Bom Chicka Wahwah!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Ihana tuoksu, ilmeisesti iski takaraivoon.... :p Mies tiputti vahingossa pyyhkeensä etuosan ja NAM. Rupes himottaan. :D

Ja mainittakoon että meillä se 2,5-3 kk taukoa seksistä. Mutta yhtäkkiä mies näytti pyyhe päällään uskomattoman vastustamattomalta... Ei tosin seksiä tule vieläkään mutta...

JAAAA... Ja uuh juu, aika hm, juu... Mun mies on kans tuollainen pitkätukka. :p Enempi tosin rankempaan metalliin. Ja makaa tälläkin hetkellä sohvalla pyyhe päällään... Mutta ku ei nii ei.

Keittiönoita, muah. :D No, mun laiska persushan ei tästä nouse, parin kuukauden seksittömyyden takia mutta ehkä tosiaan joku teinimisu voisi innostuakin. :whistle: Nami tuoksu, mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Keittiönoita, muah. :D No, mun laiska persushan ei tästä nouse, parin kuukauden seksittömyyden takia mutta ehkä tosiaan joku teinimisu voisi innostuakin. :whistle: Nami tuoksu, mutta...
Mä en halua junnun kimppuun mitään teinimisuja
mad0233.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mä en halua junnun kimppuun mitään teinimisuja
mad0233.gif

No ehkä se sitte kolahtaa tällaisiin 26-vuotiaisiin.
:D

Yhteistyössä