J
"juu"
Vieras
Samat tässä ketjussa itkevät mammat äänestävät demareita ja vasureita![]()
Eivät tajua saavansa sitä mitä ovat äänestämällä tilanneet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samat tässä ketjussa itkevät mammat äänestävät demareita ja vasureita![]()
Mistä te tiedätte, kuka käy äänestämässä ja ketä, jos käy? Minäkin haluan tuollaisen taidon!
Mistä te tiedätte, kuka käy äänestämässä ja ketä, jos käy? Minäkin haluan tuollaisen taidon!
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29613505:Seuraavaksi voitais alkaa maksamaan verosta veroa. Kun kerta kaikesta muustakin niin kyllähän tuostakin pitäisi.
Mutta muuten olen kyllä sitä mieltä että koko bonus/plussa-järjestelmän voisi vaikka lailla kieltää. Alennuksen voisi suoraan lätkiä kaikkiin hintoihin. Tällä hetkellä itse järjestelmän ylläpito maksaa, joten alennukset olisivat suurempia suoraan hinnoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29613951:Sentään yks vero, jota ei joutuisi maksamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29613951:Sentään yks vero, jota ei joutuisi maksamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29613505:Seuraavaksi voitais alkaa maksamaan verosta veroa. Kun kerta kaikesta muustakin niin kyllähän tuostakin pitäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja hyi keittistä;29613986:Olet siis veronkiertäjä!
Perhana, tuon unohdin!!!! Ajattelin näitä kauppojen bonuksia. OP:n bonuksista tosin menee nytkin vero, jos ne nostaa rahana.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29613965:Etkös sinä joskus kertonut saavasi merkittäviä bonuksia osuuspankista?
20 % veroa bonuksista. Eihän se paljoa oleKuulostaahan tuo älyttömältä mutta toisaalta tuskin vaikkapa reilun satkun bonuksesta montaa euroa veroja menisi. Ei sillä mua ainakaan ajeta "Lidlin syliin"![]()
.