BOKSERI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksi asia on varma,Boksusta ei ole sohvaperunaksi!

Tarvitsee paljon toimintaa ja aivojumppaa.
Helposti tekemättömyys purkautuu niillä tuhoamiseen,tottelemattomuuteen ja esim.eroahditus boksuilla on melko yleistä (kiintyvät perheeseensä todella lujasti ja ovat yleensä koko ikänsä täysiä vauvoja).

Bokseri on kyllä sellainen sydämen valloittaja rotu ihmiselle joka kestää juuri sellaista häsellystä ja lapsellisuutta sekä yli iloisuutta.
Tai vaikkapa sellaista että kun tulee kotiin niin koti on hyrskyn myrskyn ja koira ihan töpinöissään häntä heiluen tulee vastaan melkeinpä ylpeänä että "kato mami..mä vähän askartelin..eiks o hienoa!!"

Bokseri on vähän sellainen yksinkertainen tapaus jotenkin..yleensä ne sekoavat täydellisesti esim.vinkuleluista.

Harrastekoirana mainio ja helposti oppiva.

<br><br>

Minulla on ollut 2 bokseria ja allekirjoitan monta edellisten kertomaa. maailman ihanin koirarotu jonka kanssa ei kutenkaan pääse helpolla. Eka boksuni sairasti koko ikänsä (8v) kaikki mahdolliset ja mahdottomat sairaudet, toinen taas oli kärsi erittäin pahasti eroahdistuksesta. Mutta maailman suloisimpia otuksia, jotenkin yksinkertaisia ja todellakin kuvittelevet olevansa vielä 36 kiloisina sylikoiria.

Kuolaa ja piikkikarvaa riittää ja kyllä meiltä tuhoutui erinäisiä asioita kirjoista ovien karmeihin. Omistajan pitää olla aktiivinen ja leikkeilyä ja muita aktiviteettejä ei ole koskaan liikaa.

Mutta uusi boksu silti suunnitelmissa sillä kerran kun bokerille antaa pikkusormensa, mikään muu rotu ei tunnu oikealta! Uskaltaisiko seuraavaksi kokeilla narttua??

joo olen huomannut että meidän lempi harrastus on metsässä juoksentelu ja piilos leikit..."Äitin" vauva painaa jo nyt yli 30 kg ja silti just äskenkin tuli syliin hellittäväksi...=) harmi vaan kun tämän pienemän miehen takia (poika 4kk) on jäänyt väkisin yhteinen aika vähemäksi mutta joka päivä jotain yhteistä kivaa keksitään..ja kun "iskä" tulee viikonl. kotiin niin sit on ILO irti ku mökille PÄÄSTÄÄN...!! Edesmennyt bokserimme Bruno koki myös (mieheni) eron todella vahvasti..sille oli tullut ihan jotain kauheita paiseita ja E.lääkäri oli ollut sitä mieltä että johtuu erosta (kauheeta)...!! :(

Yhteistyössä