blaa blaa blaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ostanko raskaustestin vai kusenko mukiin ja maistelen?
volvo, oppeeli vai kenties valtran traktori?
miksi blondit onniin bimboja ja tummat tulisia?
perseessäni kasvaa peukalonpään kokoinen mokkula, voiko se olla pukama sillä persettäni polttelee niin kovin?
voinko syödä makkaran vai syönkö vaan paketin nakkeja?
viime viikkoinen kalasoppa on edelleen tuossa pöydällä, vielläköhän sitä voi syödä?
naapurin mies seisoo keppi tojossa automme konepellillä, mitä tästä voi seurata?
lapseni levitti pussillisen perunoita,kilon vehnäjauhoja lattialle, en voi siivota koska en tiedä kuinka siivotaan=?????
mieheni tekee kaiken puolestani olenko minä siis aivan paska?
ketsuppia vai sinappia?? pisteenlakijat KERTOKAA!!!!
karppaajat kertokaa elämtarinanne!!
olenko lihava jos en löydä toosaani edes jauhojen kera??
mies suunnistaa sinne yleensä gepsillä! onko muilla näin??

KAIKKI NYT PINOON!!!!

apua, auttakaa!! minulla ahmimiskuuri päällä oon syöny:
5levyy suklaata
6pussia karkkia
4pullaa
8pkt jäätelöä
1 pussin sipsiä ja
7l limpparia
ja mieheni kehta sanoa että syön liikaa..

vauvani pyllytsä tulee jotain ruskeaa, soitanko lääkäriin?
ja kaverini sanoi että lapsellani etupylly, siis vittu mikä lehmä!! katsokoon vain omaa lastaan
mieheni on ollut jo viikon kateissa, missähän mahta luurata??

Apua!Keskellä naamaani on ruma patti joka vuotaa? Mikä se on? Siinä on myös kaksi sormen mentävää reikää???En pääse lääkäriin kun vasta mies tulee kotiin!!!!

MIKSI NAAPURIN REISKA LAITTOI MUNAN SUUHUNI...? En voinut mitään muuta kuin imeä. ja sitten lääkäriin ei pääse kun soitin ja kerroin etten pääse irti. Sitten naapurin Liisi tuli pyytämään villasukkien kutomisohjetta ja mulla keitti. Sanoin miehelleni että nyt jos ei ole kunnon palkkaa, niin minä lähden. Kasvatan lapseni hullun anopin kanssa, joka koko ajan antaa minulle kasvatusneuvoja....en tiedä miten toimin nyt...auttakaa, en jaksa olla yksin....

dikipoksissani on kirjaimia, mitä ne ovat?
mieheni pieraisi, hyo mikä sikä, jätän sen!
tyttäreni lähti kotoa ja otti tertullisen baanaania mukaansa.
ulkona sataa vettä ja voinko mennä ulos vaikka lapseni on terve
ostanko vai enkö osta
ONKO PERSEENI LEVEÄ????

toosaani upposi kumiankka, kuinka saan sen pois, siellä yhä kadottamani geishakuulata.
mieheni työnti harjanvarren perseeseeni, onko minut nyt raiskattu?
naaprin jorma nuoli pyllykoloani karvaisella kielellään, pitäskö mennä nyt pesulle?
sängyssäni oli vieras mies, varmaan anttilasta tilattu?
dildostani loppui patterit voinko väliaikaisesti käyttää porkkanaa?

AUTTAKAA!!!

Minulla on ongelma. Mitenpäin kuljetan lastani autossa? Selkämenosuuntaanko paras? Entä jos peruutankin kolarin? Sittenhän kasvot menosuuntaan olisi paras? En tiedä, en uskalla, en aja enää autolla!Ajanko sitten vaunuilla? Fysilia anuslis pers aukko poikanu 15wee vaan ei enää oikein suostu istumaan rattaisiin.

Yhteistyössä