V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi kiesus sun juttuiAiniin marokosta muistui mieleen kun mun elämäni kauppa meni mönkään. Mut siis käveltiin siskon kanssa siellä kun paikallinen kamelinratsastaja tuli hieromaan kauppaa mun kanssa ja ehdotti et saat tuhat kamelia jos myyt siskosi mulle. Mullahan heti heräsi ilosia ajatus kuplia ei enään siskon ärsyttävää naamaa musta tulee marokossa suur omistaja kamelinratsastajien maailmassa ja voin aina rasastaa niillä siellä kameleilla on lupsakat ja hauskat naamat pidän niistä ja nyt mulla ois niitä tuhat. Ois suomentullilla ollu ihmettelemistä kun karautan suomeen tuhannen kamelini kanssa näitä ilosia kameli ajatuksia tulvi päähän kunnes iskän tiukka ääni herätti mut näistä ajatuksista reaali maailmaan ja totes sitä ei myydä se siitä sitten totesin kamelikuskille siskoa ei voi myydä muuta pääsin siellä rannalla sit kamelin kaa ratsastaa. Pidän kyllä kameleista se on vika kerta kun nähnyt kamelin suht vapaana eikä eläintarhassa
Älä viitti jauhaa pääsiäispashaa kokoajanTai sitten me saamme armand duplantisin vaidossa tähän vääryyteen ruotsilta lähtee muutama varma kulta tulevaisuydesta ja meidän sarakkeeseen tulee pari lisää![]()
Voihan sitä pylritellä eri urheilujuttui ku urheilu ketju? Etkö ite spekuloi koskaan?Älä viitti jauhaa pääsiäispashaa kokoajan
Mitä se muka vaikuttais mihinkään maailmassa kun spekuloi ittekseen tai kaveriporukassa, ihan turhaa ajan haaskaustaVoihan sitä pylritellä eri urheilujuttui ku urheilu ketju? Etkö ite spekuloi koskaan?
No sulle mut mulle mä joskus pyörittelen eikä se minulle ole ajan haaskuuta.Mitä se muka vaikuttais mihinkään maailmassa kun spekuloi ittekseen tai kaveriporukassa, ihan turhaa ajan haaskausta