Black Dagger Brotherhood <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mä oon niin koukussa!! :heart: Yks duunikamu sitä vinkkas ja minähän heti hommaamaan pari ekaa kirjaa. Ekaa oon vasta ehkä 100 sivua lukenu ja mä tykkiään niiiiiiiiiiiin paljo!! Wrath on :p :p :D

Vampyyrisarja ilman teinihapatusta, ihan mun juttu! :D

onkohan samaa sarjaa, mitä lainasin kerran kirjastosta? olisikohan ollut sarjan ykkösosa.. siinä oli sokea vampyyri, poliisi(?)nainen joka muuttui vampyyriksi.. tykkäsin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmailee:
onkohan samaa sarjaa, mitä lainasin kerran kirjastosta? olisikohan ollut sarjan ykkösosa.. siinä oli sokea vampyyri, poliisi(?)nainen joka muuttui vampyyriksi.. tykkäsin :heart:

Tää: http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9525734307

Toi Wrath on kyllä niin :p etten mä pääsen yli siitä! :laugh: :laugh:

Paras kirjasarja ikinä! :) Just sellainen kirjasarja, josta ei puutu mitään ;) Ikuinen rakastaja oli minusta parempi kuin Pimeyden rakastaja, koska Rhage nousi suosikiksi heti alussa. Toinen suosikki oli Zsadist :D

Herätetty rakastaja (kolmas kirja) ilmestyy suomeksi 15.8 ja neljäs kirja tammi-helmikuussa 2011. Ei malttaisi odotella :P

Alkuperäinen kirjoittaja 86:
Paras kirjasarja ikinä! :) Just sellainen kirjasarja, josta ei puutu mitään ;) Ikuinen rakastaja oli minusta parempi kuin Pimeyden rakastaja, koska Rhage nousi suosikiksi heti alussa. Toinen suosikki oli Zsadist :D

Herätetty rakastaja (kolmas kirja) ilmestyy suomeksi 15.8 ja neljäs kirja tammi-helmikuussa 2011. Ei malttaisi odotella :P

En malttaasi mäkään odottaa!

Yhteistyössä