Bloons 2, lisää ilmapalloja :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Ekaks tuo 3-tikan pallo ja yks hiekkaeste ylhäältä rikki. Sit vaan siihen örkkiin ja YLÄKAUTTA palloja syömään :)

mut kun en kerkee saada kuin 11.... ei oo mun laji tää....niissä ykkös peleissä pääsin jopa 32 asti mut tää on takkuillu koko ajan

mie pääsin niin että ammuin sen nuolipallon ja örkin samalla, äkkiä syömään se ylärivin ruskeat laatikot ja jokunen pallo ja sitten ammuin sen kolmen nuolen sarjan palloihin.

millä tossa 30 saa sen nuolen sinne missä on monta palloa...niillä pommeilla saan rikottua sen hiekkaesteen mutta sit en saa toista tikkaa sinne pallojen luokse

Se oli ihan sattumankauppaa et siitä pääsi

Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:
millä tossa 30 saa sen nuolen sinne missä on monta palloa...niillä pommeilla saan rikottua sen hiekkaesteen mutta sit en saa toista tikkaa sinne pallojen luokse

mulla se pomppii siin alhaal ja sit pomppaa pois

Ihan täysii ammut siihen ensimmäiseen "kumiin" alhaalla ni sen pitäis kimmota sit sinne toisellepuolelle

Ihan täysii ammut siihen ensimmäiseen "kumiin" alhaalla ni sen pitäis kimmota sit sinne toisellepuolelle

kiitos ihanaa....olin jo moneen kertaan kokeillu siihenki mut vaa väärään kohtaan sitä ekaa

Ilmottelehhan ku pääset ruutuun 36... Jos sä vaikka sen pääsisit läpi Mä en enää jaksais sitä "hakata"

Joo ja mä oon kokeillu sitä silleenkin että on lukematon määrä palloja enkä oo tajunnu et mihin pitää ampuu

enhän mä pääse 35 niin miten pääsisin 36... nyt rupee tuntee ittensä tyhmäks

Siin pitää ekaks ampuu niitä hiekkasäkkejä sen ekan punasen pommin eestä... Sit se viimenen yläpommi jne... Ootas ku kokeilen ittekki uudestaan

Ei hitto Mä otan nyt lopputilin tästä pelistä!!! En jaksa enää... Ne nuolet riittää just jos oikeeseen kohtaan saa osuman... Ja sää yksi ylikin jos saa ekan lentämään niin et se osuu ekaan ylös ja laskeutuessaan siihen vikaan

Se pitää ampuu silleen siihen kumiin (yläkohtaan) että se tekee "kierteen" ja tippuessaan osuu sit niihin pommeihin

ei mun tarvinnu ammuin vaan niin vierestä sitä yläseinää kun vain voin ja sitte ihan täysii niin osuu ekaan pommiin

Yhteistyössä