bodyn jatkopalat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei sovi kaikkiin,pienineppariset bodyt on meilä sellasia mihin ei sovi. Ciraf:in bodeissa on osassa tälläiset pienet nepparit. Jälleenmyyjiltä saa,esim Babyidean jälleenmyyjät löytyy sivuilta ja voi katsoa lähellä olevan.

huutiksesta ostin itselleni yhden mallin ja tein loput itse... joskin innostuin tekemään niitä niin kovin, että möin muutaman ylimääräisen sitten pois :laugh: :laugh:
Eihän siihen tartte tehdä oikein muuta kuin lyödä ne nepparit.

Pieni nepparisiin bodyihin ei saa valmista vaan joutuu tekemään itse. Joskin sopivien neppareiden löytyminen oli työn ja tuskan takana. Löytys jostain netti kangaskaupasta... Rahallisesti ei kannattanut tilata, mutta saatiinpa vähän käyttö aikaa lisää noihin bodyihin.

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
huutiksesta ostin itselleni yhden mallin ja tein loput itse... joskin innostuin tekemään niitä niin kovin, että möin muutaman ylimääräisen sitten pois :laugh: :laugh:
Eihän siihen tartte tehdä oikein muuta kuin lyödä ne nepparit.

Pieni nepparisiin bodyihin ei saa valmista vaan joutuu tekemään itse. Joskin sopivien neppareiden löytyminen oli työn ja tuskan takana. Löytys jostain netti kangaskaupasta... Rahallisesti ei kannattanut tilata, mutta saatiinpa vähän käyttö aikaa lisää noihin bodyihin.

Miten teit, laitoitko jotain vahvikekangasta?Teitkö kaksinkertaisesta kankaasta?

Yhteistyössä