Bloggarilla vilkkuu kuvissa viiltelyarvet, busteeeed!

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26733896]Itsellä terävä pellin palanen viilsi ison viillon käteen kuukausi sitten eikä sitä näy enää ollenkaan.[/QUOTE]

tästä vois päätellä että jokaisen iho on vähän erilainen eli kiva jos sun haavat/nirhaumat paranee nopeaa. esim. kortisooni kuurit aiheuttaa iholle aika paljon harmia, ihosta tulee suht paperia, ei kestä juuri mitään.
 
:P
Ap, kiitos. Kiitos todella paljon. Oli aivan helvetin kivaa lukea tämän ketjun aiheuttamaa paskaryöppyä kommenteista.
älä välitä tollasesta paskakasasta :)

mä itseasiassa saan kiittää tuota idioottia, hullaannuin sun suloisesta tytöstä, IHANA! tässähän menee aikaa, oon vasta synnytyksessä ;)

kiitos AP, en olisi noin suloista pienen perheen blogia itse edes löytänyt!

Ja mama19, ihanaa kesää koko teidän perheelle :)
 
Ja sekin vaikuttaa kuinka syvä ja siisti haava on. Luonnollisesti syvemmät haavat paranee kauemin ja huonomin kun pinnalliset. Samoin jos haavan reunat on siistit, umpeutuu haava herkemmin ja nätimmin, kun jos haavan reunat on repaleiset (vrt. hyvin terävä peilin pala joka tekee siistin haavan vs. tylsempi viiltämis väline, jonka tekemän haavan reunat on repaleisemmat).
 
Peilin viiltämä arpi varmasti paranee nopeammin kuin koiran kynsistä tullut.
Jälkimmäisessä paljon pöpöjä... saattaa hyvinkin vielä 5 v päästä näyttää viiltelyarvilta, jonkun ap:n kaltaisen "iloksi".
Mulle jouduttiin laittaan tikit, varmaan osasyynä minkätakia arpi näkyy aika selvästi. Mutta, eipä ole elämää haitannut yhtään :)
 
Viimeksi muokattu:
"eeee"
[QUOTE="vieras";26733896]Itsellä terävä pellin palanen viilsi ison viillon käteen kuukausi sitten eikä sitä näy enää ollenkaan.[/QUOTE]

Osa omista 28 vuotta vanhoista leikkausarvista punoittavat edelleen... Osa on valkoisia, osa edelleen punertavia. 15 vuotta sitten vetäisin vahingossa puukolla käteeni, ei tarvinnut tikkejä laittaa, mutta arpi edelleen paistaa selvänä. 7 vuotta vanhat raskausarvet punoittavat yhä.... Ihot ovat niin erilaisia.

Ja olen samaa mieltä, harvinaisen typerä aloitus ap:ta :( Emilialle tsemppiä! Ava on todella suloinen tyttö :)
 
Mieti ap, että on monia ihmisiä, jotka ovat viillelleet itseään tai olleet muuten itsetuhoisia todella vaikeassa elämäntilanteessa, esim. koettuaan hyväksikäyttöä tai muuta kamalaa. Sitten sinä tulet vielä haukkumaan tällaista ihmistä. Noloa käytöstä SINULTA.
 
siniiby
Blogin pitäjälle tsemppiä, kaunis olet ja lapsi on myös suloinen kaunis taapero. Älä välitä ap:n kirjoituksesta. Mennyt on mennyttä ja tuleva on tulevaa. Ole onnellinen tässä hetkessä. Ja tämän ketjun kirjoittajalle, ihminen peto ihmiselle? Miksi ihmeen tarve joillakin on tahallaan satuttaa ja loukata toista ihmistä?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26734951]Miksi sulla oli tarve korostaa (taas) ettet itse suinkaan ole sortunut viiltelyyn? Pelkäsitkö että ilman sanomista joku luulee niin?[/QUOTE]

Olet ilmeisesti Anatolian stalkkeri? Tällaista johtopäätöstä ei kukaan muu voisi tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
vieeras
[QUOTE="vieras";26734903]Onko bloggari poistanut kuvat? Mä en nähnyt ensimmäistäkään viiltelyjälkeä...[/QUOTE]

oli tainnut muokata niistä ne pois, jos tarkkaan katsoo niin huomaa...

Tää on kyllä typerin ja töykein alotus mitä oon ikinä täällä nähnyt. Toivottavasti meet ap vähän ittees
 

Yhteistyössä