Björn Borgin 1-2-3 -sitteristä kokemuksia (Balance?)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ess
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on BB balance (siis baby björn ;)), mutta esikoisella oli tuo 123.

On loistava sitteri. Meillä on molemmat viihtyneet siinä erittäin hyvin ja kuopus itse asiassa vasta äskettäin luopui sen käytöstä (täyttää ens viikolla vuoden). Molemmat hiffasi jo hyvissä ajoin, kuinka siinä potkutellaan ja siksi viihtyivät. Kundi varsinkin otti välillä hurjia vauhteja..

Mutta mun kaverilla + siskolla ipanat ei ole viihtyneet yhtä hyvin. Kumpikaan noista ei hiffanut sitä itse potkimista. Sisko piti omaansa enimmäkseen toisessa sitterissä alkuun, joten luulen, että se vaikutti. Toista pidettiin taas sitterissä hyvin, hyvin vähän, joten luulen, että se vaikutti taas tuossa tapauksessa.

He hee, mä en edes huomannu otsikossa mitään hassua! Kun piti vaan tulla kehumaan, että on ehdottomasti ihan paras sitteri! Meillä 2 lasta viihtyneet hyvin. Toinen hyvä oli kans Fisher Pricen koirasitteri, jossa oli värinäominaisuus... Se rauhoitti mahavaivaista esikoista :)

Meillä kahden lapsen kokemuksella 1-2-3 ja ihan HUIPPU! Hintava, mutta todellakin sen arvoinen! Monet unet nukuttukin sitterissä pienenä. En voi kuin suositella!

Yhteistyössä