Biologisen kellon tikitys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei tikitä henkisesti mutta tuntuu kuin fyysisesti tikittäisi: kuukautisoireet vahvistuvat koko ajan, panetuspäivät aivan hurjia, oviskipuilu voimistuu. Ihan kuin kroppa huutaisi et nyt niitä siemeniä ja sassiin. Mulla on yksi lapsi ja olen 33-vuotias, eli kyllä pitäisi vielä aikaa olla.

Mä oikein odottelen, että milloin se kello alkaa tikittää... :O Ikää 32-vuotta, hyvä parisuhde ja kaikki muutkin perusasiat kunnossa. Tykkään vielä todella paljon lapsista, mutta sitä tarvittavaa hinkua ei ole vielä löytynyt..
Ei tikitä ei, täytyy varmaan järkisyillä lasta alkaa yrittää eikä vain odotella kellon ääntä, muuten jää kokonaan väliin. En tiedä..vaikeita juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja tiktak:
Mulla ei tikitä henkisesti mutta tuntuu kuin fyysisesti tikittäisi: kuukautisoireet vahvistuvat koko ajan, panetuspäivät aivan hurjia, oviskipuilu voimistuu. Ihan kuin kroppa huutaisi et nyt niitä siemeniä ja sassiin. Mulla on yksi lapsi ja olen 33-vuotias, eli kyllä pitäisi vielä aikaa olla.

Minulla ei ole lapsia vielä. Voin kyllä sanoa samaa noista oireista... oviskipuilua on, samoin kun panetuspäivät :D

Yhteistyössä