Brio pony rattaat kuomulla vai ei ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokkikoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokkikoo

Vieras
Hei

Olen hankkimassa 2 vuotiaalle ponyja ainoiksi rattaiksi koko ratasiän loppuun asti.
Kyllästyin emmaljungan yhdistelmien suuruuteen ja myin pois.

Olen kahden vaihella. Te, joilla on kyseiset rattaat oletteko kokeneet kuomun vielä tarpeelliseksi ? Voiko rattaat laittaa kasaan ilman,että kuomua tarvitsisi irrottaa ?

Meillä oli nuorimmalla Brion Race-rattaat. Niissähän on kuomu ja selkänojaa saa vähän laskettua, ei ihan makuuasentoon kuitenkaan. Mä kyllä tykkäsin, että oli se kuomu, jota ei tarvinnu irrottaa, jos laitto kasaan.

Meillä ilman kuomua ja on ollut todella näpsäkät. Kärryt hankittiin lapsen ollessa 2,5v. Kuomulliset on kaverilla ja ihan ok:t nekin tietääkseni. Ei se kuomu kyllä esim sateelta suojaa, joten en oikein tiedä mitä sillä tekee. No saa siihen tietty sadesuojan sitten paremmin...

Jos haluat käyttää sadesuojaa, niin silloin tarvitset kuomun. Jos ei ole pakko lähteä ulos, jos taivaalta tulee pikku-ukkoja niin ilman kuomuakin pärjää. Meillä on Brio Race-rattaat 1-vuotiaalla ja uusi malli menee melkein lähes täydelliseen nukkuma-asentoon. Tosi hyvät rattaat, mutta Ponyt ovat varmasti hyvät vanhemmalle lapselle, joka ei nuku päiväunia rattaissa.

Yhteistyössä