booking.com tai muuta vastaavat ja koko perhe matkassa! Apuja kaipaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milja

Vieras
Osaisko joku auttaa; eli jos laitan hakuun hotellin niin, että ollaan koko perhe reissussa eli 4 henkilöä niin mahdolisia hotelleja tulee vain hyvin pieni ja rajattu määrä. Eli eikö perheen kera tosiaan pääse mihin tahansa hotelliin?
Ei kai tämä muuten ongelma olisi, mutta kun niistä tarjoutista hotelleista ei mikään tunnu kivalta vaan olin jo aiemmin katsonut kivoja hotelleja kohteesta, mutta niissä sanotaan sitten vaan, että kahden hengen huone jne.
Kuulostaako selitykseni sekavalta? Niinhän suomessakin hotellihuoneet on yleensä kahdelle hengelle, mutta lapset pääsevät sitten lisävuoteissa mukaan tms.
Tuossa booking.comissa en vain näe sen olevan mahdollista, eli joko varaan kahdelle hengelle huoneen tai otan hotellin jonne saa mukaan lapsetkin, mutta josta emme ollenkaan pidä :/

http://www.booking.com/hotel/lv/hotellatvija.html?aid=304142;label=gog235jc;sid=c80870a8678d0b760e406368b5b62449

Esim. tämä hotelli? Saako tänne siis lapset mukaan?
T:tyhmeliini

Free! All children under 16 years stay free of charge when using existing bedding.

All older children or adults are charged EUR 33.00 per night and person for extra beds.

Maximum capacity of extra beds/babycots in a room is 1.

Ei kaikkiin saa lapsia mukaan. Mä olen etsinyt hotelleja niin että en ole laittanut hakuun matkustusta lasten kanssa. Meillä siis on yksi lapsi. En tiedä kuvittelenko sitten vaan mielessäni, mutta mun mielestä kaikki vaihtoehdot eivät tule esiin kun valitsee hotellihakuun lapsen mukaan.

Tämä on meilläkin ollut ongelmana kun on viisihenkinen perhe. Olen tehnyt niin että ensin katson kivan hotlan ja ennen varausta olen laittanut sinne s-postia ja selittänyt että meitä äiti, isä ja viisi lasta (iät) ja että toivoisimme pääsevämme samaan huoneeseen. Patjakin käy. Vastaus on aina tullut ja jos ei käy niin sitten uusi hotelli. Yleensä on onnitunut oikein hyvin, samoin kuin muutkin toiveemme.

Alkuperäinen kirjoittaja lukee:
Free! All children under 16 years stay free of charge when using existing bedding.

All older children or adults are charged EUR 33.00 per night and person for extra beds.

Niin, näin kyllä tuon, mutta tarkoittaako siis että vain yksi lapsi voi yöpyä mukana? Meillähän on siis kaksi.

Kiitos =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin, näin kyllä tuon, mutta tarkoittaako siis että vain yksi lapsi voi yöpyä mukana? Meillähän on siis kaksi.

Kiitos =)

vaikka 10 lasta jos mahtuu samaan sänkyyn :).

Eli yksi nukkuu teidän kanssa samassa sängyssä ja jos toiselle ottaa oman sängyn (33e lisämaksu) niin siinähän on ihan jees oltavat

Kiitos =)

Eli yksi nukkuu teidän kanssa samassa sängyssä ja jos toiselle ottaa oman sängyn (33e lisämaksu) niin siinähän on ihan jees oltavat

okei, kiitos! Etteivät käännytä pois hotellilta sitten ;)
Kerran vaan kävi laivalla niin, että deluxe hyttiin ei päästykään, kun sinne ei lasta saanut majoittaa (vaikka oli ja nukkui vaunukopassa).

Monessa maassa hotellihuoneet ovat todella pieniä, niissä ei ole eikä niihin saa yhtäkään lisävuodetta. Jos löydät kiinnostavan hotellin niin kysy suoraan hotellista onnistuuko.

Alkuperäinen kirjoittaja Milja:

Kiitos =)

okei, kiitos! Etteivät käännytä pois hotellilta sitten ;)
Kerran vaan kävi laivalla niin, että deluxe hyttiin ei päästykään, kun sinne ei lasta saanut majoittaa (vaikka oli ja nukkui vaunukopassa).

tuollkahan oli tuollainen kuva missä oli lapsille kerrossänky... kannattaa ehkä mailata tuonne ja kysellä sellaista?

Itse olen monesti mailannut ja selvitellyt asioita etukäteen. Ja sitten varauksen jälkeenkin on tullut monesti jotain kysymystä niin maililla selviää kätevästi

http://y.bstatic.com/images/hotel/square90/187/1875805.gif

:) viimenen kuva tuossa pyörivässä kuva karusellissa

Noita perhehuoneita ei näyttänyt olevan vapaana kyseisenä ajankohtana.

Mutta hei kiitos, hienoa kun ihmiset jaksaa ja viitsii auttaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Monessa maassa hotellihuoneet ovat todella pieniä, niissä ei ole eikä niihin saa yhtäkään lisävuodetta. Jos löydät kiinnostavan hotellin niin kysy suoraan hotellista onnistuuko.

Hmm... ja mistäs löytää taas hotskun s-postiosoitteen? :)
Okei, mä yritän googlea =)

Alkuperäinen kirjoittaja minmin:

Hmm... ja mistäs löytää taas hotskun s-postiosoitteen? :)
Okei, mä yritän googlea =)

Noiden hakukoneiden yhteydessä olevissa hotelliesittelyissä ei yhteystietoja ole. Eli siis googleta se hotelli niin pääset suoraan hotellin omalle kotisivulle josta löytyy yhteystiedot. Ja suosittelen lukemaan ennen varaamista hotellin arviointi tripadvisorista.

Yhteistyössä