon kuvaajan motiivia, tais kuvata vaan sen takia että vois laittaa videon nettiin :whistle: Kukahan kameran toisella puolella oikein mahtaa muuten olla? Kevin?

No se eukko on kyllä ihan sekasin eikä sääliä heru. Siitä vaan aina mistä aita on matalin. Luitteko sen jutun että poikien hampaat on ihan hirveessä kunnossa,kun syövät vaan roskaruokaa ja karkkia ja iltapalaksi jäätelöä(koska kuulemma kylmä ja makea tekee uniseksi). jos ajattelee vaan omaa etuaan lasten hyvinvoinnin kustannuksella ja apua on tarjottu vaikka kuinka monta kertaa ja aina uusi mahdollisuus annettu,niin kyllä sen nyt herranjumala näkee ettei se niitä lapsiaan rakasta. Hyvä näin. Ja jos lapsetkin pelkäävät omaa äitiään ja vierastavat tätä niin mitähän sekin taas puhuu puolestaan? Briitu vois mun puolesta vetää suonet täyteen ja revitellä sitä vakoansa niin paljon kun sielu sietää,kunhan ne lapset saa edes hetken elää normaalia elämää |O

minä kannan yleensä aina lastani niin että on ikäänkuin toisen lonkan päällä,ja yhdellä kädellä!

ja arvatkaas mitä kerran oli jalassa hieman korkeampi pohjaiset talvikengät ,tulin bussista ulos lapsen ja tavaroitten kanssa,kenkä jäi vähän kiinni johonkin ja lensin! polvilleni asfaltille,lapselle ei käynyt kuinkaan. että näin voi kyllä käydä kelle vaan. ja minä olen absolutisti:) ->kengät kyllä meni kaapinpohjalle.

kukaan meistä ei tunne britneytä,eikä ole omin silmin nähnyt mitä on tapahtunut oikeesti. ja missähän lukee,mikä kertoo sen että lapset pelkää äitiään(britneytä)???

Alkuperäinen kirjoittaja :
minä kannan yleensä aina lastani niin että on ikäänkuin toisen lonkan päällä,ja yhdellä kädellä!

ja arvatkaas mitä kerran oli jalassa hieman korkeampi pohjaiset talvikengät ,tulin bussista ulos lapsen ja tavaroitten kanssa,kenkä jäi vähän kiinni johonkin ja lensin! polvilleni asfaltille,lapselle ei käynyt kuinkaan. että näin voi kyllä käydä kelle vaan. ja minä olen absolutisti:) ->kengät kyllä meni kaapinpohjalle.

kukaan meistä ei tunne britneytä,eikä ole omin silmin nähnyt mitä on tapahtunut oikeesti. ja missähän lukee,mikä kertoo sen että lapset pelkää äitiään(britneytä)???

Luin Katsosta joku aika sitten. Ja kyllä,uskon kaiken mitä lehtiin kirjoitetaan ;) voihan se olla juoru vaan,mutta en yhtään ihmettelis vaikka asia näin olis. On se kumma että jotkut jaksaa puolustaa jotain narkkarijuoppoo jolle ei apu kelpaa vaikka väkisin tyrkytetään. Kyllä se mun mielestä kertoo aika paljon äidinrakkaudesta jos ei edes yritä. Ja ei oltu paikan päällä ei,mutta kuka meistä loppujen lopuksi tietää muusta kuin omasta elämästä muuten kuin kuulopuheiden perusteella?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Leikkas tukan pois ettei hiusjuurista saa otettua huumetestiä.

Kai sen saa muualtakin kuin hiuksista otettua? Vai eikö? :o

Saa, mutta pitemmän aikaa näkyy hiuksissa. Vuoden tai jotain?

ne säilyy niinkauan kun hius on päässä kasvanut; eli jos et 5 vuoteen leikkaa hiuksiasi niin 5 vuoden lääkkeet ja huumeet niissä näkyy. Aivan latvoista ei voi luotettavaa näytettä ottaa, mutta muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Määpä oikein repäsen ja peesaan sinua :attn:

Liian kovat paineet, kun joku laahaa jatkuvasti raportoimassa hänen virheitään. Ystäväpiiri huonoa ja muutenkin tuo on armoton maailma tuo maailmanluokan julkimoiden maailma. Täynnä huumeita j
Sääliksi minulla käy Briitua.
En nyt sanois tuota Federlineakaan ihanneisäksi, mutta parempi vanhempi se tällä hetkellä on kuin Britney. Huoltajuuden menetys voi tuoda joko parannuksen tai ajaa vain syvemmälle. Sitä ei voi tietää. Olisi se silti mukava nähdä sellainen tarina, jotta vaikeuksien kautta voittoon, kuin niin kuin ylläoleva toteaa, että suonet täyteen ja vakoaan revittelemään.

Minä muuten olen pudottanut lapseni sängystä kun hän oli vauva, minä kuljen toisinaan kokonaan alasti, kun lapset on lähettyvillä (tästäkin nousi kohu, kun britney on kuulemma puolialasti poikiensa edessä). Minunkin lapseni on sylissä tuolla tavoin melkein aina kun kannan (kevyempi, koska lapsen saa lanteelle) ja kun lapsella pää on vielä painavampi ja ei niin hyvin hallittu, on lapsi muutaman kerran heittänyt päätään taaksepäin, koska on suuttunut ja tuloksena sama kuin britneyllä tuossa videossa.
Mutta mitä eroa on minulla ja britneyllä. Minun virheitäni ei kukaan raportoi mihinkään, joten niiden kanssa on paljon helpompi elää ja antaa itselleen anteeksi.

No mun mielestä tuossa horjahdusjutussa ei nyt ollu mitään ihmeellistä,ei se mua kiinnosta miten hän lapsiaan kantaa vai pitääkö kotonaan ollenkaan vaatteita,noi nyt menee vielä inhimillisyyden piikkiin,mutta huumeet,jatkuva ryyppääminen ja lasten hyvinvoinnista piittaamattomuus mua siinä eniten häiritsee.

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
No mun mielestä tuossa horjahdusjutussa ei nyt ollu mitään ihmeellistä,ei se mua kiinnosta miten hän lapsiaan kantaa vai pitääkö kotonaan ollenkaan vaatteita,noi nyt menee vielä inhimillisyyden piikkiin,mutta huumeet,jatkuva ryyppääminen ja lasten hyvinvoinnista piittaamattomuus mua siinä eniten häiritsee.

Kaiken kaikkiaan luultavasti ongelma on pahentunut ja menee kokoajan vaikeammaksi jatkuvan julkisen paineen vuoksi.
Kuinka monella on käynyt sosiaalityöntekijä tarkastamassa lasten olosuhteita sen jälkeen, kun on sattunut näitä arjen tapaturmia. Tarkoitan tätä Britneyn aikoinaan tapahtunutta syöttötuolista tipahtanutta lasta. Se kohu oli kohtuuttoman suuri.
Ja tuo lapsen melkein pudottaminen, tuo ei tosiaankaan ole mitenkään niin erikoinen juttu, että siitä pitäisi monta vuotta jauhaa. Hyvin monelle äidille noin on käynyt ja tulee jatkossakin käymään.

Aiheelliset kohut aiheutuivat esimerkiksi siitä, kun ajoi autoaan lapsi sylissä jne.
Britneyllä on vakavia ongelmia. Hänen on vain ne hoidettava. Sitä minä toivoisin.

Voi britney parka ... :'(

On puitu täällä juu eikä auta tyttöstä mutta kyllä sitä kauhistella voi (näin yhdessä palstan välityksellä) ja olla itte onnellinen ettei oo samanlainen pienten äiti .

Yhteistyössä