Bloggeriin kävijälaskuri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bloggaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bloggaaja

Vieras
Oliskos jollain antaa selkeät ja helpot ohjeet?

Mitäs muita hienouksia sinne vois tehdä? Miten esim. saa arkistoitua ohjeet leivät, pullat, piirakat, neuleet.... jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Miksi ihmeessä pitäisi jotenkin arkistoida? Laitat vaan tunnisteet niin ne on helppo löytää.

Mites tämä sitten tehdään?
Kun kirjoitat sinne blogiin viestiä, niin siinä alareunassa on kohta mihin niitä tunnisteita voi kirjoittaa. Pitäisi näkyä ihan vakiona ja siinä on muistaakseni ihan selitys siitä miten ne toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja kävijälaskuri:
http://www.kotisivuille.fi/sivu_vestats.html
tuolta osoitteesta löydät ainaki helpon kävijälaskurin. toimii mulla ainaki blogspot.comissa.

otin täältä laskurin, mutta mihin kohtaan se kuuluu lisätä.
Ja joo, olen tyhmä kuin saapas!

Tuon tunnistekohdan kyllä löysin, mutta mitä se siis tarkoittaa, ohjeita/selitystä en nähnyt siinä.

Kirjoitat siihen sellaisia "avainsanoja", vaikkapa "kermakakut" ja sitten myöhemmin jos haluat löytää kaikki viestit joissa olet puhunut kermakakuista, niin klikkaat siinä blogin sivussa olevaa tunnistelistaa ja kaikki viestit mihin olet laittanut tunnisteen "kermakakut" näkyy yhdellä sivulla. Helpottaa esim. etsimistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Tuon tunnistekohdan kyllä löysin, mutta mitä se siis tarkoittaa, ohjeita/selitystä en nähnyt siinä.

Kirjoitat siihen sellaisia "avainsanoja", vaikkapa "kermakakut" ja sitten myöhemmin jos haluat löytää kaikki viestit joissa olet puhunut kermakakuista, niin klikkaat siinä blogin sivussa olevaa tunnistelistaa ja kaikki viestit mihin olet laittanut tunnisteen "kermakakut" näkyy yhdellä sivulla. Helpottaa esim. etsimistä.

Okei, kiitti!

Alkuperäinen kirjoittaja kävijälaskuri:
http://www.kotisivuille.fi/sivu_vestats.html
tuolta osoitteesta löydät ainaki helpon kävijälaskurin. toimii mulla ainaki blogspot.comissa.

otin täältä laskurin, mutta mihin kohtaan se kuuluu lisätä.
Ja joo, olen tyhmä kuin saapas!

jos tähän ohjetta sais?

Yhteistyössä