3 mukavaa ja 3 ikävää asiaa tässä päivässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haastan sinut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
- selkä vihoittelee
- ensi viikosta tulee kaikin puolin hirveä, ja se ahdistaa koko ajan
- en saa siivottua vaikka olisi ihan pakko

+ vapaapäivä
+ huomenna pääsen yksin ostoksille jos mitään ei nyt vaan satu
+ huomasin, että ilma on kaunis...ehkä pitkään hukassa ollut elämänilo vielä joskus palaa?

- Lapsi pissasi sohvan taakse ja hermostuin turhaan.
- Ystävän ongelmat miehensä kanssa jatkuvat, ja jatkuva asian vatvominen alkaa käydä omillekin voimille.
- Kuopus ei halua syntyä ja pelkään, että joudun käynnistykseen.

+ Veljeni muisti esikoisen nimipäivän. Tuntui hyvältä kun eno osoitti ensimmäistä kertaa kiinnostusta siskonpoikaansa.
+ Vauvalla on kaikki hyvin ja oma vointi on loistava. Nautin näistä viimeisistä hetkistä raskaana.
+ Illalla tulee nimpparivieraita ja olen leiponut tarjottavat jo eilen, joten enää pitää siivota hiukan.

[QUOTE="aloittaja";29084134]Tälle päivälle. Aamussa tosin vasta ollaan...

Ikävät:
1. Edelleen köhä, jäi menemättä töihin.
2. E.m. syystä ei jaksa hinnoitella kirpputorituotteitakaa tänään.
3. Työnantajaa varten pitää hankkia todistus joten on laahauduttava tässä kipeenä vielä työterveyshuoltoon.

Mukavat:
1. Jäsenet särkee vähemmän kuin eilen, eli ehkä kuitenkin toivoa että tästä taudista joskus paraniskin.
2. Mies lupas laittaa ruokaa.
3. Onneksi on työpaikka ja työterveyshuolto...[/QUOTE]

Muokkaan kohtaa Mukavat, 2.

Sain inspiraation ja laitoinkin itse ruokaa. Tuli mahtava kukkakaali-paprika-makkaragratiini. Hiukan maistuu mullekin, mies mättää kauhalla napaansa...

Illalla katsellen:

Ikävät:
1. nahistunut olo, kun ei ole liikkunut muutamaan päivään flunssan vuoksi.
2. Rakas kultainen mieheni lähtee heti huomenna aamulla kilpailuihin, ja kun mä taas menen juhliin iltapäivällä, niin nähdään vasta illalla...
3. Kaunareissa Katiellä pyyhkii heikosti.

Mukavat:

1. Että ei ole toin ikävämpiä asioita menossa, että jopa kaunareitten Katie pääsee sinne listalle!!!
2. Flunssa on parantunut niin paljon että luulen pääseväni jo huomenna lenkille. Edes pienelle.
3. Mies siivosi vessat ja kylppärin! Ihan itse ja oma-aloitteisesti! Huh miten oon kiihottunut. Parasta esileikkiä...

Yhteistyössä