Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Häiritsevätkö raskausarvet sinua?

Monet ihmiset häpeävät raskausarpiaan ja niiden jättämiä jälkiä vartaloon. Häiritsevätkö raskausarvet sinua? Häpeätkö raskausarpista vartaloasi? Vai elätkö sovussa arpiesi kanssa? Entäpä, häiritsevätkö raskausarvet kumppaniasi?
 
Minua ei raskausarpeni häiritse. Ne ovat hyvin vaaleita, huomaamattomia. Vatsassa ja reisillä. Vatsassa ne ei haittaa yhtään, olenhan kuitenkin kohta kuuden äiti. Eikä todellakaan häiritse puolisoanikaan, kenkää saisi, jos noista häiriintyisi. Yhdessä tässä ollaan perhe perustettu vaikka minä ne lapset olenkin kantanut ja synnyttänyt.

Kroppani ei varmaankaan ole täydellinen, mutta itselleni kelpaa, samoin miehelleni. :)
 
Aluksi säikähdin arpia, koska olin välttynyt niiltä jo aivan loppumetreille ja aivan yllättäen niitä alkoikin ilmestyä. En kuitenkaan häpeä arpiani, vaan olen oppinut hyväksymään ne ja elämään niiden kanssa. Kumppaniani arvet eivät häiritse, hänen mukaansa hän ei arpia juuri huomaakaan.
 
Hieman häiritsee siinä mielessä, että jännitän millaiseksi iho jää raskauden jälkeen. Tosin en ole koskaan ollut "bikinikroppainen", joten jos vatsanahka jää löysäksi, nin varmaankin kestän sen melko hyvin. Mies on sanonut, että jäljet eikä arvet häntä haittaa, vaan ovat vain merkki äitiydestä!
 

Yhteistyössä