Blogimainostusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30031545:
Mitä selainta käytät? Olen joskus itsekin törmännyt siihen, että kuvat ovat ylösalaisin, mutta nyt ne näkyivät oikein Operalla, IEllä, Firefoxilla ja Chromella. Ka kännykällä, mikä lie selain siinä sitten onkaan.

Ipadilla on safari ja siinä näkyy osa nurinpäin.En siis le tuo sama aloittaja,mutta saman huomannut.

Kivoja blogeja kaikilla! Teillä riittää kekseliäisyyttä ja on niin paljon tapahtumaa elämässä että riittää blogeihin täytettä. Miun blogi olis varmaan yhtä ja samaa huttua joka päivä.
Tosin, miettisin varmaan liikaa miten paljon uskaltaa näyttää blogissa, ei siis mitään vilautuksia vaan ihan naamaa jne.:)

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa

Tuossahan tuo. Tuskin monellekaan järin uusi tuttavuus, sillä kerran jos toisenkin olen blogilinkkiäni täällä vilautellut :)

Vielä kun saisi jostain ylimääräistä aikaa ja energiaa blogin päivittämiseen hieman tiheämpään tahtiin...tuntuu, että painin tämän asian kanssa ihan jatkuvasti. Mutta kunhan työt loppuu, jää taas enemmän aikaa muulle elämälle. Blogillekin :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Kivoja blogeja kaikilla! Teillä riittää kekseliäisyyttä ja on niin paljon tapahtumaa elämässä että riittää blogeihin täytettä. Miun blogi olis varmaan yhtä ja samaa huttua joka päivä.
Tosin, miettisin varmaan liikaa miten paljon uskaltaa näyttää blogissa, ei siis mitään vilautuksia vaan ihan naamaa jne.:)

Se vain tuntuu sille, että tapahtumaa on paljon. Itse olen tänään vain ommellut ja siivonnut tuota ompelutilaani. Kiva määrä blogattavaa sain tehtyä. Itse en ole miettinyt tuota yhtään, että miten minut tunnistettaisiin. Tähän asti ei ole mutta nyt on feissarissa eräs sanonut, että tunnisti minut mekosta muutama viikko sitten.

Yhteistyössä