F
Fleur de la Cour
Vieras
Tavallista osastomme aamuvuoroa eleltiin, hommia oli riittämiin jokaiselle, mutta ne yllävän hyvin sujuivatkin.. No siinä lääkekaapilla touhutessa osastonhoitaja tulee heikolla hetkellä kysymään, että saanko ens listaan kirjoittaa sulle enemmän töitä, tai siis että mulla ois kyllä sulle tarjota töitä ihan niin paljon kuin haluat (olen tehnyt puolikasta listaa nyt syksyn ja siltikin on kiirettä piisannut riittämiin, ilman tuota työtäkin) No menin lupaamaan, lohduttelin itseäni, että laskuja kun on maksettava ja kaikkea kivaa tulee aina hankittua ja ostettuakin ja öljykin kohta loppuu ja uusia huonekaluja haluan ostaa yläkertaan.. No soitan sitten miehelle, että oletkos iloinen, vaimosi taas kohta tienaa enempi.. voi samperi niin tuo ilmoittaa että huomenna taas työmatka (siis jo kolmas kahden viikon sisään) en pääse hakemaan lasta. No ihan kivaa kun mullapa huomenna iltavuoro. Siis ei tästä oikeasti taaskaan tule mitään, mä tiedän, että vaikka tuota rahaa on sit enempi niin mulla ei ole a) vapaa-aikaa b) perhe-elämää c) seksielämää. Vastaavasti olen a) väsynyt ja kiireinen b) stressaantunut ja kiukkuinen c) huono äiti.. Voi kun joku olis kertonut, että työ ja perhe ovat vaihtoehtoisia eivätkä suinkaan mitään mitä kannattais yhdistää
!!!