Blondatutu hiukset ruskeiksi, miten onnistun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietääkö kukaan?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietääkö kukaan?!

Vieras
Eli mulla on pitkään ollu vaalennettu tukka, nyt haluaisin sen tumman ruskeaksi ja että
se ois viileä sävy, ei punertava. Onnistunko kaupan tuotteilla vai pitääkö hakea kampaajalta aineet??

Ehdottomasti kampaajalle. Ite tein juuri tuon virheen, ja loppujen lopuksi menin kampaajalle kuitenkin jonka oli kaupan värin jälkeen vielä hankalampi saada hiuksiani ruskeiksi!

Mä värjäsin tummaksi marketin kestovärillä blondailun jälkeen ja siitä tuli harmaa... Mut kaverille oli kyllä käynyt samoin kampaajallakin.
Mä kokeilin sitten sellasta kestosävytettä mitä sai ainakin ennen Stopista, sellainen punainen pakkaus. Se toimi aivan täydellisesti.

[QUOTE="vieras";23720856]Ite en lähtis riskeeraamaan,vaan menisin ammattilaisen tuoliin istumaan.[/QUOTE]

Juu niinhän täällä moni menee ihan pienen hiusten lyhennyksen tai juurikasvun värjäämisenkin vuoksi ammattilaiselle. itse olen värjännyt hiukset aina ihan onnistuneesti kotona.

Blondista ruskeaan värjääminen onnistuu, ja olen tehnyt sen kaksi kertaa . Mutta ei ensimmäisellä käsittelykerralla saa kovinkaan pysyvää tulosta. Toisella kerralla väri pysyy paremmin, ja kannattaakin n. 1,5 iviikon kuluttua ensimmäisestä käsittelystä toistaa värjäys.

minusta on hankalampaa siirtyä ruskeasta tukasta blondiin, mutta olen siinäkin kahdesti onnistunut, se vaatii jo malttia :)

Minäkin pistin vaalennettuihin hiuksiin ruskeaa ja sellainen harmahtava siitä tuli. Nytkin on vaalennetut hiukset ja seuraavan kerran aion ehdottomasti mennä kampaajalle niitä tummentamaan, kun sellainen fiilis tulee. Ai niin ja sen lisäksi se tumma väri käräytti latvani irti eli minusta tuli myös ihan lyhythiuksinen sen jälkeen hetkeksi.

Kampaajalla se vasta pilalle meneekin, kokemuksesta voin kertoa. Seuraavalla kerralla olin viisaampi ja tein kotona: pigmentoin hiukset ennen värjäystä. Jostain netistä ne ohjeet luin, juurikasvu-foorumilta muistaakseni. Tuli ihan älyttömän hyvä tulos ja edullisesti. Pari väripurkkia ja that's it ja voi tehdä koetupsunkin jos epäilyttää lopputulos.

no kyllä se täytyy jollain lämpimällä sävyllä ensin värjätä, viileällä ei onnistu.

Minulle laittoi kampaaja ensin kahteen kertaan blondin päälle vaaleanruskeaa. Se haaleni aika nopeaa. Sitten hain kaupasta lämminsävyistä ruskeaa kestoväriä, jolla sain tukan tosi tummaksi. Jostain kohti vaalenee aika äkkiä, johtuu hiusten huonosta kunnosta niistä kohti. Tummaa väriä pidän yllä lämpimän ruskeilla kevytväreillä.

[QUOTE="simppu";23721147]Kampaajalla se vasta pilalle meneekin, kokemuksesta voin kertoa. Seuraavalla kerralla olin viisaampi ja tein kotona: pigmentoin hiukset ennen värjäystä. Jostain netistä ne ohjeet luin, juurikasvu-foorumilta muistaakseni. Tuli ihan älyttömän hyvä tulos ja edullisesti. Pari väripurkkia ja that's it ja voi tehdä koetupsunkin jos epäilyttää lopputulos.[/QUOTE]

Missähän kampaajalla käyt??? Ihan turhaa yleistät jos itselläsi on huonoja kokemuksia... Mulla ei ainakaan ole koskaan kampaaja pilannut hiuksia.

Värjäsin kaksi viikkoa sitten pään päältä blondiksi ja muualla on ruskeaa uskaltaako kaupan värillä vetää taas bruneksi myös sen vaalean sekä ruskean osan ??

Yhteistyössä