Bohemiiiii...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minuakin on hieman vaivannut se Arvi juttu:Jostain se vain tuli että Arvihan se on.Mietin kyllä muitakin vaihtoehtoja mutta palasin aina takaisin Arviin. No tosin mielessäni ei kyllä käynytkään Arvo,joten se siitä telepatiasta..(vai..?)
Voisit koittaa toisin päin onnistutko yhtä lähelle mun vaimon suhteen. Voit koittaa muakin arvata,en tosin tiedä sanonko koska mun tuurilla sä olet oikeasti se vastarannan rouva..:)

Ei ollut meidän järvellä ketään Mallua.Oli vain Maija ja yksi Minna..Hyviä tyyppejä nekin! Äijiä oli kyllä sitäkin enemmän joku väitti olevansa" vain YX Matti..":)

Bohemi, ei me oltu mökillä koko viikonloppua... koti on lähellä, välillä sielläkin, iltamyöhällä saunaan. Eikähän ole paras, että tehdään suoraan treffit me kolme ja puoliskot, niin päästään epätietoisuudesta. Se oli vitsi. Hauskaa se varmasti olisi, en epäile, mutta se olis sitten vaan sitä makkaraa ja ruisleipää.
Ja tosiasiassa tunnen pariskunnan, joka sopisi täsmällisesti Bohemiksi vaimonsa kera. Täytyypäs vähän kysellä... Saatan Bohemi istua teillä kahvittelemassa joku ilta, kestätkö?
Mutta jotain uutta elämä kaipaa nyt. Jotain tosi virkistävää, ei tästä meinaa piristyä, ei sitten millään. Tyhmä telkkari vie kohta voiton hauskasta. Meidän suhteen inhottava tosiasia on, että jos minä en keksi juttuja ja ole aktiivinen, kaikki seksi loppuu hissukseen. Kun keksin, kaikki on hyvin. Ne miehen halut on jotenkin vähän alempana, pitää kaivella esiin ja pitää ne pinnassa. Tähän jos antaisitte "lääkkeen", että ne pysyiskin pinnassa... riemumielin töihin.

Tekeekö teillä tälläistä kun mulla tekee nyt vähän väliä. Kun saa jutun kirjoitettua ja lähettää sen niin menee jollekki error sivulle ja koko teksti häipyy.taas äsken kävi niin . onko konees joku virus?

Bohemi, ehkä joku ajattelee niin, että sun olisi tärkeämpää olla iltamyöhällä puuhaamassa jotain muuta kuin tökkimässä konetta...? Eikun juuri noin kaiken tietokoneisiin liityvän tuleekin toimia, kaikkeen tottuu. Mutta tuota edellistä ketjua vaivaa kyllä jokin kumma vaiva.

Tiedättekös, asiat on jo niin huonosti, että kuulat on kaapissa ja vietän aikani käsityösivuja katsellen, tekis mieli kutoa villatakki. Eikä edes miehelle vaan ihan itselleni. Käperryn kohta mieluummin sohvan kulmaan pehmeiden ja värikkäiden lankojen kanssa kuin miehen.

Kyllä se on nyt niin että kun on valmiiksi lämmitettyä (kuulilla) pillua tarjolla eikä kelpaa..on palaverin paikka. mulle ainakin vielä tehoaa tälläinen tarjous.

Voisit kyllä kutoa samalla miehellesi villalangoista kunnon kalukukkaron, jos ei lämmin pesäsi kelpaa....luulisi sen pistävän jo miehesikin huomioimaan sinun tarpeesi.

Vai kukkaroa... hauska idea.
Bohemi, kyllä se kelpaa, ei siitä ole kiinni. Valmiiksi lämmitettynäkin. Kun vain jaksan olla aloitteellinen, niin saan ihan mitä vaan ja vaikka kuinka paljon. Tai en nyt ihan ehkä noin, mutta kyllä se toimii. Joskus mietin, että onko miehessä jotain vikaa, hormonitasot alhaalla tai jotain. Mutta eipä kai, kun ne kerran saa sieltä kaivettua ja mies toimii. Mun mies taitaa olla enemmän aivoilla toimiva... Se on ollut aina sitä, toinen nainen tuskin on kyseessä. Ja kyllä sen kanssa jutella voi, ei ole siitä kiinni. Tämä nyt on vaan niitä juttuja musta, että saan kunnon ongelman aikaiseksi kun pyöritän sitä. Joten olen reipas ja autan itse itseäni ja menen perjantaina sinne erotiikkakauppaan. Tuuthan Bohemi mun kanssani, niinhän me sovittiin? Jätän ne kuulat kotiin, niin pysyt rauhallisena.

Olet saanut ,Mallu , minussa aikaan jonkin primitiivisen reaktion..Ehkä se on miehessä syvällä,että jos nainen on kiimassa on häntä autettava tuskissaan. Jotenki on vain niin että se kieppuu mielessä;että kuinka vois auttaa.. No ongelman voittaja on ainakin vaimo..Puutteessahan en ole.Päinvastoin,ymmärrän miestäsi kyllä oikein hyvin.Miehen täytyy välillä saada vaan mollottaa olossaan.Kyllä sitä sitten taas pannaan sänky rytisemään. Mutta se kiima...Oletko jo kyllästynyt sauvaasi? No eihän se ole Real,mut kuitenki.Ehkä sitä mielikuvitusta on nyt suunnattava vain omaan käyttöön..

Bohemi... En ole ajatellutkaan, että mieheni tarvisi lepoa. Sä säälit mun miestä?! Ostan lisää lankoja. Ja paljon ja kaikenävärisiä. Nekö riittää mulle.
Ootko ihan tosissasi, että annan miehen vaan olla??? Mitäs jos se lepo ei mene ohi?
En ole kyllästynyt sauvaan, en ole edes oikein päässyt sisään siihen. Kun musta mies on niin kiva. Ja lämmin.
Tarkotatko sä, Bohemi, että et lähde mun kanssani perjantaina ostoksille? Oltais voitu samalla ostaa viikonlopun ruoatkin.

Vai tarvitsee mies lepoa??? Olisikohan teillä sitten niin, että miestä pitäisi välillä herätellä sopivalla seksivideolla tai vaikka pienellä strippaamisella ja muilla visuaalisilla toimilla. Meillä on nimittäin toisinpäin. Vaimo haluaa joskus ihan itsekin katsella seksivideoita herättääkseen omaa haluaan. Usein valitsenkin sopivan kohtauksen, jonka tiedän herättävän hänessä haluja. Usein siinä käy niin, että kesken katselun siirryn nuolemaan ja sormettamaan hänen katsellessa videota. Toisinaan hän näyttää kiihoittuvan kovastikin, saaden voimakkaitakin orkkuja jo nuollessa, toisinaan tuo katselu ja esilämmitys toimiin hyvänä pohjana kunnon nainnille. Tiedä sitten samaistuuko vaimo filmeihin, mutta minä ainakin nautin hänen voimakkaista orkuistaan.
Tuohon lepo-teoriaan en oikein usko, enkä suosittele sitä kokeilemaan. Oma käsitykseni on, että mitä useammin saa, sen useammin haluaa. Elimistön on koko ajan tuotettava lisää siittiöitä entisten tilalle, joten koko ajan on aineenvaihdunta päällä. :)

Olen kyllä ajatellut käydä erotiikka myymälässä tässä lähi aikoina,kun on tuo järjestely vastuu minun harteilla meidän perheessä.Tekis mieli ostaa kokeeksi sellainen filmi jota ne mainostaa pariskunnille sopiviksi.Mutta nyt me voitais ennakko katsella se sinun kanssa,ettei tule sitten taas ikävää palautetta. Niissä liikkeissä on kuulemma sellaisia koppeja jossa filmiä voi esi katsella.Voisimme ahtautua yhdessä koppiin. Sinä antaisit sitten naisnäkökulman ja arvostelun että voiko filmiä oikeasti suositella vaimon katseltavaksi..Täytyy vaan käydä ostamassa Rexonaa..

Toinen antais miehen levätä ja toinen ei. Ja kumpikin ootte miehiä! Ota tästä selvää. En minä miestäni kiusaa, ainakaan omasta mielestäni. Ei sen tarvi viimeisillä voimilla töistä tullessaan vielä kotonakin olla mies. Mutta mun mielestä se vaan tarvis jotain aamupuuronsa joukkoon. Jos annan levätä, niin käykö sitten niin, että sen koko koneisto hyytyy?

Video? Minä haluaisin, että se olisin minä, joka sen innostukseen saa aikaan. Just niin, eikun kotivideon kimppuun... Strippaus ei oikein ole mua. Eroottisessa hyväilyssä ja pehmeissä jutuissa olen aika hyvä, mutta en oikein viitsis stay upeissa hiippailla kotona.

Olen miettinyt sitäkin, että helpointa olisi ottaa toinen mies. Sillähän me päästäisiin kaikki helpolla ja oltaisiin tyytyväisiä. Mutta kun tykkään tuosta omastani, ja tykkään kovastikin kun vaan saan siihen ne virrat päälle.

Vois kai sitä kokeilla antaa se olla mollottaa. Kyllä minä toista kautta tunnen, että se odottaa innolla, että mitähän olen taas keksinyt. Jos rupean lahnaksi, niin pitäisikö se ilmoittaa miehelle? Että nyt on sun vuoros, mä vaan odotan? Jos ei vaikka huomaakaan... Ja mikäs sitten on kohtuullinen aika, jonka aikana pitäisi toimintaa alkaa näkyä?
Kokeilen.

Bohemi, tasan ei käy onnen lahjat. Mä en usko, että se filmien katselu onnistuu... Se ahdas koppi ja real ei ehkä saa mua keskittyyn näyttelijöiden suorituksiin antaumuksella. Bohemi, tää on epäreilua!

Mallu? Kun sinä kerran tiedät ongelmasi ja kehtaat varmasti asioista jutellakin, niin miksi et juttele miehesi kanssa asiasta oikein kunnolla ja selvästi? Sinun miehenä on varmasti hyvä olla, jos on tuollaisen naisen saanut, niin kyllä siitä haluaa pitää kiinni ihan varmasti. Noin fiksulla naisella ei voi olla tyhmä mies. Joten siitä päätellen sun mies ymmärtää tilanteen myös jotenkin, ehkä jopa toivoisi saavansa puhua siitä. Mies ei vaan välttämättä osaa itse aloittaa ja sanoa sitä, mitä pitäisi.
Auta - älä kiusaa.

Se voi olla hiukan riskaapeliä alata muuttamaan totuttuja käyttäytymis malleja.Joskus ennen ajattelin,kun vaimoa ei seksi kiinnostanut,että odotan niin kauan että alkaa pyytämään..no kyllä sitä olis saanut odottaa.Nyt kyllä joudun muuttamaan totuttuja ajatus malleja lähes päivittäin,on jopa vongannu kullia. Että joskus sitä ,toisinaan taas tätä.Nyt on hyvä malli..
Tuli täs mieleen että hyvä kun tavattiin vain näis ympyröis.. Aattelin vaan kun vertailin tuos sitä HK:ta ja talouspaperi rullan holkkia että kyllä ovat saman kokoisia ja kuinka sen HK:n kans kävi..? Olis se noloa.

Bohemi, noloa? Epäiletkö, etten olisi mitään keinoa keksinyt...?

Seuraajamiehelle, kiitos vaan. Kyllä minä juttelen, tai me jutellaan, mutta eipä ole kauheasti sanomista tuosta, en tykkää sellaisesta väkisin tivaamisesta ja puristamisesta. Mies on itsekin aika pihalla, tajuaa itsekin, että ei ole kaikkein innokkaimpia miehiä. Menee vielä ihan kokonaan lukkoon, pelkään minä, jos oikein kiusaan. Siksi musta ne teot on parempia ja niillä se ainakin toimii ja nauttii olostansa. Omasta mielestäni autan, en kiusaa.

Ja siksipä juuri menenkin tänään sinne puotiin. Sääli, että Bohemia alkoi jänistään eikä lähdekään mukaan, vaikka niin lupasi... Enköhän minä yksinkin selviä. Jännittää vähän itseänikin, että mitä kaikkea kannan sieltä ulos ;-)
Bohemi, soudatko illalla katsomaan ostoksiani? "Arvi" tulee vasta puolenyön jälkeen töistä... sauna on siksi lämmin ja liha kypsä - grillissä.

Yhteistyössä