Boris & Maris?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me käytiin pääsiäisenä. Aika suppea ruokavalikoima, mutta hyvää oli. Kalapainotteinen valikoima, mutta siitähän ne just kuuluisia onkin. En nyt yhtään muista, paljonko ruoka maksoi, siellähän siis lautanen punnitaan ja maksetaan sen mukaan mitä syö. En muista paljoko oli hinta 100 grammalla, mut yhteensä meiltä neljältä (2 aik. ja 2 lasta) maksoivat yhdet täydet lautaset ruokaa, sekä 4 limsaa ja 2 leivosta ja kuppi kahvia noin 45e.
 
hirmuhyvät eväät tuolla boriksel ja mariksel. mä oon käynyt siellä jo 30 vuotta ja ne on niin hirmukivojakin. Ruoka on huippuhyvää ja vieläpä edullista. Sinne on aivan pakko päästä joka kesä nauttimaan auringosta ja pöydän antimista. Tulkaa sinne vaan kaikki niin pidetään kivaa
 
Yritystä jatkavat heidän kaksi tytärtään jotka ovat olleet mukana lapsesta asti ravintolatouhussa. Ei boris ja mariskaan minnekkään ole hävinneet ovat mukana touhussa täysin joten oikeastaan mikään ei ole muuttunut ja safka ja fiilis on edelleen taattua ja korkealuokkaista. Lähdemme taas visiitille heti juhannuksen jälkeen.
 
[QUOTE="lunttu";24044445]Yritystä jatkavat heidän kaksi tytärtään jotka ovat olleet mukana lapsesta asti ravintolatouhussa. Ei boris ja mariskaan minnekkään ole hävinneet ovat mukana touhussa täysin joten oikeastaan mikään ei ole muuttunut ja safka ja fiilis on edelleen taattua ja korkealuokkaista. Lähdemme taas visiitille heti juhannuksen jälkeen.[/QUOTE]

Ai kaksi tytärtä? Viime syksynä Boris esitteli meille nuoren pariskunnan, joka oli ostanut ravintolan heiltä. Ei tosin maininnut, että jos tämä nainen olikin heidän tytär. Mutta pariskunnasta puhui ja pariskunta siinä seisoi :D
 

Similar threads

Yhteistyössä