J
"jii"
Vieras
Raskauden, tautien ja syövän riski kasvaa.
niin, mähän just kirjoitin että jos on ehkäisy kunnossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Raskauden, tautien ja syövän riski kasvaa.
Mikään ehkäisy ei ole sataprosenttisen varmaa.
Mikään ehkäisy ei ole sataprosenttisen varmaa.
Ja sitäpaitsi teinit nai anyway, ihan sama kuinka paljon sitä kauhistellaan, kannattaisi varmaan siihen ehkäisyyn panostaa enemmän.
Ei venäläisten ilmapommituksia pelätessä varmaan ehtinyt ajatella seksiä?En minä ainakaan nainut teininä enkä ollut ainoa tällainen.
Itse olin myös 16-vuotiaana harrastanut seksiä kolmen kanssa. Tosin luku on jäänyt sitten siihen.![]()
Ei venäläisten ilmapommituksia pelätessä varmaan ehtinyt ajatella seksiä?
Luulen että alueellisia vaihteluita on paljon. Asuin teinivuodet aika levottomalla alueella pk-seudulla ja siellä tosi moni yläasteikäisistä harrasti seksiä. Jotkut olivat menettäneet neitsyyden 11-13-vuotiaina. Kai se meininki jotenkin tarttui ja samalla myös loi paineita. Silloin se tuntui hyvinkin normaalilta
Ja sitäpaitsi teinit nai anyway, ihan sama kuinka paljon sitä kauhistellaan, kannattaisi varmaan siihen ehkäisyyn panostaa enemmän.
En minä ainakaan nainut teininä enkä ollut ainoa tällainen.
Minusta se nyt ei ole kauhean huolestuttavaa jos menettää neitsyytensä 16-vuotiaana, mutta ne jatkuvat uudet kumppanit ovat. Jos kuitenkin keskiarvo on kolme kumppania ja tuossa 16-vuotiaissa on Britanniassakin paljon vielä neitsyitä ja niitä, joilla vain yksi kumppani. Niin osalla on sitten tosi paljon partnereita jo noinkin nuorena kuin 16-vuotiaana ja se on se asia, joka on mielestäni huolestuttavaa.
16 vuotiaana olin ollut jo AINAKIN 4 eri miehen kans, vitsi mikä alotus =DDDf
Minusta se nyt ei ole kauhean huolestuttavaa jos menettää neitsyytensä 16-vuotiaana, mutta ne jatkuvat uudet kumppanit ovat. Jos kuitenkin keskiarvo on kolme kumppania ja tuossa 16-vuotiaissa on Britanniassakin paljon vielä neitsyitä ja niitä, joilla vain yksi kumppani. Niin osalla on sitten tosi paljon partnereita jo noinkin nuorena kuin 16-vuotiaana ja se on se asia, joka on mielestäni huolestuttavaa.