Heippa taas. Tuli käytyä vaimon kanssa etelän lämmössä. Täällä onkin ollut jo paljon juttua. Heti ensiksi täytyy sanoa, että olen kateellinen Mallun miehelle. Meillä tuo kakkoseen nainti ei oikein onnistu kaluni paksuudesta johtuen. Kerran on toki onnistunut, mutta vähän piti kirurgin korjata jotain "ryppynarun" ulkopuolelle syntynyttä poimua? Sen jälkeen on jäänyt yrittämättä, mutta ehkä joskus tullaan yrittämään uudelleen, tai sitten ei.
Tuota Mallun kysymystä, että mitä miehenä pitäisin, pohjustan vähän. Etelän lämmössä katselin himoissani vähäpukeisia ja ah niin vimosen päälle seksikkäitä naisia ja halut hyrräsivät, vaikka oma vaimo näyttikin vähän gulahtaneelta. Alkuviikosta seksiä sitten harrastettiin, mutta vaimo ei ollut oikein mukana, joten vähän harmitti, varsinkin kun tiesin, että vaimolla alkaa mensut. No loppuviikolla vaimo ajatteli päästää paineista ja ehdotti suikkaria. Tästä toki innostuin, joten kalu pamahti tavallistakin kovemmaksi, osin toki runsaiden visuaalisten ärsykkeiden johdosta. Vaimo osaa tuo suikkarin ja on oppinut pitkittämään ja kiusoittelemaan sopivasti. Tuo tuntuikin taas jumalaiselta. Mutta annas olla, kun hän seuraavan päivänä ehdottikin seksiä uudelleen. Olin tuosta äimän käkenä, kun luulin mensujen jo alkaneen, ja kun oli laukut jo pakattu ja aamulla aikainen lähtö. Suostuin toki seksiin, mutta perin hämilläni. Mikä lie asiaan vaikuttanut, mutta pillu oli tavallistakin tuikempi jo heti alkulämmittelyssä. Väkisinkin tuli mieleen, että vaikka hänen ulkonäkönsä on jo rehevöitynyt ja 45+ ikä näkyy selvästi, niin pillu on sama pieni ja tiukka kuin ennenkin. Ja niinhän siinä kävi, että hän ratsasti itselleen ja minulle kunnon orkut. Tästä olin ja olen edelleen oikein otettu, joten vastaus Mallun kysymykseen on se, että parasta mitä mies voi toivoa naiseltaan on halukas nainen, joka haluaa pitää miestään huolta.
Niin ja tuosta posliinista. Aja ihmeessä itsesi posliiniksi Mallu, se piristää kummasti vanhempien miesten mieliä.