Brio-merkin vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään käsitystä missä noita myydään mutta huutiksesta olen ostanut joskus Brion vk-haalarin ja 2-osaisen talvipuvun. Mitotus molemmissa aika niukka ja laatu vastaa ehkä jotain Lassie-laatua.

Muakin kiinnostais,missä hintaluokissa nuo uutena on,meillä on pari tuulipukua tuon merkkistä,ollaan saatu.Ihan napakan laatuisia ovat ja meillä on kyllä nuo molemmat reiluja kokoja 74cm vastaa 80+ kokoa ja 90cm vastaa kokoa 98...

Uppista vaan, olen ostanut Nipecolta varastomyyjäisistä ja joskus marketistakin löytänyt Brion vaatteita. Viimeaikoina Nipecolla ei ole Brioa enää ollut juurikaan ja netistä kattelin tässä, että ei näköjään kuulu heidän valikoimiin, ulkomailtakaan en Brion vaatetta äkkiseltään löytänyt. Tietäiskö kukaan mikä on Brio vaatteiden kohtalo?

Kysäisin asiaa sieltä Nipecolta ja eivät kuulemma enää valmistuta kyseistä merkkiä, eivätkä tiedä onko uutta valmistuttajaa. Heiltä nykyisin saatavat Moomin vaatteet ovat meillä ainakin olleet suunnilleen samaa laatua, kuin Briot ennen.

Jos nyt jotakuta tämä asia kiinnostaa.

Vanha viestihän tämä, mutta kun käytettyjä pukuja vielä kiertää maailmalla, voi tämä tieto olla jolle kulle ttarpeellinen.
Meillä nimittäin on ollut Brion toppapuku ja olen siihen korviani myöten ihastunut. Vertaisin ihan huippumerkkeihin (Reimatech, Fredrikson jne. Kokemusta on.) Ihan sillä tämäkin osui silmiini kun vielä kopaisin josko löytäisin tuon merkkisiä pukuja. Ikävää että valmistus on lopetettu.

Yhteistyössä