Brad Pitt, jees vai noup?

[QUOTE="mamma";26333651]Nuorena oli ihan noupp, mutt nyt kun on jo reippaasti päälle 40 paranee aina vaan. Mutt vähän liian hintelä mun makuun...[/QUOTE]

jep, Bradissä on ainesta uudeksi Sean Conneryksi, joka paranee vanhetessaan :whistle:

(tosin nyt Connery alkaa olee jo oikeesti vanha, komea se silti on mut ei enää ah, niin komea :rolleyes: )
 
"mamma"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26333666:
jep, Bradissä on ainesta uudeksi Sean Conneryksi, joka paranee vanhetessaan :whistle:

(tosin nyt Connery alkaa olee jo oikeesti vanha, komea se silti on mut ei enää ah, niin komea :rolleyes: )
Samaa mieltä :)
Bradillä on vaan yksi sellainen vaaran kohta: mua öklöttää jos alahuuli on liian iso verrattuna ylähuuleen (joo, joo, mä oon omituinen!!). Sellainen lörppöhuuli sitten vanhemmiten tuppaa lörpsähtämään vielä pahemmin ja on sitten ilkeen näköne :(
 
Vanha ja ihan karseet hiukset, ei iske vaikka onhan toi siis komee toki, mut.. :x
Jossin lehdessä just muka päiviteltiin jotain et "Uskoisiko tästä miehestä että hän on kohta 50?!"..ihan ikäseltäänhän toi näyttää. :D
 
gkjokp
Hyihyihyi, ei iske tosiaankaan enkä ole koskaan pitänyt tota komeana. Siis joo olihan se nuorempana sellanen mitä useimmat pitää varmaan komeana mutta ei se muhun silti vaan kolahtanut silloinkaan.
 
"aaaa"
noup noup ja vielä kerran noup. Aina ollut näin.. ei ole koskaan kolahtanut, enkä ymmärrä mitenkä "kaikki" kuolaavat hänen peräänsä. Jotenkin vastenmielinen mies, hyi yäk
 

Yhteistyössä