Bohemiiiii...?

• Viestiketjun aloittaja Mallu
  • Ensimmäinen viesti
Iltarusko
Mallu, sinulla on kyllä kypsää lihaa muuallakin kuin grillissä. Jos Bohemin vene vuotaa, niin kyllä löytyy muita soutajia katsomaan ostoksiasi....Voisit muuten pitää sitten kertoa kokemuksesi uusista tuotteistasi...ja muista että Arvillekin jää vielä jotain puuhaa kun tulee puolenyön jälkeen...

Xy
Eilen tuli taas ihmeteltyä mikä onkaan pilluun sopivanpaksu dildo. Meillä oli vuosia sitten iso musta silikoninen sauva, joka oli vähän liiankin tehokas, aiheuttaen vaimolla orkut turhankin nopeasti. Sittemmin tuo jäi käytöstä, koska silikonista alkoi liukenemaan liuottimia, se alkoi haisemaan pistävälle silikonille ja ärsyttämään limakalvoja. No, joka tapauksessa muistikuva oli, että tuo musta jätti oli paksu, ainakin yli 15cm ympärysmitaltaan. Vaan annas olla, kun löysin sen laatikon pohjalta. Kiinnostuneena tuon mittasin, josko löytäisin uuden samanmoisen. Yllätys olikin suuri, kun tuon ympärysmitta oli vain vajaa 14cm, eli selkeästi jopa omaa kaluani ohuempi. Vaimo ei tuota uskonut, joten laitoin verrokiksi jäykän kaluni. Vaimo kuitenkin tokaisi, että hyvältä tuo musta dildo on kuitenkin aina tuntunut. Päätinpä sitten hemmotella vaimoa toisella lähes yhtäpaksulla latexisella ihonvärisellä dildolla, vaikkei se niin hyvä olekaan. Hyvinpä tuokin näytti tehtävänsä hoitavan. Ehkä tuossa mustassa dildossa tuo väri yhdistettynä kokoon on se juju. Täytynee ostaa vaimolla uusi musta lelu.

Bohemi
Kylläpä oli houkutteleva kutsu! Harmi että ehdin vasta nyt koneelle.Olis ollut mukava tulla peseen sun selkä ja sitten puhtaana tutustua yhdessä kaikkeen mitä nyt olet mahtanut löytääkään.. Voi vitsi! Nyt ei mielessä ole muuta kuin se näky kun yllätän sinut saunan parvesta..No häveliäästi olet tietysti kuvitelmissani ,nostanut jalkasi suloisten rintojesi peitoksi..

Mallu
Epäilinkin, että noinkohan Bohemin botski ois loso...

Xy, pakko tunnustaa, olit oikeassa sen kakkosen suhteen! :))) Se jäi kalvamaan mieltäni ja päätin haluta kokeilla. Nyt on kokeiltu ja sehän tuntui uskomattoman hyvältä. Etukäteen pelkäsin, että mitenkähän mahtuu, kun ykkösenikään ei kaikkein suurin ole. Pelko oli aiheeton, hyvin mahtui. Kerroin miehelleni jo etukäteen päivällä, että mitä haluan illalla, olisi voinut vaikka "jäädä ylitöihin", jos olisi hirvittänyt. Tuopa tulikin aikaisemmin kotiin jostain syystä. Saunan jälkeen jo muutenkin mukavan raukean olon päälle mieheni lämmitteli minut ja aloitti perinteisempään tapaan. Keskeytimme sen ja liukastin miehen vielä varmuuden vuoksi kunnolla. Ja se oli menoa. Ikävä tässä iässä tunnustaa, mutta epäilen, että saimme molemmat elämämme kovimmat orkut.
Mitkään etukäteen ajattelemani inhottavat tunteet tuosta eivät olleet totta. Olisi pitänyt uskaltaa aikaisemmin...
Niitä töitä tässä taas... Ja siellä kaupassa kävin muuten ja ostoksiakin tein. Bohemi, se pussi on vielä liki koskemattomana kaapissa, ehdit vielä tutustumaan siihen kanssani...? Ainoastaan tuo hyvä liukuvoide on sieltä pois...

Kamalan kateellinen mies
Ziesus. Nää jutut pistää pään sekasin ja alakropan veren pakkaantuun. Noi äähpuuhnuolensua jutut ei vaikuta. Kertokaa minkä ikäsiä te ootte? Koska elämä voi olla noin onnellista??? Mä oon 27 eikä merkkiäkään tuollasesta, seksiä vonkaan samanikäseltä avovaimolta ja aika usein jään ilman. Jos en vonkaa en saa sitäkään vähää. Eikä puhettakaan että vaimo alkais mulle mitään pientäkään tekeen. Mäkin menen syömään, on jotain iloo edes.

neuvo tämäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Kamalan kateellinen mies:
Ziesus. Nää jutut pistää pään sekasin ja alakropan veren pakkaantuun. Noi äähpuuhnuolensua jutut ei vaikuta. Kertokaa minkä ikäsiä te ootte? Koska elämä voi olla noin onnellista??? Mä oon 27 eikä merkkiäkään tuollasesta, seksiä vonkaan samanikäseltä avovaimolta ja aika usein jään ilman. Jos en vonkaa en saa sitäkään vähää. Eikä puhettakaan että vaimo alkais mulle mitään pientäkään tekeen. Mäkin menen syömään, on jotain iloo edes.
Olen muuten sitä mieltä, jos sukupuoliset tarpeet eivät kohtaa, se on parisuhteen pahin este. Vaihda ajoissa "lahnaa". Jos tulee lapsia, sitten on vain kärsittävä epäsuhta. Tietenkin voi aina hankkia rakastajattaren, onhan halukkaita naisia "maailma väärällään". Sekin on kylläkin kanto parisuhteen kaskessa.

Mallu
Bohemiiii...? Tarvitko sinäkin jo virkistystä? Just kun minä alan vähän piristyä... En ole ehtinyt langoillekaan mitään tekemään, ne saa odottaa taas sitä hetkeä, kun en jaksa miestä näprätä. Toivottavasti seisovat kassissa pitkään.
Aika jännää on se, että tuo pikkukokeilu sai taas miehen villiksi. Se kokeilu jäi toistaiseksi siihen, perinteisempi malli saa olla normaalikäytössä. Vähän niinkuin lihapullat arkiruokana, ei filettä joka päivä. Arki on hookoota ja realia. Mutta se sessio ainakin ajoi tehtävänsä ja sai miehen heräämään horroksestaan. Se kannatti!
Pakko se on tänäiltanakin mökkisauna lämmittää. Naku-uinti pimeässä illassa ja tähyily vastarannan mökille... Bohemi...? Muuten, se uusi huippuhyvä liukuvoide voisi olla hyvä ratkaisu siihen sinunkin esittämään ongelmaan, jos... vaikka toki lupasinkin keinon hätätilassa keksiä.

Ja sille yhdelle kyselijälle, Bohemi, Xy ja minä olemme nelikymppisiä. Järkeviä aikuisia, ollaanhan? ;-))
Mutta sen oman onnensa eteen pitää ponnistella, töihin hyvä mies! Mun mielestä vaihto ei ole ratkaisu ongelmaan, silä asenteella ongelmia tulee vaan kokoajan lisää.

Bohemi
Anteeksi,olin ylitöissä.Eikös uimavedet ole jo hiukan liika kylmiä.No onhan sanonta että kylmä kangistaa,mutta mun kokemuksella vaikutus on täysin päinvastainen.Kyllä sitä ollaan niin pientä että..
Tästä tulikin mieleeni joka vuotinen "traditio".Hyvät ystävämme,hiukan samoin kuin Mallu ja Arvi,kutsuvat meidät mökilleen joka kesä iltaa viettämään.Heillä on tapana että saunalla ja uimassa ei uikkareita tarvita. Yleensä naiset menee ensin.Mökillä on isot ikkunat ulos verannalle josta naiset sitten kirmaavat ilkosillaan uimaan.Puoli vahingossa on tullut päivitettyä rouvan (sen vieraamman) vartalon muodot. No onhan se ainakin erilainen kuin oma rouva. Rinnat kyllä pakkaa olla hieman joka vuosi hieman alemmalla tasolla..Mutta ihmeen terhakan näköiset niistä saadaan kun ne laitetaan push-up liiveihin! Mutta sitten kun on meidän miesten vuoro..Hieman joka vuosi sitä on häpeissään näis päivitys tapahtumis. Nimittäin hänellä on lepotilassakin lähes yhtä iso kuin minulla seisokis..Ei ole tullut vaimolta kysyttyä mitä se asiasta tuumii.Jos se paisuu samas suhteessa kuin omani,tulee siitä aika jööti. Salvaa ja paljon,vai mitä? No ainakaa se ei ole tässä tapauksessa taannut onnea. Pariskunta on aika pahassa kriisissä.Ehkä nainen tarvitsee muutakin kuin isoa kyrpää..
Olen mallu kanssasi samaa mieltä tuosta eroamisen ihanuudesta. Varmaan se voi olla jossain tapauksis helpompaa kuin päivittää vanhaa suhdetta. Siinä täytyy mennä niin syvälle toisen sieluun(ja omaansa) Mutta pääseekö sitä karkuun muuta kuin että aina kun tämä seinä tulee vastaan erotaan ja taas erotaan. Mutta jos jokainen hetki on tuskaa ja kidutusta ,on se taas elämän lahjan hukkaan heittämistä ja on paras erota..Elämä on lyhyt tuhlattavaksi.
Mallu , piristystä tosiaan kaipaan..

Mallu
Voi Bohemi sun päivityksiäsi... Musta ainakin on kiva, että jää jotain pullistettavaa yläpäähänkin. Olen muuten tänäänkin mökillä illalla ja ihan yksin. On luvassa kovaa sadetta ja myrskytuulta, etkö Bohemi tulisi kanssani? Sauna on varmasti lämmin, takassa tuli ja rannassa myrskyää... voisin käpertyä kainaloosi, jos oikein pelottaa? Kyllä minusta vielä terhakkuuttakin löytyy, joskin kivaa pehmeyttäkin... Real vai unreal?

Bohemi ja Xy, kertoisitteko mulle (ja ehkä muillekin) minkälaista kohtelua te naiselta tahtoisitte, jos nainen vain ja ainoastaan haluaisi teidän parastanne? Jos unohtaisitte ihan kokonaan naisen tarpeet ja halut tällä kertaa ja keskittyisitte vain itseenne. Pitäisikö tapahtuman kestää pitkään, alkaa hitaasti kiusoitellen vai mennä hetimiten jo suorempaan asiaan?
Jos vaikka Bohemikin vähän piristyisi samalla...?

Mitä "Arviin" tulee, niin minä lämmittelisin ja kiusoittelisin vaikka kuinka kauan häntä, mutta mies kokee sen jotenkin kiusallisena. Omani haluaa helpotuksensa jo aika pian, kun vauhtiin on päästy.

Elämä on kuitenkin aika kivaa!

Bohemi
Olen asiaa miettinyt..
Se olis aika vaikeaa olla vain ottavana osa puolena. Voisin kuvitella tilanteen onnistuvan vain siten että sitoisit minut käsistä ja jaloista sänkyyn kiinni. Jos olisit taitava kiusaaja ,voisit saada minut todella kiimaan .Jouduin tässä taannoin asiaa pohtimaan ja tulin siihen tulokseen että tälläisessä toiminnassa tarvitaan niin kovaa itse kontrollia että olisiko siihen,varsinki jos olisi kiusaajan roolissa.Voisi käydä niin että pilais homman liian nopealla toiminalla ja antaisi" armoa "..Mutta jos olisin saavalla puolella niin pehmeät ja pitkät löylyt.Paljon hyväilyä,huulia,makuja,vältellen suoraa kontaktia,kuin vahingossa vain hipaisten.Aina hiukan lisää antaen..Mutta ei tosiaan onnistu ilman sitomista...

Mallu
Bohemi... Tykkäsitkö kuitenkin ajatuksesta? Onko tuokin niitä "pitää ainakin kerran elämässä saada kokeilla" -juttuja? Onko nainen joskus tehnyt sinulle noin...?

Meillä ei ole leikitty sitomisia eikä mitään väkivallan tapaistakaan. Siihen on syy. Kerran kuitenkin kävimme aika mielenkiintoisen kuukauden mieheni kanssa, kun hän oli toipumassa ja kädet lähes toimintakyvyttöminä. Silloin minä sain hoidella kaiken, mutta en vain tuolloin arvannut liikaa kiusata, jotenkin olotilassaan oli jo tarpeeksi tukaluutta ilman lisäkiusoja. "Annoin armoa" helpolla.

Bohemi, olen tänäänkin yksin rannassa mökillä... Mies on töissä ja tuskin näen häntä ollenkaan koko pitkänä viikonloppuna. Saunan lämmöstä menen kuitenkin nauttimaan eikä minua mikään uimastakaan pitele, se raikas vesi tekee niin jännää... Jään varmasti nauttimaan takan lämmöstä pehmeään pyyhkeeseen kietoutuneena.... hyväntuoksuisena kosteusvoiteesta ja mielikin varmasti raukeana. Saatan kokeilla uutta perhostani, tiedä mitä se tuokaan mieleeni... ehkäpä sinut...

Bohemi
En itsekään tarkoittanut mitään väkivallan tekoa tai toisen vahingoittamista seksuaalisen tyydytyksen varjolla.Korkeintaan pientä pakaroiden punoitusta,kun tuhmaa pientä narttua ei saa lopettamaan muuten häpeällistä kullin vonkaamista..Tasapainottelua näiden kahden asian välillä:Syvällä olevat syyllisyyden ja häpeän tunteet,täydellinen vapaa antautuminen haluilleen ja himoilleen.
Tämä on niitä seksin muotoja joka ei luonnaa jos ei pysty luottamaan täysin toiseen ja samalla täytyy molemmilla olla tieto mikä on homman tarkoitus.Ei siis mitää ekan treffin juttuja.Mutta meille pitkän parisuhteen olleille ehkä hyvä testi luottamuksen mittaamiseen.
Oliko sielä sun pussissa käsirautoja vai sidonko sun saunatakin vyöllä? Sillä jos joku on varmaa niin se että sua Mallu ei saa pidettyä kullista eros muulla lailla.Olet sen verran kuuma tapaus.Voisin aloittaa vaikka vatkaamalla kermavaahdon..

Vai hoitelenko minä sen???
Mallulle! Etsä tajua että Boheemilla on mutta se ei anna sulle sitä! OTA siltä sitä mitä olet vailla! Boheemia pitää kurittaa kun se pihtaa sulta, lupaa tulla auttaan ja antaan kulliaan mutta ei sitten tulekaan... Sido Boheemi vaikka mökille takan eteen jaloista ja käsistä ja pistä se itkeen ja uliseen...

Mallu
Bohemi, ei salmiakkin nyt... vaniljaa tai kermaa... Osaan minä olla malttavainenkin, kun tiedän saavani siitä aikanaan kunnon palkkion ;-)
Käsirautoja... saunatakin vyö riittäkööt. Pitäisikö minun ottaa sinut, Bohemi, käsittelyyni? Siitä olisi varmasti hyötyä. Sinä voisit antaa kotona neuvoja oikeista toimista ja minä saisin tarpeellista harjoitusta miehen hyvänä pitoon. Mun täytyy alkaa pistään jo parastani, tässä alkaa olla kilpailua susta!
Jos sitoisin miehen jaloista ja käsistä takan eteen, niin ei minun käsittelyssäni itketä tai ulista ainakaan tuskasta, halusta vain. Vain pehmeitä otteita, mutta niitä sitten sen verran enemmän, Mun mielestä mies on liian ihana satutettavaksi millään tavalla.
Vonkaanko minä...? Vonkasin tai en, mutta tänään yömyöhällä saan mökille väsyneen miehen suoraan saunaan. Hoitelen kaikki lihat sopivan kypsiksi siihen mennessä, autan uupunutta ja...

Bohemi
Bohemi on nyt kyllä hyvin, hyvin vihainen tuolle nartulle joka käski Mallua pistään minut itkeen ja uliseen..Hyi häpeä! Tuollaisia neuvoja ei saa antaa;Bohemi rankaisee..Seuraavalla kerralla otan sut polvieni päälle ja riistän nuo syntisen punaiset pikkupöksysi nilkkoihin paljastaen upeat pakarasi esille..Opit antamaan neuvoja..

Bohemi
Mallu on nyt ihan vaan rauhallinen eikä kuuntele nuota aisan yli potkimisia.. Parempi on nyt vaan että haen vanilja kastiketta.(se on nimittäin niin että joku raja se olla pitää kuka ulisee ja itkee :halusta.)
Sidon sut kiinni hellästi..Ja vielä hellemmäksi muutun...On vain rakkauden julma valtikka..

Mallu
Rakkauden valtikka... tuskin se on julma.
Bohemi, olen aivan levollnen ja rauhallinen, eivät muut sinua minulta saa... Aiotko sinä kiusata minua vielä enemmän...? vai itseäsi.... Etkö todellakaan haluaisi olla minun käsittelyssä... kunnollisessa ja perusteellisessa...?
Haluan kysyä sinulta yhtä asiaa... Mitä sinä miehenä tykkäisit, jos makaisit raukeana käsittelyssäni ja huomaisitkin yllättäen minun olevankin täysin posliini...? Ajattelin yllättää mieheni ja tehdä sen itselleni tänä iltana, kaikki pois... Olen miettinyt asiaa ja päättänyt sen jo, olkoot se tämän viikon yllätys hänelle. Säälitkö vieläkin miestäni?

Xy
Heippa taas. Tuli käytyä vaimon kanssa etelän lämmössä. Täällä onkin ollut jo paljon juttua. Heti ensiksi täytyy sanoa, että olen kateellinen Mallun miehelle. Meillä tuo kakkoseen nainti ei oikein onnistu kaluni paksuudesta johtuen. Kerran on toki onnistunut, mutta vähän piti kirurgin korjata jotain "ryppynarun" ulkopuolelle syntynyttä poimua? Sen jälkeen on jäänyt yrittämättä, mutta ehkä joskus tullaan yrittämään uudelleen, tai sitten ei.

Tuota Mallun kysymystä, että mitä miehenä pitäisin, pohjustan vähän. Etelän lämmössä katselin himoissani vähäpukeisia ja ah niin vimosen päälle seksikkäitä naisia ja halut hyrräsivät, vaikka oma vaimo näyttikin vähän gulahtaneelta. Alkuviikosta seksiä sitten harrastettiin, mutta vaimo ei ollut oikein mukana, joten vähän harmitti, varsinkin kun tiesin, että vaimolla alkaa mensut. No loppuviikolla vaimo ajatteli päästää paineista ja ehdotti suikkaria. Tästä toki innostuin, joten kalu pamahti tavallistakin kovemmaksi, osin toki runsaiden visuaalisten ärsykkeiden johdosta. Vaimo osaa tuo suikkarin ja on oppinut pitkittämään ja kiusoittelemaan sopivasti. Tuo tuntuikin taas jumalaiselta. Mutta annas olla, kun hän seuraavan päivänä ehdottikin seksiä uudelleen. Olin tuosta äimän käkenä, kun luulin mensujen jo alkaneen, ja kun oli laukut jo pakattu ja aamulla aikainen lähtö. Suostuin toki seksiin, mutta perin hämilläni. Mikä lie asiaan vaikuttanut, mutta pillu oli tavallistakin tuikempi jo heti alkulämmittelyssä. Väkisinkin tuli mieleen, että vaikka hänen ulkonäkönsä on jo rehevöitynyt ja 45+ ikä näkyy selvästi, niin pillu on sama pieni ja tiukka kuin ennenkin. Ja niinhän siinä kävi, että hän ratsasti itselleen ja minulle kunnon orkut. Tästä olin ja olen edelleen oikein otettu, joten vastaus Mallun kysymykseen on se, että parasta mitä mies voi toivoa naiseltaan on halukas nainen, joka haluaa pitää miestään huolta.

Niin ja tuosta posliinista. Aja ihmeessä itsesi posliiniksi Mallu, se piristää kummasti vanhempien miesten mieliä.

Bohemi
Mallu,kyllä sillä on jokin raja mitä mies kestää! Jos sinä tekisit kaikki osaamasi temput samalle seisokille voisi olla vaarana kaluni räjähtäis paineesta.. (olen hieman varovainen,yhdestä huipusta on muistona tummempi alue terskan päässä.)
Siitä posliinista..Vaimo ajaa karvat häpyhuulien kohdalta mutta jättää ylemmäksi siistityn kolmion. Se on kyllä jotenki kiihoittava juttu. Ainakin pillun nuoleminen on mukavampaa.Homma täytyy vaan tehdä sellaisilla aineilla ettei tule "parran" sänkeä. Kerran uimahallis oli mies joka oli ajanut kaikki karvat pois.En tiedä mut jotenki mua alkoi huvittamaan oli se niin erilainen muiden apinoiden joukossa.

Mallu
Kiva taas, kun Xy:kin on palannut!
Bohemi, kuinka villi sinä olet ollutkaan...?

Vai kadehtii Xy miestäni... Ei kannata. Jos kadehtiminen edes koskaan kannattaa. Mieheni takia minä tällainen olen, jos en olisi, ei meillä olisi seksielämää ollenkaan, luulen. Ja, jos mieheni olisi aktiivisempi, saattaisin minäkin vain nauttia olostani tekemättä mitään erityisempää. Olisinko onnellisempi, niin en tiedä.

Sunnuntainen ajatus meni ohi, tuli vieraita ilalla ja viihdytin heitä. Siinä sitten meni kaikki muutkin ajatukset ja "Arvikin" sai nukkua kaikessa rauhassa. Ja nyt meneekin työajat ristiin siten, että hän saa levätä viikon.

Se karvattomuus naisella on minusta aika kiehtova ajatus, siistiminen on ihan normaalijuttu, mutta koko paljas ja aikuinen nainen... Ja kyllä karvaton mieskin ajatuksena on aika houkutteleva, mutta kaipa se on miehestä kiinni aika paljon. Omani on tumma ja kohtalaisen karvainen ja kyllä sellainen ajeltuna olisi kaiketi koko koomisen näköinen. Siistiminen voisi olla kiva, mutta sitäkin joutuisi kai tekemään tosi usein. Olkoot siis juuri noin. Mutta en todellakaan voi sanoa, että vastustaisin ajatusta.

Jotenkin minulle on tullut yhä enemmän sellainen ajatus, että kokeilisin vähän aikaa olla houkuttelematta miestä mihinkään. Haluaisin nähdä, että muuttuuko tuo ja alkaako keksimään keinoja minuun. Minäkin olisin joskus kernaasti kaiken kivan "uhri". Mutta olen sitten kuitenkin niin lepsu ja halukas, mutta jos oikeasti yrittäisin. Ja voinhan minä kai turvautua sinuun, Bohemi, jos oikein vaikeaksi käy..?

Bohemi
Jos vaimo yllättäis mut koko poslarilla antaisin sille koko käsittelyn..En tosin siitä uneksi (enää) mutta vois se saada vipinää.. Kypsä kuuma nainen ja posliini on jotenki kiihoittavan outo yhdistelmä..
Itse olen myös tummemman sorttinen mies (ei,en romaani) Mihin" kastiin" itse kuulut Mallu? Mun mielessä olet vaalea rotunainen..
Huomasin tässä että vaikka on jo näin paljo"turistu" ei me olla päästy vielä edes perus kysymyksiin.Mm. Mikä asento on sun mielestä paras?

Mallu
Hmmm.... "suoraan" jo asiaan... ;-))
Nyt romutan, Bohemi, lumosi. En ole blondi vaan ihan aito brunette, välillä sitten vähän enemmän tai vähemmän punaiseen tai ruskeaan kallellaan. Rotunainen katson toki olevani. Ja myös TosiNainen. Ja ihan kokonainen.

Asennoista tykkään loppuviimeksi ihan kaikesta. Parasta on vähän vaikea määritellä, se kun riippuu ihan siitä, että millä tuulella olen/olemme. Jos mies on aktiivi, on musta tosi kiva olla alla ja tuntea mies ja sen voima päälläni. Tuo on ehdottomasti yksi suosikki, mutta jos mies on väsyneempi, ei siihen tule sitä intoa niin helposti. Ja toisinpäin, minäkin tykkää kovasti ottaa mieheni, kyllä se miehellä ratsastaminen on siten tosi namia. Pitkän kaavan mukaan on joskus kiva vaan olla, istua miehen sylissä sisäkkäin ja liikahdella pikkuisen, tätä kuitenkin harvemmin. Mutta tuossa on sitten jonkinlaisena ongelmana erektion kesto, se ei välttämättä kestä ja siksi musta on vähän epäreilua "testailla" miestäni sillä. Takaapäin jutut ei muhun oikein iske, haluan nähdä miehen ja saada omille käsilleni puuhaa miehessä.
Bohemi... pakko jatka töitä. Ei tästä tulee mitään, mieli alkaa mennä ihan muihin juttuihin jo ihan liikaa...posketkin on ihan kuumat.
Voisit sinäkin Xy:n kanssa kertoa omat mieltymyksenne ja ehkäpä perustelutkin. Entäpä paras paikka? Onko se aina sänky?

Xy
Minä olen ajanut alapään karvoja pois munanjuuresta. Itselläni kasvaa aika paljon karvoja kalunvartta pitkin n 5cm, joten olen seivannut nämä pois ja samoin kalunleveydeltä häpykummunpäältä. Sileänä syntyy paremmin kitkaa, joten vaimokin tykkää. Pieni sänki kalunjuuressa saattaapi vielä "kutittaa" oikeista paikoista. :)

Xy
Kappas, ehditkin vastata jo väliin.
Olen oppinut nykyisin nauttimaan siitä, että vaimo makaa päälläni. Tämä varmastikin siitä syystä, ettei hän saa nykyisin enää muissa ( LS) asennoissa orkkuja. Tuossa nainen päällä-asennossa pääsee ikäin kuin aitiopaikalle seuraamaan toisen kiihoittumista. Samoin siinä läheisyyden tunne on parhain. Toki joskus tulee äijämäinen olo, kun pääsee itse päällä oikein rynnimään. Monesti on aloitettukin ensin mies päällä ja viimeistelty nainen päällä. Jos sitten en ole vielä siihenkään mennessä lauennut, niin loppu hoidetaa takaa tai niin, että vaimo istuu takaperin päälläni. Tuo toimii takuuvarmasti.
Paras paikka taitaa nykyisin kyllä olla sänky. Siellä on hyvä antaa suuseksiä mukavassa asennossa ja tilaakin löytyy.

Yhteistyössä