Briion twinettet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse pähkäilen saman ongelman kanssa. Meillä ikäeroa tulossa 1 v 10 kk. Kävin juuri liikkeessä katsomassa valikoimat ja totesin seuraavaa:

- twineteissä TOSI kapeat istuimet! Meidän neiti keväthaalareissaan täytti aika lahjakkaasti myös vauvan puolen. Kantokassi mahtuu kyytiin - rutussa :(
- työntösuuntaa ei voi vaihtaa
- tavarakori olematon
- plussana pitkät istumatilat (mutta siis kapeat)

- x-adventuressa jalkatuet(itse asiassa vain yksi jalkatuki) todella surkeat
- samassa merkissä istuimet todella lyhyet :o Ja kuomu alhaalla, neidillä otti nyt jo pää siihen kuomuun

- emmaljungalla myös kapeat istuimet mutta hinta on huikea!
- yhdessä mallissa oli heittoaisa! Siitä plussaa

En viitsisi satsata kauheasti rahaa, max joku 400 euroa. Täytynee ehkä tyytyä katselemaan käytettyjä. Mutta on tämä vaikeaa, kun sitä täydellistä ei ole tullut vastaan :D

Me ollaan kyllä Twineten onnelliset omistajat! Meillä ikäeroa aika tarkalleen 2 vuotta. Olen tykänny tosi kovasti että Twinette on kapeampi kuin isot kaksostenVAUNUT, niillä isommilla on varmasti vaikea liikkua ahtaissa paikoissa. Twinetet on niin sirot että niiden kanssa on helppo liikkua yksinkin ja pääsee paikkaan kuin paikkaan!
Meidän tarpeisiin istuinosat on kyllä olleet riittävän kokoiset. Vanhempi jopa nukkuu rattaassa tosi hyvin, istuinosan pituudelle annan siis täyden kympin! Kyllä meillä on ollut tänä talvena molemmat toppapuvuissa ja hyvin sopii. Eihän siinä nyt jää hirveesti tyhjää tilaa mutta miksi pitäisikään? Lisäksi lämmittävät toisiaan kun halutessaan voivat olla kylki kyljessä ;)

Lisäksi hinta-laatu-suhde on mielestäni täysin kohdallaan! Twinetethän saa halvemmalla jos ottaa sellaisilla "muovi-pyörillä" mutta suosittelen ilmapyöriä ehdottomasti!! Niillä on niin pehmeä työntää ettei lapset ole moksiskaan vaikka mentäis kynnyksistä ja kuopista. Olen kokeillut myös matkarattaita, hieman huonommalla menestyksellä ;)
Veli vaimoineen osti sikakalliit Emmaljungan kaksostenrattaat, en ymmärrä mikä helkatin järki on laittaa 700 euroo kun yhtä hyvät saa 400 eurolla. Meidän twinetet on ihan yhtä hyvät työntää eikä varmasti törmäillä ahtaissa paikoissa. Johan tuo on vihjaillutkin että haluaisi vaihtaa samanlaisiin kuin meillä...

Mulla ei ole kyllä näistä mitään pahaa sanottavaa nyt kun on käyttökokemusta kaikilta vuodenajoilta. Edes tavarakorin kanssa ei ole olllut ongelmia, hyvin olen saanut kuskattua mitä on tarvinnut. Tosin en minä rattailla käykään mitään viikon ruokaostoksia :)

näköjään mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. meidän 2v poju oli toppavaatteissa viime talvena niin iso että puoliksi röhnötti pikkuveljen päällä. ja vielä kun hiukan kade veljelle niin aina sai olla kieltämässä tappelemasta ja tönimästä.
no nyt meillä jäi lahjakkaan 5kk käytön jälkeen koko rattaat käyttämättä kun isioveli menee pyörällä minkä ehtii eikä suostu rattaissa istumaan.. lisäksi esim raksamessuilla käytiin oli meillä mieluummin kahdet rattaat. pienellä matkarattaat ja esikoisella avorattaat. ja yleensäkin jos ollaan oltu koko perhe liikkeellä rattailla niin ollaan oltu kaksilla rattailla kujn on kivempi kun ei toisen tarvi työntää molempia.. ja tietty kun isompi oli vielä kokoajan pientä tönimässä jos samoihin laittaa..

turhaa rahan menoa kun oisi saatu peräkkäiset vähän käytetyt (ollut 2,5v ja 5kk vanhhoilla kun isompi ei enää kyytioin halunnut) hintaan 20e.. ja noihin UUSIIN meni ihan liikaa.. ja ei kyllä huuto.netissäkään hintaa noussut likellekään hintavarausta. vaikka vaan alle puoli vuotta käytössä takuuta yms jäljellä. puoleen hintaan olisi pitänyt myydä. :/

täh? joka helekutan paikka on täynnä ilmoituksia kun ihmiset haluaa ostaa käytettyjä twinettejä, ne saapi kyllä menemään kaupaksi ihan millä hinnalla haluaa :) Yks tuttu möi hetken käytössä olleet (isompi halusi ruveta kävelee eikä enää suostunut istuu rattaissa) ja saivat niistä 390 ?. Niiden arvo ei laske juurikaan. Niinkuin ei muidenkaan kaksostenrattaiden (hyvän merkkisten). Joten nyt kyllä ootte olleet väärässä paikassa :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2005 klo 21:42 Pasi kirjoitti:
täh? joka helekutan paikka on täynnä ilmoituksia kun ihmiset haluaa ostaa käytettyjä twinettejä, ne saapi kyllä menemään kaupaksi ihan millä hinnalla haluaa :) Yks tuttu möi hetken käytössä olleet (isompi halusi ruveta kävelee eikä enää suostunut istuu rattaissa) ja saivat niistä 390 ?. Niiden arvo ei laske juurikaan. Niinkuin ei muidenkaan kaksostenrattaiden (hyvän merkkisten). Joten nyt kyllä ootte olleet väärässä paikassa :)
tämä on aivan totta! =)

sivullisena kommentoin että ainakin tuolla huuto.netissä ainakin näkyi paritkin olevan siinä 200 euron tietämissä ilman yhtään huutoa.. sieltä vaan huutamaan =)
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=16840787
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=16819093

Yhteistyössä