BRANDOS kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko luotettava paikka? Toimiko palautus hyvin ja helposti ja ennen kaikkea saitko luottokorttihyvityksen kohtuuajassa ilman ongelmia, jos palautit kengät?
Outletissa ois monet kivat kenkäparit, joita voisin ostaa kokeilulle. Tarkoitus olis pitää sit parhaimmat :).

Pelkkää hyvää sanottavaa on Brandoksesta! Kaikki tilaamani kengät ovat olleet täydellisiä. Yhdet kerran palautin, koska olin tilannut vahingossa kahdet samanlaiset :D Maksoin luottokortilla ja kenkien hinta oli takaisin maksettu noin viikossa :)

Olen tilannut kaksi kertaa kahdet lasten kengät ja kummallakin kerralla toiset menivät palautukseen tai vaihtoon. Olen ollut tosi tyytyväinen. Nopea toimitus ja palautus on myös sujunut nopeasti. Toisella kerralla kun vaihdoin kengät isompaan, ilmoitin aikeiastani sähköpostissa niin kuin ohjeissa luki ja uudet kengät olivat postissa ennen kuin olin edes palauttanut entisiä:) He panostavat selvästikin tuohon asikaspalveluun ja vastaavat saman päivän aikana viesteihin.

Itse tilasin kerran ihan tylsyyksissäni viidet ihan överikalliit kengät Brandosilta. Tarkoitus ei ollut pitää yksiäkään, kunhan omaksi ilokseni halusin kokeilla.

Kengät saapuivat nopeasti, palautus onnistui sujuvasti (ja muistaakseni 30 päivää oli aikaa sovitella kenkiä, joka tosi iso plus) ja koko ajan tilauksen etenemisestä ilmoiteltiin s-postitse. Palautettuani tuotteet laitoin vielä varuiksi s-postia johon sain vastauksen HETI, ja kiiteltiin että ilmoitin palauttaneeni tuotteet.

Itse tilasin laskulle (eli Klarnalle?), ja aspasta tuon kiitosviestin yhteydessä pyydettiin hävittämään lasku suoraan jos sellainen ehtii tulla. Olihan se tietysti tullutkin jo s-postiin.

Mitään kuluja ei siis tullut, ja mielestäni toimi hienosti. Seuraavalla kerralla varmasti jo ostankin sieltä jotain. :D

Tilasin häitämme varten matalapohjaiset todella juhlavat valkoiset sandaalit vuonna 2009 kun mistään muualta ei löytynyt kun korkokenkiä. Tilaus tuli todella nopeasti ja koko oli hyvä. Muistaakseni tilasin laskulla. Ja kerran tilasin adidaksen tennarit kun muualta ei ko mallia enää löytynyt ja sekin tilaus meni hyvin. Pelkkää hyvää sanottavaa ja aion tilata jatkossakin.

Olen ollut tyytyväinen Brandokseen! Maksoin kyllä laskulla, joten luottokortihyvityksestä en osaa sanoa. Mutta muuten lähetys ja palautus toimi hyvin ja nopeasti. Ihanaa, ettei ole toimituskuluja. No, ne on tietysti sisällytetty kenkien hintoihin, eivät nuo muutenkaan ihan kaikkein halvimpia ole. Mutta hyviä ovat!!! Kyllä ovat hintansa arvoisia kaikkine toimituskululisineenkin;) Yksiä sieltä tilaamiani saapikkaita on jo tosi moni kehunut, vaikka muuten tuskin koskaan kukaan huomaa kenkiäni:)

Minulla on valitettavasti tosi huonoja kokemuksia. Tilasin kengät, joissa oli vikaa ja jouduin palauttamaan ne. Reilu 2 kk kenkien palautuksesta rahoja ei vieläkään ole palautettu. Asiakaspalvelusta tulee vastaukset aika hitaasti, viimeisimmässä viestissä kerrotaan kenkien kadonneen (ilmeisesti hyvin yleinen selitys Brandosilla) ja he sanovat hyvittäneensä summan luottokortilleni. Viikko tuon viestin jälkeen rahoja ei vieläkään näy kortilla. Minkään muun nettikaupan kanssa ei ole ollut vastaavia ongelmia. En osta enää heiltä mitään, enkä oikein voi suositella muillekaan.

Tilasin useat kengät, mutta jouduin palauttamaan kaikki (ja samalla asiakaspalvelun kautta vaihdoin yhdet kengistä pienempään numeroon.)Brandokselta tuli viesti että palautukseni on käsitelty, joten kaikki hyvin (näin luulin).
nyt väittäävät että olisin jättänyt palauttamatta nuo kengät mitkä vaihdoin pienempiin.
hieman vaikea toditaa että palautuspaketissani todellakin oli kaikki kengät.

Tilasin kahdet kengät, joista toiset palautin. Palautuksesta tuli viesti mutta silti Klarna peri palautetuista kengistä maksua. Ainoa tapa olla yhteydessä as.palveluun on sähköposti, johon vastaamiseen meni molemmilla kerroilla VIISI PÄIVÄÄ! Vastasivat, että ei ollut kirjautunut laskutustietoihin tuo palautus ja lupasivat "korjata" asian. Hetken kuluttua Klarnalta tuli taas viesti, joka muodostui koroista ja muista muistutuskuluista. Soitto Klarnalle poisti laskun mutta suoraan sanottuna jäi sonnan maku koko puodista suuhun. En voi siis kenellekään suositella.

Tilasin kahdet kengät, joista palautin toiset. Maksutavaksi valitsin tiliasiakkuuden. Samalla kun palautin vähensin Klarnalta saamastani laskusta palauttamieni kenkien hinnan ja maksoin kaiken muun (kengat, toimitusmaksut). Brandos ilmoitti sähköpostilla vastaanottaneensa palautukseni. Klarnalta kuitenkin tuli "loppuvelastani" lasku. Olin sähköpostitse yhteydessä Klarnaan, lähetin jopa Brandosin vastaanottoilmoituksen edelleen heille tiedoksi. Vastaukseksi sain, että ole yhteydesssä Brandosiin. En saa Brandossiin mitään kautta yhteyttä. Ajattelin, että jospa tiedot ovat menneet ristiin ja että jospa hätäilen suotta. Mutta ei, tänään taas tuli lasku Klarnalta korkojen kera, eikä Brandos vastaa.....

Mulle tuli 25.4. viesti, että ovat vastaanottaneet palautukseni, rahoja ei vielä ole näkynyt. Maksoin siis postiennakolla. Jos näin hidasta on rahoja saada takaisin, niin en taida minäkään enää tilata.
Tänään laitoin asiasta sähkpostia, saa nähdä kuin kauan vastaus viipyy...

Ihan hyviä kokemuksia itsellä ollut, aina valinnut luottokorttimaksun, en ole paljon joutunut palauttelemaan, mutta ne kerrta kun olen niin ei ole ollut ongelmia. Tilasin eilen sieltä Mid Seasonista popot talveksi, jos ootte jotain sieltä hankkimassa, niin kannattaa samalla hyödyntää tää: http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/brandos/ Löysin eilen uuden alennuskupongin neitsiä, saa kymmenen pinnaa pois hintalapusta.

Kolme kertaa olen tilannut, en ole joutunut palauttamaan. Olen ollut todella tyytyväinen! Siellä on todella edullisia merkkikenkiä ja saa kätevästi klarnalle. Nykyään tilaan kaikki klarnalle kun saa kaikki samalle laskulle.

Kannattaa aina varmistaa kaupasta että palautukset on kirjautuneet ja sitten klarnalta että sinne on mennyt tieto palautuksista.

Kerran kävi toisen paikan kanssa niin että kauppa ei ollut palautusta kirjannut ja laskua tuli. Otin yhteyttä kauppaan.

Hyviä kokemuksia useammalta vuodelta - tuorein tilaus sujui erinomaisesti palautuksen ja tuotereklamaation osalta. Lueskelin aiempia huonoja kokemuksia ja vähän iski paniikki, että mitenhän mahtaa käydä kun joutuu ensi kertaa joutuu reklamoimaan. Tuli lopulta kuitenkin maksaa vain toimitus 4€. Uskon että verkkokaupatkin kehittyvät aiemmasta tilanteesta ja uskallan tilata jatkossakin.

Yhteistyössä