L
lsla
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mihis:Mihis ne lisäkuvat katos?
Poistin sen viestin, koska niitä kuvia on spekuloitu nyt aivan tarpeeksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mihis:Mihis ne lisäkuvat katos?
Alkuperäinen kirjoittaja lsla:Mä en nyt kyllä koe, että olisin velvollinen todistelemaan teille yhtään enempää. Jos ette usko, että mä olen noissa kuvissa, niin sitten ei voi mitään. Jos tosiaan olisin tietänyt millainen haloo näistä kuvista tulee, niin en olisi ikinä julkaissut niistä ainuttakaan. Mä en nyt ymmärrä, että mikä ihme tässä on taustalla, perisuomalainen kateus vai ihan joku muu, mutta joka tapauksessa kuvia en ole enää lisäämässä ihan vaan sen takia, että on jännää spekuloida onko nimimerkin takana oleva henkilö aito vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja lsla:Mä en nyt kyllä koe, että olisin velvollinen todistelemaan teille yhtään enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja lsla:Alkuperäinen kirjoittaja Mihis:Mihis ne lisäkuvat katos?
Poistin sen viestin, koska niitä kuvia on spekuloitu nyt aivan tarpeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:Alkuperäinen kirjoittaja lsla:Mä en nyt kyllä koe, että olisin velvollinen todistelemaan teille yhtään enempää.
Miksi sit laitoit ne lisäkuvat, ja miks poistit ne?
Alkuperäinen kirjoittaja Raitakissa:Minkä rotuinen koira sulla muuten on? Huomasin vaan että olit kommentoinut tuohon yhteen koiraketjuun =) T. toinen koiraihminen
Alkuperäinen kirjoittaja lsla:Mutta ilmeisesti tän rantakuvan luomasta kuvasta ei niin vain päästä eroon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raitakissa:Alkuperäinen kirjoittaja Raitakissa:Minkä rotuinen koira sulla muuten on? Huomasin vaan että olit kommentoinut tuohon yhteen koiraketjuun =) T. toinen koiraihminen
Et varmaan huomannut vielä tätä? Olis kiva jos vastaisit =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sä koet niin tärkeksi puolustella itseäsi kuitenkin sanallisesti, kun saisit kaikki epäilijät hiljaiseksi sillä yhdellä kuvalla, jota et halua laittaa, kun et halua puolustella itseäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja lsla:Alkuperäinen kirjoittaja Raitakissa:Alkuperäinen kirjoittaja Raitakissa:Minkä rotuinen koira sulla muuten on? Huomasin vaan että olit kommentoinut tuohon yhteen koiraketjuun =) T. toinen koiraihminen
Et varmaan huomannut vielä tätä? Olis kiva jos vastaisit =)
Meillä on kaksi kääpiösnautseria![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sä koet niin tärkeksi puolustella itseäsi kuitenkin sanallisesti, kun saisit kaikki epäilijät hiljaiseksi sillä yhdellä kuvalla, jota et halua laittaa, kun et halua puolustella itseäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja un:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sä koet niin tärkeksi puolustella itseäsi kuitenkin sanallisesti, kun saisit kaikki epäilijät hiljaiseksi sillä yhdellä kuvalla, jota et halua laittaa, kun et halua puolustella itseäsi?
näin just.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sä koet niin tärkeksi puolustella itseäsi kuitenkin sanallisesti, kun saisit kaikki epäilijät hiljaiseksi sillä yhdellä kuvalla, jota et halua laittaa, kun et halua puolustella itseäsi?
Niinpä! "Mun ei tarvi todistella teille mitään"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, että jos sitä päivän lehteä ei satu olemaan niin se pitäisi palstalaisten vuoksi lähteä hakemaan?! Esimerkiksi. Mä en voisi teille moista kuvaa räpätä, kun meille ei tule lehteä. Että mites sitten todistetaan? Paikallisella ilmaisjakelulehdellä?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, että jos sitä päivän lehteä ei satu olemaan niin se pitäisi palstalaisten vuoksi lähteä hakemaan?! Esimerkiksi. Mä en voisi teille moista kuvaa räpätä, kun meille ei tule lehteä. Että mites sitten todistetaan? Paikallisella ilmaisjakelulehdellä?
Kuten mä jo aiemmin tuonne kirjoitin, niin tämä ketju + henkilö itse samaan kuvaan. Tämä ketju nyt varmaankin löytyy myös sinulta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja un:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sä koet niin tärkeksi puolustella itseäsi kuitenkin sanallisesti, kun saisit kaikki epäilijät hiljaiseksi sillä yhdellä kuvalla, jota et halua laittaa, kun et halua puolustella itseäsi?
näin just.
Niin, että jos sitä päivän lehteä ei satu olemaan niin se pitäisi palstalaisten vuoksi lähteä hakemaan?! Esimerkiksi. Mä en voisi teille moista kuvaa räpätä, kun meille ei tule lehteä. Että mites sitten todistetaan? Paikallisella ilmaisjakelulehdellä?
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, että jos sitä päivän lehteä ei satu olemaan niin se pitäisi palstalaisten vuoksi lähteä hakemaan?! Esimerkiksi. Mä en voisi teille moista kuvaa räpätä, kun meille ei tule lehteä. Että mites sitten todistetaan? Paikallisella ilmaisjakelulehdellä?
Kuten mä jo aiemmin tuonne kirjoitin, niin tämä ketju + henkilö itse samaan kuvaan. Tämä ketju nyt varmaankin löytyy myös sinulta?
Laita sä semmonen kuva ittestäs!!! Sähän saatat olla kuka vaan muuten!
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:En ymmärrä, että joku jaksaa feikata, mutta tavallaan vielä vähemmän ymmärrän näitä salapoliiseja... Miksi ne toisten kuvat niin kauheesti kiinnostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja lsla:Alkuperäinen kirjoittaja A:Alkuperäinen kirjoittaja lsla:Alkuperäinen kirjoittaja A:Tuo kylppäri kuvakin hotellin suihkuhuoneessa otettu, olet feikki, sori.
Niin onmiten kylppäri vaikuttaa feikkiyteen?
Siinä et jotain mallia on esim kuvattu siä huoneessa. Laita kuvia sinusta ja lapsista?
Ja lapsistani en TODELLAKAAN julkaise ainuttakaan kuvaa.