"Biletys" ja äitiys, pohdintaa...

äetyliini
no minusta on kyllä kiva päästä tuulettumaan joskus..enkä yhtään tässä mitään puolustele, sanon miten asiat ovat.Muuten en paljoa yksin missään käy, niin sitten lähden juopottelemaan kun omaa aikaa kaipaan.. :p siinäpähän moititte jos jaksatte.
 
teinimammako87
Minusta tuntuu että nämä asiat ovat kaikkien perheiden henkilökohtaisia,joidenkin mielestä varmaan me käymme liikaa ulkona ja joidenkin mielestä taas se on ihan suvaittavaa. Mutta kukapa sitä edes haluaa kuulla toisten mielipiteitä,jokainen perhe omalla tavallaan. Mä luulen että täällä on vanhempia jotka käyvät ihan joka viikko ulkona,mutta kukaan ei uskalla vain sanoa sitä :) Mielestäni olisi ihanaa jos tällä palstalla voisimme kannustaa toisia nuoria vanhempia emmekä aina vain morkkaisi ja haukkuisi toisten valintoja. Ei kyllä tässä keskustelussa ollut mielestäni huomautettavaa,mutta näin yleensäkin :) tuetaan toisiamme ja lämmintä kesää kaikille!!
 
mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa jos äiti käy välillä vähän tuulettumassa.kuitenkin sillain kohtuudella että ei kuitenkaan joka viikonloppu.mun mielestä kans nuoreja äitejä pidetään ns. silmätikkuina ja heidän tekemisiään valvotaan "tarkemmin"......ja ei siitä mun mielestä äitinä olemisessa ole "huonompi" kuin ne jotka eivät käy baareissa.itse en käy enkä ole koskaan käynytkään mutta en pidä itseäni sen "parempana" äitinä kuin muitakaan.eli kunnioitan myös niitä äitejä jotka käyvät silloin tällöin baarissa! =)
 
titjan
niin niin..
"eihän niitä mukuloita voi jaksaa jos ei käy juomassa alkoholia joka toinen viikonloppu..."
hei haloo!!!
ne on aika lyhyen ajan pieniä!
mutta ettehän te sitä voi tajuta kun vielä itsekin olette!
 
äetyliini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 14:53 titjan kirjoitti:
niin niin..
"eihän niitä mukuloita voi jaksaa jos ei käy juomassa alkoholia joka toinen viikonloppu..."
hei haloo!!!
ne on aika lyhyen ajan pieniä!
mutta ettehän te sitä voi tajuta kun vielä itsekin olette!
Niinhän ne on lyhyen ajan pieniä,ja niinhän mekin ollaan pieniä hei haloo itelles.. :whistle:
 
xxx
mulla on yks tuttu jolla on 4kk vanha vauva, se juo noin 1-3 viikossa. välillä vauva on hoidossa ja joskus kotona kun äiti ja iskä ryyppää. ärsyttää niin suunnattomasti kun joku voi olla niin TYHMÄ.
 
äippä18
olin tossa yks viikonloppu baarissa ja meijän pöydäs istu yli 10 alle 30v miestä ja naista toisilla 1,2 tai 3ki lasta ainoastaa parilla miehellä ei ollu lapsia mut kaikki lapset turvallisesti isovanhemmil hoidossa joten en siinä mitää pahaa nää vaikka ite en tykkää kauheesti missää käydäkkää
 
äippä18
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2005 klo 09:12 xxx kirjoitti:
mulla on yks tuttu jolla on 4kk vanha vauva, se juo noin 1-3 viikossa. välillä vauva on hoidossa ja joskus kotona kun äiti ja iskä ryyppää. ärsyttää niin suunnattomasti kun joku voi olla niin TYHMÄ.
toi on kyl tyhmää sitä mä en ymmärrä et miks hamkkii laps jos se biletys on kuitenki etusialla ja lapstulee vasta sitte
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2005 klo 21:58 äippä18 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2005 klo 09:12 xxx kirjoitti:
mulla on yks tuttu jolla on 4kk vanha vauva, se juo noin 1-3 viikossa. välillä vauva on hoidossa ja joskus kotona kun äiti ja iskä ryyppää. ärsyttää niin suunnattomasti kun joku voi olla niin TYHMÄ.
toi on kyl tyhmää sitä mä en ymmärrä et miks hamkkii laps jos se biletys on kuitenki etusialla ja lapstulee vasta sitte
onneks noita on aika harvassa :)
 
teinimammako
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2005 klo 11:36 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2005 klo 21:58 äippä18 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2005 klo 09:12 xxx kirjoitti:
mulla on yks tuttu jolla on 4kk vanha vauva, se juo noin 1-3 viikossa. välillä vauva on hoidossa ja joskus kotona kun äiti ja iskä ryyppää. ärsyttää niin suunnattomasti kun joku voi olla niin TYHMÄ.
toi on kyl tyhmää sitä mä en ymmärrä et miks hamkkii laps jos se biletys on kuitenki etusialla ja lapstulee vasta sitte
onneks noita on aika harvassa :)

Mäkin olen törmmännyt tälläisiin tapauksiin,ja paheksun kovasti. Mun mielestä lapsen ei tarvisi nähdä vanhempia pullo kourassa,eikä varsinkaan humalassa! jos kerran kotona pitää ottaa niin jomman kumman vanhemman MINUN mielestäni pitäisi olla selvä,varan vuoksi jos esim.sattuu jotain...Se on lapselle turvallisempaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2005 klo 13:46 teinimammako kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2005 klo 11:36 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2005 klo 21:58 äippä18 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2005 klo 09:12 xxx kirjoitti:
mulla on yks tuttu jolla on 4kk vanha vauva, se juo noin 1-3 viikossa. välillä vauva on hoidossa ja joskus kotona kun äiti ja iskä ryyppää. ärsyttää niin suunnattomasti kun joku voi olla niin TYHMÄ.
toi on kyl tyhmää sitä mä en ymmärrä et miks hamkkii laps jos se biletys on kuitenki etusialla ja lapstulee vasta sitte
onneks noita on aika harvassa :)

Mäkin olen törmmännyt tälläisiin tapauksiin,ja paheksun kovasti. Mun mielestä lapsen ei tarvisi nähdä vanhempia pullo kourassa,eikä varsinkaan humalassa! jos kerran kotona pitää ottaa niin jomman kumman vanhemman MINUN mielestäni pitäisi olla selvä,varan vuoksi jos esim.sattuu jotain...Se on lapselle turvallisempaa.
tietenki noita tulee vastaan, ja voin ihan hyvin myöntää etten itekkää mikää raitis (saati sit reipas) ole. mut meillä tosiaan toimii toi että jos jompi kumpi kotona ottaa, esim. kun on sauna/grillaus iltaa, on toinen aina enemmän vähemmän selvä. siis ei vesiselvä, mut paria kaljaa enempää ei ota. ja hyvin harvoin jos kotona ollaa, kumpikaa meistä ottaa sitä paria olutta enempää, vaikka ois mitä saunotusta.
mut niinku sanoin, onneks tollasia kunnon alkkis tapauksia tulee vastaan suhteellisen harvoin, verrattuna siihen kuinka monet vanhemmat pitää hyvin huolta lapsistaan. ja itseasiassa sillä ei oo mitään väliä jos pieni lapsi joutuu kattelemaa vanhempaansa pullo kourassa, niin kauan ku se ottava osapuoli ei oo humalassa. eihän se muksu sitä tiedä mitä siinä pullossa on.
 
xxx

tietenki noita tulee vastaan, ja voin ihan hyvin myöntää etten itekkää mikää raitis (saati sit reipas) ole. mut meillä tosiaan toimii toi että jos jompi kumpi kotona ottaa, esim. kun on sauna/grillaus iltaa, on toinen aina enemmän vähemmän selvä. siis ei vesiselvä, mut paria kaljaa enempää ei ota. ja hyvin harvoin jos kotona ollaa, kumpikaa meistä ottaa sitä paria olutta enempää, vaikka ois mitä saunotusta.
mut niinku sanoin, onneks tollasia kunnon alkkis tapauksia tulee vastaan suhteellisen harvoin, verrattuna siihen kuinka monet vanhemmat pitää hyvin huolta lapsistaan. ja itseasiassa sillä ei oo mitään väliä jos pieni lapsi joutuu kattelemaa vanhempaansa pullo kourassa, niin kauan ku se ottava osapuoli ei oo humalassa. eihän se muksu sitä tiedä mitä siinä pullossa on

on se väärin jos on "kunnon kännissä" ja sit viel imettää lasta... ja tuumaa että ei ne promillet mee äidinmaitoo.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 19:23 xxx kirjoitti:
tietenki noita tulee vastaan, ja voin ihan hyvin myöntää etten itekkää mikää raitis (saati sit reipas) ole. mut meillä tosiaan toimii toi että jos jompi kumpi kotona ottaa, esim. kun on sauna/grillaus iltaa, on toinen aina enemmän vähemmän selvä. siis ei vesiselvä, mut paria kaljaa enempää ei ota. ja hyvin harvoin jos kotona ollaa, kumpikaa meistä ottaa sitä paria olutta enempää, vaikka ois mitä saunotusta.
mut niinku sanoin, onneks tollasia kunnon alkkis tapauksia tulee vastaan suhteellisen harvoin, verrattuna siihen kuinka monet vanhemmat pitää hyvin huolta lapsistaan. ja itseasiassa sillä ei oo mitään väliä jos pieni lapsi joutuu kattelemaa vanhempaansa pullo kourassa, niin kauan ku se ottava osapuoli ei oo humalassa. eihän se muksu sitä tiedä mitä siinä pullossa on

on se väärin jos on "kunnon kännissä" ja sit viel imettää lasta... ja tuumaa että ei ne promillet mee äidinmaitoo.
no kunnon känni on asia erikseen, mut ei mua silti haittaa jos jompi kumpi vanhemmista olis ihan lärvit, kunhan toinen on siinä kunnossa, että pystyy hoitamaa lapsia.
mut niinku sanoin, onneks niitä on aika harvassa, tai ainakaa mun tielle ei oo tähän mennessä sattunu ku yks.

 

Yhteistyössä