brio tridem

hei,

onko linkissä näkyvät kolmipyöräiset rattaat hyvät? meidän 10kk pojulle ostaisimme tällaiset ja myisimme kombit eteenpäin.

http://www.vauvatalojohanna.fi/article/articleview/415/1/171/


OIKEITA KÄYTÄNNÖN KOKEMUKSIA KAIVATAAN, KIITOS!
 
Meillä on nämä Brion Tridemit. Pakko myöntää että hankittiin ne alunperin vain siksi kun ne oli mun mielestä niin hyvännäköiset ;)
Meillä on myös Brion Nova-yhdistelmät, ei luovuttu niistä kun ostettiin Tridemit mutta myönnettäköön että niiden käyttö on jäänyt nyt tosi vähälle.
Kaikista parasta Tridemissä on työnnettävyys. Ne on tosi kevyet työntää, kun vertaa esim. matkarattaisiin. Lisäksi tykkään istuinosan säädöstä, se "kallistuu" aika jännästi koko istuinosa, ei siis pelkästään selkänoja. Kankaat näissä on tosi hyvät ja työntöaisa on myöskin tukeva. Olin aina luullut että kolmipyöräiset on "huteria" mutta nämä on ainakin tukevat ja jämptit. Nämä on myöskin tosi sirot, ihanan helposti mahtuu kaupoissakin liikkumaan hyllyväleissä.
Plussaa myöskin siitä, että ne on paljon kevyemmät kuin yhdistelmät, jaksaa hyvin nostaa kasattuna autoon. Ne menee helposti kasaan mutta on kasattuna isompi paketti kuin matkarattaat. Sopii kuitenkin hyvin henkilöauton takakonttiin.
Miinuksena sanoisin tavarakorin, mikä ei ole järin suuri. Me ollaan kuitenkin tykätty tosi paljon ja sopii meidän käyttöön hyvin. Ostettiin nämä reilut puoli vuotta sitten, eli talvikokemusta mulla ei vielä ole. :)
 

Yhteistyössä