ootteko käyneet sokkotreffeillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Tuli tosta yhestä ketjusta mieleen.

Nuorempana kun kävin varmaan 20 eri sokkotreffeillä ja nyt jälkeen päin mietin että miten uskalsin ihan tuntemattomien ihmisten kanssa tavata :o se oli sillon niin hirveen hauskaa ja jännää :D Sitten ku ei vastannukaan ihan mitä odotti niin piti hirveesti miettiä että miten sen sanoo että ei mua niin kiinnostakaan. :whistle:

Yhtäkään sellasta en tavannu että oisin ollu kiinnostunu sen enempää, jotenkin ne aina puhelimessa tai netissä tuntu niin kivoilta ja mielenkiintosilta mut sitten kun näki niin ei enää ollukaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Tuli tosta yhestä ketjusta mieleen.

Nuorempana kun kävin varmaan 20 eri sokkotreffeillä ja nyt jälkeen päin mietin että miten uskalsin ihan tuntemattomien ihmisten kanssa tavata :o se oli sillon niin hirveen hauskaa ja jännää :D Sitten ku ei vastannukaan ihan mitä odotti niin piti hirveesti miettiä että miten sen sanoo että ei mua niin kiinnostakaan. :whistle:

Yhtäkään sellasta en tavannu että oisin ollu kiinnostunu sen enempää, jotenkin ne aina puhelimessa tai netissä tuntu niin kivoilta ja mielenkiintosilta mut sitten kun näki niin ei enää ollukaan :ashamed:

juu, kuulostaa tutulta tuo sun teksti.
ja sit joskus joutui miettimään,et miten tuosta pääsee mahdollisimman nopeesti eroon...
hullu sitä on ollut,kun on uskaltanut noin tehdä joskus nuorempana... :o

Kerran 15-kesäisenä. Jätkä esitti niin rajua vaikka oli ihan mammanpoika. Se kännipäinen kinu mua alkamaan seurustelemaan hänen kanssaan, hänellä valui naamasta kuolaa hänen kinuessaan... joo en alkanu seukkaamaan sen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
Lasketaanko jos on baarissa tavannut, muttei oo ollu mitään muistikuvaa seuraavana päivänä, että minkä näkönen? :snotty:

:D Jep, lasketaan. Ei siitäkään o mitää muistikuvaa tyypin ulkonäöstä tahi luonteesta.. :whistle:

Yhteistyössä