Biletys jää päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Tuli tosta yhestä ketjusta mieleen.

Mulla tahtoo olla niin että jos sattuu jotain baari jne. reissuja perässäin niin se jää vähän niin kun päälle että pitäis joka v.loppu mennä vaikkei olis edes mitään suunnitelmissa.

Onko teillä näin vain onko mulle tulossa joku ongelma, vaikka varsinaisesti se alko ei ole se tärkein vaan että näkee ihmisiä ja saa pitää hauskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Mulla tahtoo olla niin että jos sattuu jotain baari jne. reissuja perässäin niin se jää vähän niin kun päälle että pitäis joka v.loppu mennä vaikkei olis edes mitään suunnitelmissa.

Onko teillä näin vain onko mulle tulossa joku ongelma, vaikka varsinaisesti se alko ei ole se tärkein vaan että näkee ihmisiä ja saa pitää hauskaa.

samaa vikaa täällä :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Sama vika täällä, kun on mennyt lujaa vaikka kahtena peräkkäisenä vklna, tekee mieli sen jälkeen mennä koko ajan.
Sitten kun on ollut kiltisti kotona pari viikkoa, ei ole mikään hinku mihinkään edes mennä. Kumma juttu.

sama täällä... mutta mulla kyllä erona se että kun on tarpeeks kauan kökkiny kotona ilman aikuista seuraa niin joka solu huutaa sitä että pitäis päästä ulos :D pojan kanssa on kyllä ihanaa ja kotona olo ei oo mulle muuten ongelma, mutta silloin tällöin on ihanaa päästä tuulettumaan :D

Yhteistyössä