Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Heti pääsin, kun neuvoa kysyin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Heti pääsin, kun neuvoa kysyin![]()
Kerro mullekkin Vai pitääkö mun ensin kysyä... Miten sen pääsee läpi?
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Pitää aika pystysuoraan ylös ampua lujaa, niin se nuoli tipahtaa sitten siihen koloon, pitää kyllä kauan harjotella, että saa oikean linjan.
Oaisko joku jelppiä tuossa 13 taulussa?
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Pitää aika pystysuoraan ylös ampua lujaa, niin se nuoli tipahtaa sitten siihen koloon, pitää kyllä kauan harjotella, että saa oikean linjan.
Oaisko joku jelppiä tuossa 13 taulussa?
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:mä oon jumissa 7 ja kiitos taas sille kuka tän linkin tänne laitto... laittakaa otsikkoon ettei sovellu riippuvaisille
Alkuperäinen kirjoittaja Rozalla:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:mä oon jumissa 7 ja kiitos taas sille kuka tän linkin tänne laitto... laittakaa otsikkoon ettei sovellu riippuvaisille
hei jelppaatko vähän ....mitä sä siinä 6 teit että läpi meni??
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Rozalla:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:mä oon jumissa 7 ja kiitos taas sille kuka tän linkin tänne laitto... laittakaa otsikkoon ettei sovellu riippuvaisille
hei jelppaatko vähän ....mitä sä siinä 6 teit että läpi meni??
en muista ku ihan tuurilla sen pääsin
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Onko vinkkejä tauluun 17?