BMI >35 viikko 2

  • Viestiketjun aloittaja Kotona
  • Ensimmäinen viesti
Kotona
Hei

Yksi viikko on ohitte. Miten teillä on käynyt? Saitteko vaa'an värähtämään alaspäin?
Mulla tuo tulos jäi heikoksi. Selkä on kiukutellut jo 4 päivää. Ja vappu tuo herkuttelun aika. Kotona sorruin pitsaan, mutta kylässä en sentäs napsinut keksi joka hetki.

Mitä positiivista teitin viikossa on ollut?

Uusi viikko uudet pienet päätökset jääkaapin edessä ja ulko-ovella on edessä.

=)
 
no minä kävin äsken vaa alla ja pari sataa grammaa oli lähtenyt, vaikka liikkunut en ole, mutta syönyt olen vähän vähemmän ja kevyemmin ja vettä lipittänyt. että se oli kyllä ihan positiivista että edes vähäsen on lähtenyt. positiivista on myös oma innostus, motivaatio laihduttamiseen, mutta toivon hartaasti, että sen motivaation myös saisin pysymään.
 
Minä nyt oikein tuuletan... Aloitin tuos starttailun, mistä aikaisemminkin jo puhuin. Kolmas päivä menossa ja 1,8 kiloo lähteny veks. Tää eka viikko onki yleensä aika hurja, sitten tasaantuu 0,5 . 1kg viikossa.

Oli muuten jännä, kun päätin sitten tosissani aloittaa tuon startin, niin ei ole ollu oikeastaan mitään ongelmia. Jäätelöä on kaapissa ja en ole edes lusikallista maistanu. Liikuntaa minunki pitäis lisätä. Se on vaan huono, että täällä nuo vaihtoehdot on suht suppeat. Salit, uimahallit, jumpat ja muut on suht kaukana. Täällä se liikkuminen rajoittuu oikeastaan siihen, mitä voi kotinurkissa ja pihalla tehdä. Kävely, hiihto, sulkis... Jos ideoita erilaiseen liikkumiseen kotiympäristössä , niin niitä otetaan ihan mielellään vastaan :D

Omien ja isännän ruokien kanssa on sumpliminen, mutta eilenki isäntä söi perunasipulisekoitusta kalapuikoilla ja itse puputin wokkiwihanneksia ja kanaa ja tietty salaattia :)

Niitä pieniä päätöksiä ja hyvää mieltä! Eiköhän se sillä lähde =)
 
Kotona
Tiitii sulla näyttää menevän tosi hyvin. Jippii

Itselläni onkin sitten ollut huonompi viikko :x :x
Suutahdin ja loukkaannuin taasen mieheni asenteesta. Siitä ei hyvää seuraa --> jääkaapille / karkkihyllylle kaupassa.
Herkuteltu on nyt sitten roppakaupalla. Olisi muuten tällä viikolla taas kilo pudonnut.......:(

Ärsyttää, kun mies vain katsoo hymyssä suin, kuinka mä kerron etten ole syönyt yli viikkoon karkkia. Katse on tyyliin joo joo on noita viikkoja nähty. Parempi kun en puhuisi miehelle mitää tästä yrityksestä.
Mutta kuten varmaan jokainen haluaisin häneltä jotain kannustusta tai tunnustusta yrtykselleni.

Tänään sentäs sain tehty 10 000 askeleen kävelylenkin vaunujen kanssa. Huomenna yritän päästä jumppaan. Että saisi lisättyä liikuntaa.

Kyllä myös täällä kaupungissa on välillä vaikea päästä liikkumaan. Olen itse jotenkin niin tunnollisesti sitoutunut hoitamaan kotia ja lapsia etten osaa tuosta vaan sanoa ja lähteä. Jo itse lähteminen on hirvittävän hankalaa
:ashamed:
 
Painonvartioiden pisteitä oon laskeskellu kolmisen viikkoa. Painoa pois 3 kg. Tämä viikko kyllä meni vähä harakoille. Mut ei oo lisääkään tullu. Ei voi liikkua ku ulkona on HIRVEÄ olo... Siitepölyt vaivaa. Ei viiti paljo lenkille ku takas tullessa on silmät kiinni, nenää pitää kuivata koko ajan ku se valuu taukoomatta... Henkeä ahdistaa... Lääkkeet ei auta.. HUOH... :snotty:
 
Se on joo tosi inhottavaa, jos kotiväki naureskelee sun laihduttamiselle. Sehän se on just se tärkein tuki. Itekin sanoin isännälle, että karkkia ja muita herkkuja älä kotiin tuo, vaikka ite söisitkin. Muuten toi mies ei kyllä mitään sano. ei se edes taida kunnolla huomata mitään =) Viimeks kun laihduin sen kymmenen kiloa, niin ite piti sanoo, mies sano sitten, että no hän on kattonut, että mikäs sinussa on muuttunu :) Kiva kun toinen ponnistelee niin toinen ei edes kunnolla huomaa.

Tuossa kävin taas puntarilla, eka viikko alkaa olla takana ja pudotusta 2,8 kiloo. Tosi hyvin. Se on hyvä kun alussa saa tuloksia, niin se tsemppaa jatkamaan.

Mutta tsemmpiä ja jaksamista kaikille!! Kyllä se siitä lähtee!!
 

Yhteistyössä