Blume on tullut takaisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja welcome back
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja lsla:
Mä en nyt kyllä koe, että olisin velvollinen todistelemaan teille yhtään enempää. Jos ette usko, että mä olen noissa kuvissa, niin sitten ei voi mitään. Jos tosiaan olisin tietänyt millainen haloo näistä kuvista tulee, niin en olisi ikinä julkaissut niistä ainuttakaan. Mä en nyt ymmärrä, että mikä ihme tässä on taustalla, perisuomalainen kateus vai ihan joku muu, mutta joka tapauksessa kuvia en ole enää lisäämässä ihan vaan sen takia, että on jännää spekuloida onko nimimerkin takana oleva henkilö aito vai ei.

Selvä Blume!!! Kumma kun muita kuvia voit laitella, mutta et pyytämäämme.. Onko sinulla myös hmm.. Jenkkiläinen mies joka toimii menestyneenä juristina ja tienaa miljoonan vuodessa sekä harrastaa kuvausta. Ja itsehän olet 24-vuotia kahden lapsen äiti jolla on arvostettu yliopistotutkinto ja johtava huippuvirka? Lisäksi asutte tällä hetkellä (hetkinen annan mielikuvituksen lentää) belgiassa ja teillä on 500:n neliön luxuskiinteistö? Muah Muah Muah.

Alkuperäinen kirjoittaja Mihis:
Mihis ne lisäkuvat katos?

Poistin sen viestin, koska niitä kuvia on spekuloitu nyt aivan tarpeeksi.

Mikset poista niitä muita kuvia "joita on spekuloitu aivan tarpeeksi"?

Ne muuten löytyy tämän ketjun selaajien selainten välimuistista...

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:
Mä en nyt kyllä koe, että olisin velvollinen todistelemaan teille yhtään enempää.

Miksi sit laitoit ne lisäkuvat, ja miks poistit ne?

Laitoin ne siksi, että tää rantakuva ei tosiaan kerro yhtään mitään siitä, olenko "aito" vai en. Kuva on otettu asiayhteydessä, jonka vuoksi meillä on lähes samanlaiset asut ja urheiluvälineitä. Lisäkuvien oli tarkoitus kertoa, että ruudun tällä puolella on ihan oikea ihminen, jolla on käsi paketissa tai joka on lähdössä ravintolaan syömään. Ei mikään superhuippumalli. Mutta ilmeisesti tän rantakuvan luomasta kuvasta ei niin vain päästä eroon :(

Mutta ilmeisesti tän rantakuvan luomasta kuvasta ei niin vain päästä eroon :(

Kyllä siitä päästään helpostikin... Vain se yksi ainut kuva, jossa tämä ketju ja sinä itse, niin homma on sillä selvä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Raitakissa:
Minkä rotuinen koira sulla muuten on? Huomasin vaan että olit kommentoinut tuohon yhteen koiraketjuun =) T. toinen koiraihminen

Et varmaan huomannut vielä tätä? Olis kiva jos vastaisit =)

Meillä on kaksi kääpiösnautseria :)

Laitoin ne siksi, että tää rantakuva ei tosiaan kerro yhtään mitään siitä, olenko "aito" vai en. Kuva on otettu asiayhteydessä, jonka vuoksi meillä on lähes samanlaiset asut ja urheiluvälineitä. Lisäkuvien oli tarkoitus kertoa, että ruudun tällä puolella on ihan oikea ihminen, jolla on käsi paketissa tai joka on lähdössä ravintolaan syömään. Ei mikään superhuippumalli. Mutta ilmeisesti tän rantakuvan luomasta kuvasta ei niin vain päästä eroon :([/quote]

Voi kylläpä tuli surku puolestasi, kun olet tällaisten ennakkoluulojen kohteeksi joutunut. Laita uusi kuva missä olet lehden kanssa niin loppuu tällaiset perättömät puheet.

Miksi sä koet niin tärkeksi puolustella itseäsi kuitenkin sanallisesti, kun saisit kaikki epäilijät hiljaiseksi sillä yhdellä kuvalla, jota et halua laittaa, kun et halua puolustella itseäsi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi sä koet niin tärkeksi puolustella itseäsi kuitenkin sanallisesti, kun saisit kaikki epäilijät hiljaiseksi sillä yhdellä kuvalla, jota et halua laittaa, kun et halua puolustella itseäsi?

näin just.

Minkä rotuinen koira sulla muuten on? Huomasin vaan että olit kommentoinut tuohon yhteen koiraketjuun =) T. toinen koiraihminen

Et varmaan huomannut vielä tätä? Olis kiva jos vastaisit =)

Meillä on kaksi kääpiösnautseria :)

Kiva rotu, itsekin olen joskus harkinnut =) Päädyin sit muuhun rotuun.

Niinpä! "Mun ei tarvi todistella teille mitään" :D

Alkuperäinen kirjoittaja un:

näin just.

Niin, että jos sitä päivän lehteä ei satu olemaan niin se pitäisi palstalaisten vuoksi lähteä hakemaan?! Esimerkiksi. Mä en voisi teille moista kuvaa räpätä, kun meille ei tule lehteä. Että mites sitten todistetaan? Paikallisella ilmaisjakelulehdellä?

En ymmärrä, että joku jaksaa feikata, mutta tavallaan vielä vähemmän ymmärrän näitä salapoliiseja... Miksi ne toisten kuvat niin kauheesti kiinnostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Niinpä! "Mun ei tarvi todistella teille mitään" :D

olette aika dorkia.

Niin, että jos sitä päivän lehteä ei satu olemaan niin se pitäisi palstalaisten vuoksi lähteä hakemaan?! Esimerkiksi. Mä en voisi teille moista kuvaa räpätä, kun meille ei tule lehteä. Että mites sitten todistetaan? Paikallisella ilmaisjakelulehdellä?

Kuten mä jo aiemmin tuonne kirjoitin, niin tämä ketju + henkilö itse samaan kuvaan. Tämä ketju nyt varmaankin löytyy myös sinulta?

Alkuperäinen kirjoittaja :

Kuten mä jo aiemmin tuonne kirjoitin, niin tämä ketju + henkilö itse samaan kuvaan. Tämä ketju nyt varmaankin löytyy myös sinulta?

Laita sä semmonen kuva ittestäs!!! Sähän saatat olla kuka vaan muuten!

Alkuperäinen kirjoittaja un:

näin just.

voi käyttää mielikuvitusta ja kirjoittaa vaikka lappuun "Hei, olen Isla. Lällällää Kaks+" ja napata siitä setistä kuvan. Siis ihan ehdotus vain. Pakkohan ei kenenkään ole tehdä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Laita sä semmonen kuva ittestäs!!! Sähän saatat olla kuka vaan muuten!

Ajattele sitä Huumekoira niin, että tykkäisitkö sinä, jos joku varastaisi sinun ja perheesi kuvia netissä ja käyttäisi niitä jossain toisella palstalla ominaan? Niin mä vähän ajattelinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
En ymmärrä, että joku jaksaa feikata, mutta tavallaan vielä vähemmän ymmärrän näitä salapoliiseja... Miksi ne toisten kuvat niin kauheesti kiinnostaa?

Seurasitko keskusteluja jotka koskivat Blumea? Kyllä se vaan on niin makeaa kun saa huijarin kiinni! Ja vielä makeampaa, kun muut ja henkilö itse oikein puolustelevat. Saa oikeen triplapisteet! Paljon jännempää kuin vaikkapa pelata mahjongia.

T: sherlock

Alkuperäinen kirjoittaja A:
Alkuperäinen kirjoittaja A:
Tuo kylppäri kuvakin hotellin suihkuhuoneessa otettu, olet feikki, sori.

Niin on :o miten kylppäri vaikuttaa feikkiyteen?

Siinä et jotain mallia on esim kuvattu siä huoneessa. Laita kuvia sinusta ja lapsista?

Ja lapsistani en TODELLAKAAN julkaise ainuttakaan kuvaa.

Et kai kun sulla ei oo edes sellasta kuvaa missä oisit lastesi kanssa kun feikki olet, myönnä jo. Mitä kiksejä tästä saat? Hohhoijaa.

siis tän islan ei tartte tehdä yhtään mitään kun TE KÄSKETTE! idarit, laittakaa omat kuvanne tänne päivän lehdellä jossa lukee "olen lehmä, lällislää"

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä