Toinen antais miehen levätä ja toinen ei. Ja kumpikin ootte miehiä! Ota tästä selvää. En minä miestäni kiusaa, ainakaan omasta mielestäni. Ei sen tarvi viimeisillä voimilla töistä tullessaan vielä kotonakin olla mies. Mutta mun mielestä se vaan tarvis jotain aamupuuronsa joukkoon. Jos annan levätä, niin käykö sitten niin, että sen koko koneisto hyytyy?
Video? Minä haluaisin, että se olisin minä, joka sen innostukseen saa aikaan. Just niin, eikun kotivideon kimppuun... Strippaus ei oikein ole mua. Eroottisessa hyväilyssä ja pehmeissä jutuissa olen aika hyvä, mutta en oikein viitsis stay upeissa hiippailla kotona.
Olen miettinyt sitäkin, että helpointa olisi ottaa toinen mies. Sillähän me päästäisiin kaikki helpolla ja oltaisiin tyytyväisiä. Mutta kun tykkään tuosta omastani, ja tykkään kovastikin kun vaan saan siihen ne virrat päälle.
Vois kai sitä kokeilla antaa se olla mollottaa. Kyllä minä toista kautta tunnen, että se odottaa innolla, että mitähän olen taas keksinyt. Jos rupean lahnaksi, niin pitäisikö se ilmoittaa miehelle? Että nyt on sun vuoros, mä vaan odotan? Jos ei vaikka huomaakaan... Ja mikäs sitten on kohtuullinen aika, jonka aikana pitäisi toimintaa alkaa näkyä?
Kokeilen.
Bohemi, tasan ei käy onnen lahjat. Mä en usko, että se filmien katselu onnistuu... Se ahdas koppi ja real ei ehkä saa mua keskittyyn näyttelijöiden suorituksiin antaumuksella. Bohemi, tää on epäreilua!